اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رندری از G کلاس الکتریکی منتشر شد

اوایل این هفته در نمایشگاه IAA Mobility مونیخ، مرسدس‌بنز گزارش‌هایی را در مورد کوچک کردن کلاس G تایید کرد. این مدل جدید که توسط اولا کالنیوس، مدیر عامل شرکت، به عنوان “G کوچک” توصیف شده است، انتظار می‌رود در نیمه دوم این دهه به فروش برسد. هنگامی که در نهایت وارد شد، تبدیل به خودرویی الکتریکی خواهد شد، اگرچه نسخه های بنزینی نیز ممکن است در دستور کار قرار گیرند.

در همین حال، Motor۱ تصمیم گرفته تا پیش‌نمایشی از نسخه برقی G کلاس را به تصویر بکشد. از آنجایی که تیزر مرسدس شامل طرحی بود که یک SUV جعبه‌ای با چرخ یدکی در عقب را به تصویر می‌کشید؛ روشی ظریف بود تا بگوید که مدل جدید G کلاس به طراحی اصیل خود وفادار خواهد ماند. برخی نشانه‌های طراحی که معمولاً در مدل‌های EQ دیده می‌شود، احتمالا اضافه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که تا عرضه “G کلاس کوچک” هنوز چندین سال باقی مانده است. احتمالا این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۶ در کارخانه Kecskemet در مجارستان، جایی که مرسدس در حال حاضر خودروهای جمع و جور را می‌سازد، وارد فاز تولید شود.

زیربنای شاسی بلند جدید، پلتفرم مدولار مرسدس خواهد بود که عمدتاً در خودروهای برقی به کار رفته است؛ اما همچنان موتورهای احتراقی را در خود جای می‌دهد. سیستم چهار چرخ محرک که حضور آن قطعی است، با دو موتور الکتریکی همراه خواهد بود.

این مدل جدید G احتمالاً پس از جایگزینی برای مدل‌های CLA ،CLA Shooting Brake ،EQA و EQB که همگی این هفته در IAA معرفی شدند، وارد بازار خواهد شد. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، G فول سایز قرار است در ماه‌های آینده یک نسخه کاملاً الکتریکی دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا