اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

دست پخت جدید منصوری روی مرسدس بنز SL ۶۳ رونمایی شد

منصوری کیت SL ۶۳ خود را در اوایل سال جاری معرفی کرد، اما این نسخه آن را یک درجه بیشتر ارتقا می‌دهد. برای شروع، این خودرو دارای نمای بیرونی خاکستری قابل توجهی است که حالتی مخفیانه و تهاجمی را از خود پخش می‌کند. در کنار رنگ خاکستری، انبوهی از اجزای فیبر کربن، از جمله کاپوت چشم نواز با دریچه‌های هوا و خطوط تیز را خواهید یافت.

مانند اولین SL ۶۳ که از منصوری دیدیم، جلوی این خودرو با جلوپنجره جدید، نشان برجسته منصوری، عناصر مختلف فیبر کربنی و تریم آبی رنگ روشن کاملاً آشکار است. یکی دیگر از موارد اضافه شده به این نمونه، چراغ‌های LED در روز L مانند است که در ورودی‌های هوا تعبیه شده است.

همچنین تغییرات زیادی در کناره‌های SL ایجاد شده است. برای مثال منصوری ادوات منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از رینگ‌های جدید را نصب کرده است که بر خلاف هر SL دیگری به نظر می‌رسد.

در حالی که نمای بیرونی خودرو رنگ روشنی دارد، اما در مقایسه با کابین چیزی برای نمایش ندارد. تقریباً در هر پنل داخلی، چرم آبی روشن با خطوط زرد رنگ و دوخت منحصر به فرد یافت ترکیب می‌شود. چرم آبی حتی فرمان را زینت می‌دهد، اگرچه ما متقاعد نشده‌ایم که این رنگ آبی برای مدت طولانی باقی بماند.

موتور ۴.۰ لیتری تویین توربوشارژ V۸ این خودرو نیز کمی تیونینگ شده و اکنون تا ۸۵۰ اسب بخار قدرت دارد. با این حال، این تیونر جزئیات بیشتری را در مورد بهبود عملکرد ارائه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا