اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رانندگی با خودروهای نمادین مرسدس بنز

مرسدس بنز کلاسیک درها را به روی مجموعه خودروهای مورد علاقه خود باز می‌کند و فرصتی نادر برای شرکت در رالی خودروهای کلاسیک معتبر “۱۰۰۰ Miglia ۲۰۲۴” ارائه می‌دهد. این خودروساز آلمانی بسته‌ای محدود شامل سه خودروی اصلی ۳۰۰ اس ال گالوینگ را،  از مجموعه افسانه‌ای خود برای سه فرد بسیار ثروتمند ارائه می‌دهد.

شرکت‌کنندگان این شانس را خواهند داشت که این خودروهای نمادین را در کنار یک راننده مسابقه‌ای حرفه‌ای رانندگی کنند و سفر اسطوره‌های مسابقه‌ای مانند رودولف کاراکیولا و سر استرلینگ ماس را بازتاب دهند.

۱۰۰۰ Miglia، نوید هزار مایل جاده‌های رویایی از برشا تا رم و برگشت از آن را می‌دهد و ناوگانی از خودروهای قابل توجه را به نمایش می‌گذارد. این بسته با قیمت ۱۵۰ هزار یورو قبل از اعمال مالیات، حدود ۱۶۱,۸۳۰ دلار با نرخ ارز فعلی، تجربه کامل تیم کاری را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد. این پکیج شامل امتیاز رانندگی یا یکی از سه خودروی ۳۰۰ اس ال موجود، یک راننده مسابقه به عنوان کمک راننده، پشتیبانی سازمانی و فنی و یک آخر هفته تست رانندگی اختصاصی در اشتوتگارت برای آماده‌سازی است. رالی “۱۰۰۰ Miglia” برای ۱۱ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

برای کسانی که خودروی کلاسیک مرسدس بنز خود را دارند، بسته‌های پشتیبانی فنی از ۱۵ هزار یورو (۱۶۱۸۰ دلار) برای نیازهای فردی در دسترس است.

شرکت کنندگان بالقوه بین ۲۵ تا ۸۰ سال باید دارای گواهینامه رانندگی معتبر بین المللی به مدت حداقل چهار سال و گواهی سلامتی مناسب باشند. مهم‌تر از آن، خریدار باید قبل از رویداد “۱۰۰۰ Miglia” نیز مدرکی مبنی بر شرکت موفقیت آمیز در تست معاینه فنی مرسدس بنز کلاسیک ارائه دهد. ثبت نام برای قرعه کشی در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ باز می‌شود و در ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ پایان می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا