اخبار خارجیاسلایدر

درگ بی ام و X3 M تیونینگ با لامبورگینی هوراکان

در این مقاله شاهد رویارویی فشرده بی‌ام‌و X3 M تیونینگ شده با لامبورگینی هوراکان خواهید بود.

به گزارش دنده 6 – شاسی‌بلند X3 M در حالت استاندارد یک خودروی پرفورمنس و پرقدرت است. اخیراً نسخه ارتقا یافته‌ای از این خودرو در برابر لامبورگینی هوراکان تکنیکا قرار گرفته و با مشاهده این ویدئو می‌توانیم شاهد جادوی تیونینگ باشیم. کانال درگ تایمز به قدرت دقیق پیشرانه بی‌ام‌و اشاره نکرده اما می‌دانیم که خروجی آن به حدود ۷۰۰ اسب بخار می‌رسد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری X3 M در بخش‌های ورودی هوا، خروجی‌های اگزوز و… ارتقا یافته اما بدنه بزرگ‌تر، تجهیزات بیشتر و کابین جادارتر به معنی اضافه‌وزن بیش از ۴۵۰ کیلوگرمی نسبت به هوراکان است. البته قدبلند جذاب بی‌ام‌و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد.

هوراکان در روی کاغذ قافیه را به بی‌ام‌و می‌بازد. پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی این سوپر اسپرت ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز نیروی تولیدی را راهی چرخ‌های عقب می‌کند که اگرچه برای هندلینگ و سواری هیجان‌انگیز ترکیب جذابی است اما در زمینه شتاب گیری خط مستقیم وضعیت ایده آلی نخواهد بود.

درگ تایمز چندین مسابقه ۴۰۰ متر را برگزار می‌کند که بی‌ام‌و X3 M تیونینگ به راحتی توانسته با هوراکان رقابت کند و حتی آن را شکست دهد. این خودرو در دو درگ اول زودتر به خط پایان رسیده و رکورد ۱۰.۵۵۳ ثانیه و سرعت ۲۱۱.۶ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. هوراکان نیز مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۵۸۳ ثانیه و با سرعت ۲۱۰.۳ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. در دو درگ بعدی هم بی‌ام‌و فاصله زیادی با لامبورگینی ندارد و تنها اختلاف چند دهم ثانیه‌ای را بین دو خودرو شاهد هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا