اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رندری جذاب از نسل جدید نیسان پاترول

نیسان همچنان نسل قبلی آرمادا یا همان پاترول را در ایالات متحده با قیمت پایه ۵۲۰۹۵ دلار برای مدل سال ۲۰۲۳ به فروش می‌رساند. با این حال، جانشین آن در حال حاضر عمیقاً در حال توسعه است، با توجه به اولین عکس‌های جاسوسی از این SUV بزرگ که حدود یک ماه پیش منتشر شد.

این خودروی آزمایشی که در اوایل اکتبر رویت شد، استتار زیادی نداشت اما بخش‌های بزرگی از نمای جلو را پنهان نگه داشت. این رندرهای جدید طراحی بسیار قابل قبولی را برای قسمت جلویی با جلوپنجره بزرگ و یک نوار کرومی C شکل بزرگ در اطراف آن نشان می‌دهد. بالای آن یک نوار LED متصل و دو واحد چراغ جلوی بزرگ با دیلایت‌های L مانند در کنار جلوپنجره قرار دارد.

با این حال، عکس‌های جاسوسی موجود چیز زیادی از طراحی قسمت عقب را نشان نمی‌دهند. احتمالاً منصفانه است که بگوییم رندر در اینجا بیشتر یک عکسبرداری در تاریکی است تا یک پیش‌نمایش دقیق، اما با این وجود، حقایق جالبی وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد. برای شروع، به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب از طریق یک نوار LED و لوگوی نیسان، در مرکز به هم متصل می‌شوند.

با این حال، مقدار استتار روی نمونه اولیه می‌تواند شگفتی‌های طراحی را پنهان کند.
بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر، آرمادا جدید حتی بزرگتر از مدل فعلی خواهد بود و به عنوان یک محصول کمی تهاجمی‌تر عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این خودرو از یک موتور V۶ توئین توربو مجهز به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. این مجموعه حداکثر قدرتی در حدود ۴۲۱ اسب بخار را ارائه می‌دهد که به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا