اخبار داخلی

راهنمای خرید بهترین موتورسیکلت با قیمت 100 تا 200 میلیون تومان

در مقاله پیش رو شما را برای خرید بهترین موتورسیکلت بازار ایران با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان راهنمایی می‌کنیم.

به گزارش دنده 6  – افراد اولویت‌های متفاوتی در زمان انتخاب یک موتورسیکلت دارند. برای برخی از خریداران قیمت اولویت اول و اساسی است درحالی‌که خریدار دیگری ابتدا به کیفیت موتورسیکلت انتخابی اهمیت خواهد داد. قطعاً انتخاب محصول برای فردی که از نظر بودجه دغدغه‌ای ندارد بسیار متفاوت‌تر از سایر خریداران خواهد بود؛ اما جدای از اولویت خریداران، یک موتورسیکلت باید دارای حداقل استانداردهای لازم جهت برآورده ساختن نیازهای قشر وسیعی از جامعه باشد.

با توجه به افزایش قیمت وسایل نقلیه در سال‌های اخیر، بهای موتورسیکلت‌ها نیز به شدت افزایش یافته است. قبلاً درباره بهترین موتورسیکلت بازار ایران تا قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در پدال صحبت کردیم و به ویژگی‌های یک موتورسیکلت ارزان‌قیمت اشاره نمودیم. این بار می‌خواهیم بودجه در نظر گرفته خریداران را کمی بیشتر کرده و بهترین موتورسیکلت با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان را برای شما عزیزان معرفی کنیم. البته واضح است که وضعیت صنعت موتورسیکلت کشورمان نیز با مدل‌های روز جهانی فاصله زیادی دارد و جدای از کیفیت نه چندان مطلوب این محصولات، قیمت آن‌ها نیز بالاست و بسیاری از افراد شاید توانایی پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان برای یک موتورسیکلت را نداشته باشند. به همین خاطر است که محصول مدنظر باید از اکثر جنبه‌ها حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و در بخش‌هایی همچون کیفیت ساخت، مصرف سوخت، طراحی ظاهری، ارگونومی، خدمات پس از فروش و قطعات و… بتواند خریداران راضی نماید.

از آنجایی که شرکت‌های متعددی در این بخش بازار فعالیت می‌کنند بنابراین پرداختن به محصولات تمامی آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. به همین خاطر سعی کرده‌ایم برجسته‌ترین موتورسیکلت‌های بازار با قیمت بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان را معرفی نماییم و درصورتی‌که محصولی مدنظر شما بود و در لیست حضور نداشت حتماً آن را در قسمت نظرات بیان نمایید.

بهترین موتورسیکلت با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان

کویر S7

این موتورسیکلت در واقع کپی یاماها آیروکس به شمار می‌رود و اگرچه از نظر کیفیت به پای آن نمی‌رسد اما وجود تجهیزاتی همچون ترمزهای دیسکی، گیربکس CVT و دیلایت باعث شده نظرات افراد زیادی به آن جلب شود. پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی کویر S7 حدود ۹ اسب بخار قدرت دارد و گنجایش باک سوختش هم به ۸ لیتر می‌رسد. با عنایت به اینکه قیمت موتورهای طرح کلیک کمتر از S7 است بنابراین احتمال دارد خریداران کمتری این موتورسیکلت را انتخاب کنند.

بنلی TNT 150i

یکی از برجسته‌ترین انتخاب‌ها در این بازه قیمت بنلی TNT 150i خواهد بود که یک محصول نیکد با ظاهری اسپرت و متمایز است. قدرت پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی این موتورسیکلت به ۱۲ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۱ نیوتون متر می‌رسد. بنلی حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت دارد و باک سوخت آن ۱۶ لیتر سوخت را در خود جای می‌دهد. این موتورسیکلت در بازار با استقبال خوبی روبرو شده است.

اس وای ام گلکسی NA180

شرکت اس وای ام محصولات متنوعی در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان عرضه می‌کند که گلکسی NA180 یکی از آنهاست. این محصول نیز با طراحی جذاب و اسپرت خود نظرات را جلب کرده است. کیفیت ساخت مناسب، طراحی زیبا و قیمت مناسب جزو نقاط قوت گلکسی NA180 هستند. پیشرانه ۱۸۰ سی‌سی این موتورسیکلت ۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵ نیوتون متر گشتاور دارد و حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر در ساعت را فراهم می‌سازد.

بنلی TNT 180s

این محصول بنلی را می‌توان بهترین موتورسیکلت با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار دانست چراکه ترکیبی از طراحی جذاب، کیفیت ساخت مناسب و عملکرد سطح بالاست. با وجود پیشرانه ۱۸۰ سی‌سی ۱۸ اسب بخاری، TNT 180s به حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

باجاج باکسر

از جمله شناخته‌شده‌ترین موتورسیکلت‌های بازار مدل باجاج باکسر است که به خاطر طراحی ساده و هزینه‌های نگهداری نسبتاً پایین مشهور شده است. این محصول هندی استهلاک پایین و دوام خوبی دارد و در بطن خود پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی با ۱۲ اسب بخار قدرت را جای داده است. باک سوخت باکسر هم ۱۱ لیتر گنجایش سوخت خواهد داشت.

تی وی اس HLX 150

این موتورسیکلت اقتصادی از طراحی ساده‌ای برخوردار است و انتخاب پیش‌فرض بسیاری از افراد به شمار می‌رود. با وجود پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی که حدود ۱۲ اسب بخار قدرت دارد، HLX 150 پاسخگوی نیازهای روزمره افراد خواهد بود. از نظر خدمات پس از فروش و قطعاً نیز مشکل خاصی برای محصول موردبحث وجود ندارد.

اس وای ام ویند

ویند با نام دینو ۱۷۰ هم شناخته می‌شود که یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌هایش وجود ترمز ضد قفل در جلو و عقب است. اس وای ام ویند از پیشرانه ۱۷۰ سی‌سی با حدود ۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۲ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند اما باک سوخت ۵.۵ لیتری آن به اندازه برخی موتورسیکلت‌های دیگر حاضر در لیست بهترین موتورسیکلت با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بزرگ نخواهد بود. برخی افراد می‌گویند ویند از نظر خدمات پس از فروش و تأمین قطعات وضعیت مناسبی ندارد و باید این نکته را مدنظر قرار داد.

تی وی اس راکز ۱۲۵

یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی و نسبتاً کم استهلاک در لیست ما با نام راکز شناخته می‌شود. موتورسیکلت موردبحث علیرغم هویت ساده خود به پیشرانه ۱۲۵ سی‌سی با حدود ۱۰ اسب بخار قدرت مجهز شده و اگرچه نباید از آن انتظار شتاب گیری خاصی را داشت اما نیازهای افراد در ترددهای روزمره را برطرف خواهد کرد.

اس وای ام SR200

این موتورسیکلت شهری به امکاناتی همچون ترمزهای دیسکی، شارژر گوشی و گیربکس CVT مجهز است و از پیشرانه ۱۷۰ سی‌سی با ۱۲ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. سواری با SR200 پیچیدگی خاصی ندارد و کنترل خوب آن در سرعت‌های بالا جزو ویژگی‌های برجسته‌اش خواهد بود.

تی وی اس ویگو

ویگو اسکوتری هندی است که از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند. این محصول را می‌توان رقیب موتورسیکلت‌های طرح کلیک دانست هرچند طراحی قدیمی‌تر و عدم وجود ترمز ضد قفل به همراه قیمت بالاتر باعث شده‌اند استقبال از آن به اندازه مدل‌های طرح کلیک نباشد. ویگو به پیشرانه ۱۱۰ سی‌سی با ۸ اسب بخار قدرت مجهز است و باک سوخت ۴ لیتری دارد.

اس وای ام FX150

برند اس وای ام از کشور تایوان محصولات گوناگونی در این بازه قیمتی تولید کرده است. FX150 به خاطر طراحی جذاب خود کاملاً متمایز به نظر می‌رسد هرچند نباید انتظار سواری هیجان‌انگیزی را داشت چراکه پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی آن تنها ۹ اسب بخار قدرت دارد. اگر اولویت اصلی شما طراحی زیباست شاید FX150 یکی از گزینه‌های مطلوب باشد.

اس وای ام فیدل ۴

موتورهای طرح وسپا در کشورمان طرفداران زیادی دارند و فیدل ۴ نیز توسط دینو موتور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این موتورسیکلت می‌توان به گیربکس اتوماتیک و ترمز دیسکی و استارت بدون کلید اشاره کرد. فیدل ۴ از پیشرانه ۱۸۰ سی‌سی با ۸ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

موتورسیکلت‌هایی که نام برده شدند تنها بخشی از محصولات گوناگون حاضر در بازار هستند و قطعاً ذکر همه آن‌ها از حوصله شما عزیزان خارج خواهند بود. درصورتی‌که موتورسیکلتی در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از قلم‌ افتاده است حتماً در بخش نظرات معرفی نمایید تا دیگر کاربران عزیز نیز از اطلاعات شما استفاده نمایند. در پایان نیز قیمت روز موتورسیکلت در این بازه قیمتی را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

نام موتورسیکلت قیمت (تومان)
آپریلیا SR160 ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آپریلیا SXR160 ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی FX150 ۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی J200 ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی JT200 ۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی NA180 ۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی NA250 ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی NH180 ۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی NH250 ۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی SF180 ۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام گلکسی SR200 ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
اس وای ام لاکی ۱۸۰ ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ایران دو چرخ DS200 ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ایران دو چرخ KPT200 ۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
ایران دو چرخ کاپیتان ۱۵۰ ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
باجاج باکسر ۱۵۰ ۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
بنلی TNT150 ۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
بنلی TNT180S ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بنلی TNT25N ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
بنلی پانارئا ۱۲۵ ۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
پیاجیو لیبرتی ۱۵۰ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تی وی اس استار HLX150 ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تی وی اس انتورک ۱۲۵ ۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
تی وی اس راکز ۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
تی وی اس ویگو ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دایچی RX249 ۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دایچی RZ249 ۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
روان سیکلت QM200 ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رویال الوی TG170 ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
زونتس N2230N ۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
زونتس Z2150GI ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
زونتس Z2150U ۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
زونتس Z2150Z2 ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
زونتس Z4250R ۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
زونتس Z4250T ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سوکو CUx ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سوکو CUx دوکاتی ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
سوکو TC ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سوکو TC MAX ۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
سوکو TS ۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سوکو TSP ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند سیکلت لاکی VF3185 ۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰
سی اف موتو CF250NK ۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰
سی اف موتو NK150 ۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین موتور دلتا AC4 ۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین موتور دلتا SX2 ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین موتور دلتا SX2 رالی ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
کایو A180 ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
کایو AU150 ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کایو AU180 ۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰
کایو AU200 ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کبیر موتور NVX170 ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
کبیر موتور ساتلیس ۱۷۰S ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور AGV150 ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور ETI ۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور S2150 ۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور ST3-220 ۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور T2248N ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کویر موتور T4200 ۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کی وی K249n ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
کیو جی موتور NX150 ۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
لامبرتا LPB170 ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
لیفان KPS200 ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
لیفان KPS250 ۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
مگلی ۲۰۰R ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
موندیال HPS249 ۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
موندیال HPS249 پاگانی ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
نیرو موتور شیراز پرواز ۲۰۰gy ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
هوندا بیت ۱۱۰ ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
یاماها MX King ۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰
یاماها QBIX125 ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
یاماها گرند فیلانو ۱۲۵ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا