اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رشد زیاد بی ام و هایی که زشت به نظر می‌رسند!

بی ام و این روزها یکی از طرفداران پر و پا قرص جلوپنجره‌های کلیوی بزرگ است، چیزی که بسیاری از افراد از آن ابراز تاسف می‌کنند. با این حال، ارقام فروش این را منعکس نمی‌کنند. از آنجایی که سال ۲۰۲۳ جای خود را به سال ۲۰۲۴ می‌دهد، فروش سری‌های ۴ و سری ۷ با وجود جلوپنجره‌های بزرگ به شدت افزایش یافته است. هشدارهایی وجود دارد که قابل ذکر است، اما اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند.

فروش سری ۷، ۸۰.۹ درصد افزایش یافته و فروش سری ۴ نیز ۳۷.۴ درصد افزایش یافته است. اگرچه کل این داستان در یک زمینه مهم وجود دارد. اول از همه، یک بیماری همه گیر رخ داد. آیا عبارت “زنجیره تامین” را به خاطر دارید؟ این بیماری مانع از تولید همه خودروسازان از سال ۲۰۲۰ شد و تا سال گذشته ادامه یافت. همه چیز تقریباً به حالت عادی بازگشته است، اما تقریباً هر شرکت خودروسازی شاهد بود که تحویل‌ها به شدت کاهش می‌یابد و سپس به آرامی افزایش می‌یابد.


یکی دیگر از موارد قابل ذکر این است که بی ام و این روزها خودروهایی را با نشان ۴ و ۷ به فروش می‌رساند. سری ۴ دیگر فقط یک کوپه بنزینی نیست، بلکه نسخه‌های دیگری از جمله سدان برقی هم وجود دارد. همین را می‌توان در مورد سری ۷ نیز گفت. این خودرو دیگر فقط یک مدل بنزینی نیست، بلکه i۷ برقی نیز در تعدادی از تریم‌ها ارائه می‌شود.
با این حال، هنوز هم فروش خودروهای دیگر با استایل معمولی‌تر مانند سری ۳ و سری ۲، افزایشی را که خودروهای ۴ و ۷ فوق الذکر داشته‌اند، نداشته است. اگرچه Z۴ در واقع بهبود یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا