اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

دوچرخه توری دارای صندلی تاشو، میز و تخت است

به نظر می رسد که هر روز یک دوچرخه جدید وارد بازار می شود. در حالی که طرح ها سبک تر و کارآمدتر می شوند. اما چیزی جدید توجه جامعه دوچرخه سواری را به خود جلب کرده است: Cercle. این یک دوچرخه توری همه کاره است که می تواند بار حمل کند و به عنوان محل اقامت شبانه سوارکار عمل کند. سازنده تصمیم گرفته تا راه جدیدی از دوچرخه سواری را دوباره تصور کند و می خواهد آن را در سراسر جهان گسترش دهد.

دوچرخه‌گردی سرکل چگونه آغاز شد
هنگامی که برنهارد سوبوتا 18 ساله بود، در استرالیا به سفر و کار پرداخت و در آنجا سبک زندگی آرام و هدفمندی را تجربه کرد. پس از بازگشت به خانه، او در افسردگی پس از سفر فرو رفت و حس خوشبختی را که در خارج از کشور تجربه کرده بود، آرزو کرد.

چند سال بعد، او به این فکر کرد که آیا امکان دارد یک دوچرخه تور با اقامت یک شبه ایجاد کند که به او این امکان را می دهد تا شادی را که در استرالیا احساس می کرد دوباره تجربه کند. این سوال به بخشی از پایان نامه کارشناسی او تبدیل شد و او سرانجام قلم و کاغذ را کنار گذاشت و اولین نمونه اولیه سرکل را ساخت.

امروز، برنهارد و تیمش نام تجاری Cercle the World را ایجاد کرده‌اند و پیشرفت‌های درخشانی در زنده کردن مفهوم دوچرخه سرکل داشته‌اند.

در تئوری، Cercle یک دوچرخه معمولی با یک دایره بزرگ در وسط قاب است. این دایره باز میزبان توری است، تقریباً شبیه ترامپولین، و می تواند به عنوان محل نشستن در زمانی که دوچرخه ثابت است، استفاده شود. پایه پاتختی بیرون می‌آید، و سوارکار می‌تواند صندلی را تنظیم کند و یک میز را برای فضای اداری کوچک در هر کجای دنیا جمع کند. میز و واحدهای نشیمن را نیز می توان به تخت خواب تبدیل کرد و به سوارکار مکانی برای خواب شبانه می دهد.

خوابیدن زیر ستاره ها فوق العاده است، اما Cercle the World می خواهد سواران احساس امنیت و امنیت در برابر عوامل داشته باشند. این تیم چادری طراحی کرده اند که دوچرخه و تخت را کاملاً می پوشاند تا سواران بتوانند در هر شرایط آب و هوایی چادر بزنند.

به هر حال از آن‌ها اغلب برای سفرهای دور دنیا استفاده می‌شود. دوچرخه تور سرکل دارای مکان های ذخیره سازی در جلو و پشت قاب خود است. از آنجایی که از دوچرخه‌های تور سنتی بزرگ‌تر است، سواران احساس نمی‌کنند که محموله‌های آن‌ها غرق شده‌اند و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای سواری به ارمغان می‌آورند.

اینکه آیا جامعه دوچرخه سواری از طراحی عجیب و غریب دوچرخه سرکل استقبال می کند یا نه، یک راز باقی مانده است. با این حال، از آنجایی که افراد بیشتری تمایل به امتحان کردن آن پیدا می کنند، می تواند چیز عالی بعدی در بازار باشد.

وضعیت پروژه
Cercle the World اخیراً Cercle 2.0 را معرفی کرد که احتمالاً طرحی است که وارد بازار می شود. موسس این شرکت در ابتدا اظهار داشت که تامین مالی جمعی از ژانویه سال 2022 آغاز خواهد شد. با این حال، آن تاریخ گذشته است، و او هنوز فاش نکرده است که مردم چه زمانی می توانند از پروژه حمایت کنند و یک دوچرخه تور سرکل را پیش خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا