اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رخ‌نمایی بی‌نظیر کوپرا در نمایشگاه مونیخ!

پس از اعلام اتمام فعالیت سئات در زمینه خودروسازی، حالا همه نگاه‌ها به سمت زیرمجموعه این برند، یعنی کوپرا است.

کوپرا در نمایشگاه مونیخ با معرفی یک کانسپت خوش استایل، نقش نسبتا پر رنگی را ایفا کرد. این خودروی شوتینگ بریک، دارک ربل نام دارد.

نمای جلویی خودرو، طراحی به شدت تند و تیز و تهاجمی داشته و از چراغ‌های همسطح بدنه برخوردار است که در نوع خود جالب و استثنایی هستند. بدنه دارک ربل، دارای انبوهی از ورودی‌های هوا و خطوط تیز است.

طراحی تند و تیز و مثلثی هم در نمای عقب دیده می‌شود. بخش پشتی هم مانند نمای جلویی، از حفره‌ها و خروجی‌های هوای زیادی استفاده کرده است. در نمای جانبی، رینگ‌های بزرگ و آیرودینامیکی، بیشترین خودنمایی را دارند. البته که سبک خاص طراحی سقف و شیشه‌های کناری را نباید نادیده گرفت.

با ورود به کابین فضایی ساده‌تر را خواهید دید. یک ستون با حفره‌های متعدد، در میانه کابین، فضای داشبورد راننده و سرنشین جلو را از هم جدا می‌کند. یک نمایشگر ساده ب عنوان اینسترومنت و کیلومترشمار، در جلوی چشمان راننده نصب شده و بخشی از داشبورد که زیر شیشه جلو قرار دارد، به عنوان نمایشگر دوم عمل می‌کند.

اطلاعات دیگری درباره این خودرو منتشر نشده و احتمالا همچین کانسپتی، صرفا برای نمایش توانمندی‌ کوپرا بوده و روی خط تولید نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا