اخباراخبار داخلیاسلایدر

راهنمایی خرید خودرو با بودجه ۸۰۰ میلیون تومان در شهریور ۱۴۰۲

اگر می‌خواهید برای خرید خودرو ۸۰۰ میلیون هزینه کنید، ما در این مطلب بهترین ماشین‌های این رنج قیمتی را به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

به گزارش دنده 6 – اگر قصد دارید در شهریور ماه ۱۴۰۲ از بازار خودروی داخلی وسیله‌ای برای خود تهیه کنید، ما در این مطلب بهترین گزینه‌های خرید خودرو صفر و کارکرده بازار در رنج قیمتی ۸۰۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین مشخصات کلی هر خودرو معرفی شده را نیز برای شما بیان می‌کنیم.

در این راهنمای خرید خودرو سعی کردیم ملاک‌هایی مانند وضعیت بازار خرید و فروش مدل مد نظر، کیفیت ساخت، توان فنی، خدمات پس از فروش و امکانات رفاهی را در اولویت قرار دهیم. همچنین اگر در میان تمامی خودروهای زیر ۹۰۰ میلیون تومان نتوانستید خودرویی با مشخصات مد نظر خود پیدا کنید طرح‌های خرید خودرو با ۸۰۰ میلیون پیش پرداخت را جلوی شما خواهیم گذاشت.

خرید خودرو

خرید خودرو‌ صفرکیلومتر در بازه قیمتی ۸۰۰ میلیون تومان

خودرو قیمت (تومان) خودرو قیمت (تومان)
۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای مدل ۱۴۰۲ ۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ام وی ام x22 پرو دنده‌ای مدل 1402 ۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس اتومات مدل ۱۴۰۲ ۸۰۵.۰۰۰.۰۰۰ ام وی ام x22 اتومات اسپرت لاکچری مدل 1401 ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰
تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ام وی ام x22 پرو اتوماتیک مدل 1402 ۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰
آریو اتوماتیک ۱۴۰۰ ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ام وی ام ۳۱۵ هاچبک پلاس مدل ۱۴۰۰ ۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰
فردا ۵۱۱ مدل ۱۴۰۰ ۸۶۰.۰۰۰.۰۰۰ جک j4 مدل 1402 ۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰

جدول قیمت خودرو‌های کارکرده در بازه قیمتی ۹۰۰ میلیون تومان

در جدولی که در ادامه ارائه شده است خودروهای کارکرده‌ای که از لحاظ فنی سالم و تعمیر نشده، وضعیت بدنه بدون ضربه خوردگی، میزان کارکرد متعارف به ازای هر سال و همچنین خودروهایی که در بازار کشور به‌روز هستند و قطعات و سرویس‌دهی به آن‌ها به‌صورت معقول انجام می‌پذیرد را به شما معرفی کرده‌ایم.

خودرو سال تولید قیمت (تومان) خودرو سال تولید قیمت (تومان)
هایما ۲۰۰۰ سی‌سی اتوماتیک ۱۳۹۴ ۸۳۵.۰۰۰.۰۰۰ چانگان cs35 اتوماتیک ۱۳۹۸ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
تیگو ۵ اکسلنت اتوماتیک ۱۳۹۵ ۸۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ام جی ۳۶۰ توربو ۱۳۹۸ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
سراتو دنده‌ای ۱۶۰۰ سی‌سی ۱۳۹۵ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ آریزو ۵ توربو اکسلنت اتوماتیک ۱۳۹۸ ۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰
جک s5 دنده‌ای ۱۳۹۵ ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ بسترن b30 اتوماتیک ۱۳۹۸ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
لیفان ۸۲۰ اتوماتیک ۱۳۹۵ ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ پارس تندر گیربکس JHQ ۱۳۹۹ ۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰
ساندرو استپ‌وی اتوماتیک ۱۳۹۷ ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ جک s3 اتوماتیک ۱۳۹۹ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۱۳۹۷ ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ برلیانس اتوماتیک ۱۶۵۰ سی‌سی ۱۳۹۹ ۸۱۰.۰۰۰.۰۰۰
X33 s اتوماتیک اسپرت ۱۳۹۷ ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ برلیانس c3 کراس اتوماتیک 1650 سی‌سی ۱۳۹۹ ۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰
لیفان x60 اتوماتیک ۱۳۹۷ ۸۱۰.۰۰۰.۰۰۰ کیا پیکانتو ۲۰۱۴ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰

جدول قیمت خودرو‌های اقساطی با پیش پرداخت در بازه قیمتی ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان

اگر خودروهای صفر و کارکرده بازار در این بازه قیمتی نمی‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند در جدول زیر می‌توانید خودروهایی را مشاهده کنید که با پیش پرداخت ۷۰۰ الی ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. این خودروها امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند، طراحی به‌روزتری دارند و وجود گارانتی خیال شما را بابت خدمات پس از فروش آسوده می‌کند.

خودرو سال تولید مبلغ پیش پرداخت زمان بازپرداخت اقساط
دیگنیتی پرایم ۱۴۰۱ ۷۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
جک s5 اتوماتیک ۱۴۰۲ ۷۴۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
هایما s7 پلاس ۱۴۰۲ ۷۴۸.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
آریزو ۶ پرو ۱۴۰۲ ۷۵۹.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
تیگو 7 ie ۱۴۰۲ ۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
کرمان موتور j7 ۱۴۰۲ ۷۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه
فیدلیتی پرایم ۵ نفره ۱۴۰۲ ۷۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳۶ ماه

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به اتوگالری‌های سطح شهر خود در طرح‌های فروش خودرو کارکرده به‌صورت اقساطی نیز ثبت نام کنید. از آنجایی که این طرح‌ها مختص به مالکان نمایشگاه‌ها بوده و در هر استان با شرایط متفاوتی به فروش می‌رسند، برای کسب اطلاعات بیشتر باید به‌صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین خودرو در بازار با بودجه ۸۰۰ میلیون تومان

اگر برای شما سوال است که در بودجه تقریبی ۷۰۰ الی ۹۰۰ میلیون تومان کدام خودرو‌ها بهترین انتخاب موجود در بازار هستند با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ما در این راهنمای خرید خودرو قصد داریم ۳ مورد از بهترین خودروهای بازار که با توجه به تجربه خریداران جواب خود را پس داده‌اند را به‌طور مختصر به شما معرفی کنیم.

ملاک انتخاب این خودروها از دید ما طول عمر کمتر از ۵ سال، کارکرد متعادل به‌ازای هر سال (۲۰ هزار کیلومتر در سال)، موتور بدون تعمیر، بدنه فاقد ضربه‌خوردگی، امکانات به‌روز و سطح امنیت مناسب، بازار خرید و فروش خوب و سهولت دسترسی به تجهیزات جانبی بوده است.

جک s3 اتوماتیک

اگر به‌دنبال خرید یک کراس‌اور شهری هستید جک s3 اتوماتیک گزینه مناسبی برای شما است. این خودرو چینی با توجه به قیمت خود امکانات مطلوبی را در اختیار شما می‌گذارد؛ از امکانات رفاهی و امنیتی این خودرو می‌توان به سیستم کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی روی فرمان، مانیتور لمسی 7 اینچی، اتولایت، سانروف و تهویه اتومات اشاره کرد.

خرید خودرو

از لحاظ فنی نیز این خوردو به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 107 اسب بخار (HP) و گشتاور 155 نیوتن‌متر مجهز شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو در شرایط معمول و با استفاده از بنزین سوپر 10.8 ثانیه است که با توجه به نوع موتور و کراس‌اور بودن این خودرو کاملا مطلوب ارزیابی می‌شود.

در جک اس 3 اتوماتیک از یک گیربکس CVT استفاده شده است که از حالت‌های رانندگی برفی، اسپورت و نرمال پشتیبانی می‌کند.

خرید خودرو

اما از نکات منفی این خودرو می‌توان به طراحی ظاهری آن اشاره کرد که گویی در فرم‌دهی به نمای این خودرو کاستی‌هایی وجود دارد و قطعات به‌درستی روی یکدیگر سوار نشده‌اند. فضای عقب این خودرو نیز چندان جادار نیست. همچنین بازار خرید فروش این خودرو در شهرستان‌ها چندان جالب نیست.

خرید خودرو

از رقیبان اصلی این خودرو می‌توان به چانگان Cs35 اشاره کرد. اگر ظاهر این خودرو را نمی‌پسندید می‌توانید به نماینده چانگان نیز نگاهی بندازید.

ساندرو استپ وی اتوماتیک

اگر در این بازه قیمتی به‌دنبال خودرویی هستید که از لحاظ دوام فنی بسیار پایدار باشد و با خراب‌شدگی و مکانیکی رفتن خداحافظی کنید، ساندرو استپ وی اتوماتیک انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌آید. هر آنچه که از طراحی و امکانات رفاهی این ماشین کم شده است به کیفیت و دوام سایر قطعات آن اضافه شده است.

خرید خودرو

دارندگان خودروهایی مانند ال 90 به‌طور کامل به موضوع عنوان شده واقف هستند. از لحاظ مشخصات فنی، ساندرو استپ وی اتوماتیک به یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری K4M با توانایی تولید قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر مجهز شده است که با شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه‌ای خود جزو خودروهای با شتاب متوسط این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

از نکات منفی این خودرو می‌توان امکانات رفاهی بسیار پایین آن اشاره کرد. در نسخه پایه این خودرو فرمان از نوع هیدرولیکی بوده و نمایشگری برای نمایش اطلاعات وجود ندارد. همچنین تهویه این خودرو از نوع دستی می‌باشد.

خرید خودرو

اگر ظاهر خودرو و امکانات رفاهی آن برای شما در اولویت بالاتری نسبت به کیفیت و دوام قرار دارد می‌توانید برلیانس H330 را تهیه کنید.

آریزو ۵ توربو اکسلنت

شاید بتوان بهترین ماشین این راهنمای خرید خودرو را آریزو ۵ توربو اکسلنت دانست. این خودرو از لحاظ طراحی می‌تواند نظر تمام بازه‌های سنی را به خود جلب کند. وجود توان فنی مناسب در کنار مصرف سوخت پایین آریزو ۵ توربو اکسلنت را به انتخابی ایده‌آل در این بازه قیمتی تبدیل کرده است.

از لحاظ فنی، این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توروشارژ با توانایی تولید قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو با استفاده از بنزین سوپر ۹.۸ ثانیه است که عدد معقولی به‌حساب می‌آید.

خرید خودرو

این خودرو از یک گیربکس 7 دنده CVT  بهره می‌گیرد. طراحی این گیربکس و ضرایب دنده‌ها به‌گونه‌ای است که به هنگام تعویض دنده شما هیچ ضربه‌ یا تکانه‌ای را حس نخواهید کرد.

از لحاظ امکانات رفاهی نیز کابین این خودرو کاملا غنی است، مواردی نظیر کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، سانروف، مانیتور ۷ اینچی، سنسور عقب، دوربین عقب، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید و سنسور فشار باد تایر جزو امکانات رفاهی این خودرو هستند.

خرید خودرو

از دیگر مزایای این خودرو می‌توان بازار خرید و فروش مناسب و قطعات یدکی در دسترس اشاره کرد.

همچنین مکانیک‌ها نیز به‌خوبی با سیستم‌های فنی و برقی این ماشین آشنایی دارند و پیدا کردن یک مکانیک خبره برای تعمیرات این ماشین کار سختی نخواهد بود. در این راهنمای خرید خودرو سعی کردیم تمامی خودروهایی که به‌صورت نقد و اقساط با بودجه تقریبی ۸۰۰ میلیون تومان در شهریور ۱۴۰۲ می‌توانید خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا