اخباراخبار خارجیاسلایدر

دوچرخه مثلثی عجیب و غریب

بیش از یک قرن و نیم: چرخ دایره ای. با وجود پیشرفت در عملکرد و انتخاب مواد، طرح اولیه یک قاب با دو چرخ گرد پایدار مانده است. اما، مانند همه کنوانسیون ها، آن نیز مورد تردید و چالش قرار گرفته است.

به گزارش دنده 6- در زمان های اخیر، مهندس و خالق محتوا سرگی گوردیف، که به طور گسترده با نام کانال یوتیوب خود “The Q” شناخته می شود، وظیفه اختراع مجدد چرخ را بر عهده گرفته است – کاملاً به معنای واقعی کلمه.
ماه گذشته، The Q یک دوچرخه سفارشی با چرخ های مربعی را معرفی کرد. برخلاف همه شانس‌ها، این خلاقیت کاملاً قابل سوار شدن بود، لاستیک‌های آن مانند یک تانک نظامی مانند آج‌ها عمل می‌کردند. سرگی این چالش را یک قدم جلوتر برد. او با الهام از موفقیت خود با دوچرخه چهارگوش، پروژه جدیدی را آغاز کرد: ایجاد یک دوچرخه مثلثی.
این مفهوم، در نگاه اول، غیرعملی به نظر می رسد و احتمالاً برای سوار شدن آن ناراحت کننده است. با این حال، مخترع نوآور اوکراینی این ایده به ظاهر غیرممکن را به یک واقعیت کاربردی تبدیل کرد. دوچرخه مثلثی شکل جدید او که در یک آموزش ویدیویی جامع در کانال یوتیوب او معرفی شده است، نه تنها قابل سوار شدن است، بلکه به طرز شگفت انگیزی راحت است و با نرمی دوچرخه های چرخ گرد معمولی مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا