اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

دمیدن روحی تازه به لندکروزر ۵۸ ساله!

این خودرو، یک تویوتا لندکروزر FJ45 مدل ۱۹۶۵ پیکاپ است که تحت مالکیت قبلی، بازسازی‌های مکانیکی و ظاهری داشته است. این بازسازی، روح جدیدی به خودروی کلاسیک تویوتا بخشیده است.

این پیکاپ به رنگ نقره‌ای درآمده و در قسمت جلویی، به سپر هانسون با قلاب‌های یدک‌کش و وینچ Warn مجهز شده است.

آینه‌های جانبی، شیشه جلوی تاشو، درب عقب کشویی، گیره‌های فلزی، خروجی اگزوز دوگانه و چراغ‌های راهنما روی گلگیر، از دیگر ادوات اضافی و جدید است.

رینگ‌های American Racing با ابعاد ۱۷ اینچی، دارای قسمت مرکزی مشکی رنگ و لبه‌های صیقلی هستند که درون لاستیک‌های General Grabber 3X قرار گرفتند. این کامیون بر روی سیستم تعلیق بلند شده سوار می‌شود و به توپی های جلو و عقب مجهز به قفل کننده و فرمان کمکی برقی است.

کابین خودرو دارای صندلی‌هایی با پارچه خاکستری است که با رنگ داشبورد و بدنه هماهنگ شده است.فرمان سه پره Grant GT  و کیلومترشمار آنالوگ که دارای سرعت سنج ۱۶۰ مایلی، فشارسنج روغن، نشان دهنده ولتاژ و سطح سوخت است، در فضای داخلی لندکروزر خودنمایی می‌کنند.

کار بازسازی موتور شامل نصب یک پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 LS1 بوده که یک گیربکس دستی پنج سرعته هم به آن متصل می‌شود. این پیشرانه در سال ۲۰۲۳ تعمیرات اساسی شده است. این پیکاپ FJ45 اکنون در کالیفرنیا بدون رزرو عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا