اخباراخبار خارجیاسلایدر

روح اصالت و تجمل در رولزرویس

Rolls Royce Phantom Series II 2023

 کمپانی رولزرویس سابقه درخشان و طولانی در صنعت خودرو دارد، به عبارتی دیگر زیبایی، کمال و اصالت را در خود دارد. مدل فانتوم در این زمینه جایگاهی منحصر به فرد دارد و به دلیل ظرافت همیشگی اش مورد احترام است.

به گزارش دنده 6 ، نسل هشتم مدل فانتوم کمپانی رولزرویس در سال 2017 ارائه شد. ایجاد بیان جدید و حرفی تازه توسط طراحان و مهندسان رولزرویس با توجه به درخواست‌های مشتریان که از رولز رویس خواسته‌اند، هیچ تغییر عمده‌ای در موتور ایجاد نکردند ولی ظاهر آن را دستخوش تغییر نمودند. در پاسخ به این خواسته مشتری، تنها لمس‌ها، تزیینات و طراحی دارای تغییراتی شده است.

 رولزرویس فانتوم با یک حرف تازه

بارزترین و مهم‌ترین ویژگی که باید حفظ شود، حضور فرمانده فانتوم است. این با یک خط افقی صیقلی جدید بین چراغ‌های روشنایی در روز، بالای جلو پنجره پانتئون بیشتر شده است. این به فانتوم یک رخ مدرنیته جدید و قاطعانه می‌بخشد که منعکس کننده شخصیت اصلی آن است.
یک تغییر هندسی ظریف در جلو پنجره پانتئون باعث می‌شود که نشان افتخار (RR) و طلسم روح اکستازی از جلو برجسته‌تر شود. خود جلو پنجره اکنون روشن شده است، این ویژگی در مدل Ghost برای اولین بار محبوبیت پیدا کرد. چراغ‌های جلو با نورهای ستاره‌ای پیچیده و با برش لیزری تزئین شده‌اند که ارتباط بصری با Starlight Headliner در داخل ایجاد می‌کند و شگفتی و لذت بیشتری را به حضور شبانه فانتوم اضافه می‌کند.

در نمای جانبی فانتوم رولزرویس، فاصله بین دو محور بلند و ستون C پهن است که باعث می‌شود حریم خصوصی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان آورد. شبح خطوط کلیدی ظریفی را حفظ می‌کند که از Spirit of Ecstasy تا دم عقب باریک کشیده شده است.
خط کمربند شکاف از گلگیر جلو شروع می‌شود و به آرامی به سمت در عقب منحنی می‌شود و بر نسبت‌های طولانی خودرو به محور، قبل از اینکه به آرامی به سمت لامپ‌های فانوس‌مانند عقب بیفتد، خودنمایی می‌کند. خط وافت که به شدت زیر کشیده شده است، سایه‌ای قوی ایجاد می‌کند، که از نظر بصری بیانگر سوار شدن بر فرش جادویی بی نظیر مارک است.

مشخصات جانبی با مجموعه ای از چرخ‌های جدید بیشتر شده است. یک چرخ 3 بعدی فولاد ضد زنگ با وجوه مثلثی شکل و پرداخت شده در دسترس است. از طرف دیگر، فانتوم ممکن است با یک چرخ دیسکی واقعاً زیبا تزیین شده باشد که خاطره عاشقانه اتومبیل‌های رولزرویس دهه 1920 است. این چرخ دیسکی با دو فولاد ضد زنگ صیقل داده شده و لاک مشکی تولید شده است، که حس پرواز در خشکی را کاملا محصور می‌کند.
اکنون رولزرویس قادر است تا در پاسخ به مشتریان فانتوم و با استفاده از حس زیبایی‌شناختی، فانتوم را به روشن‌ترین نور یا تاریک‌ترین ظاهر تبدیل کند.

فضای داخلی بی نظیر

فضای داخلی مجلل فانتوم تقریباً بدون تغییر باقی مانده است؛ فرمان کمی ضخیم‌تر شده است و یک نقطه تماس فوری‌تر و سریع‌تر را برای راننده فراهم می‌کند.

Phantom و Phantom Extended شخصیت‌های متمایز خود را دارند که نشان دهنده دو جایگاه متفاوت قدرت هستند.
فانتوم در حال حاضر بیشتر مورد علاقه تعداد فزاینده مشتریانی است که مایلند خودشان روی صندلی رانندگی قرار گیرند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند از صندلی عقب فرمان جاده را بگیرند، Phantom Extended تجربه فوق‌العاده لوکس رانندگی با راننده را ارائه می‌دهد.

رولزرویس متصل است

در حال حاضر، فانتوم شامل اولین بازی Rolls-Royce Connected است. به مالک خودرو این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از Whispers، برنامه اعضای خصوصی رولزرویس، آدرسی را به خودروی موتوری ارسال کند، و برای یک رویداد، رستوران، نمایندگی یا حتی خانه خود رولزرویس، ناوبری یکپارچه را فراهم می‌کند.
“Rolls-Royce Connected” همچنین موقعیت خودرو، وضعیت امنیتی و وضعیت فعلی “سلامت” را در Whispers نشان می‌دهد. با لمس یک دکمه، مالک خودرو می‌تواند برای هر گونه خدمات مورد نیاز یا اطلاعات در مورد خودرو با یک نمایندگی تماس بگیرد.

 

قطب‌های تجمل

فانتوم به عنوان اوج محصولات این برند، قشر نخبه‌ای از مشتریان رولزرویس را به خود جذب می‌کند. اینها که تثبیت شده و موفق هستند، در رأس رشته خود و اغلب در معرض دید عموم قرار دارند. تصادفی نیست که فانتوم جاه‌طلبانه‌ترین و چالش‌برانگیزترین سفارش‌هایی را که تا به حال توسط رولز رویس انجام شده، جذب می‌کند.
خلاقیت‌های به دست آمده هر کدام به تنهایی یک شاهکار هنری هستند؛ از زمان پیدایش، فانتوم همیشه هر چیزی بوده که مشتری می‌خواهد باشد. نه تنها بهترین اتومبیل جهان، بلکه بهترین اتومبیل برای آنها و دنیایشان.

در یک افراط، فانتوم شخصیتی برانداز و تقریباً سرکش به خود می‌گیرد؛ جوان، پویا و جسور. از سوی دیگر، فانتوم به قصیده‌ای برای عظمت لوکس و بی زمان تبدیل می‌شود.

چالش Rolls-Royce Bespoke Collective این است که این گستره وسیع از ویژگی ها و خواسته های مشتری را در یک محصول جای دهد. بنابراین، نسل هشتم فانتوم عمداً برای ارائه یک بوم خالی برای شخصی‌سازی سفارشی طراحی شده است که می‌تواند به هر آنچه مشتری می‌خواهد تبدیل شود و بازتابی واقعی از سبک و شخصیت فردی آنها باشد.

قدرت و جذابیت فانتوم این است که به مشتریان این امکان را می دهد تا خود را در هر نقطه ای بین این قطب های تجمل قرار دهند و تجمل را بر اساس شرایط خود تعریف کنند. و هر جا که این نقطه اشتباه باشد، آنها این اطمینان را دارند که خود فانتوم از نظر فنی، زیبایی شناختی و دینامیکی هنوز بهترین خودروی جهان است.

PHANTOM PLATINO

برای معرفی فانتوم سری II و نشان دادن قابلیت سفارشی رولزرویس، این مدل شاهکار جدید سفارشی به نام فانتوم پلاتینو را ایجاد کرده است که نام آن برگرفته از رنگ سفید نقره‌ای فلز ارزشمند و گرانبها، پلاتین است.

فانتوم پلاتینو به کاوش رولزرویس در فضای داخلی پارچه ادامه می دهد، داستانی که در سال 2015 با عرضه Serenity آغاز شد، یک فانتوم واقعا سفارشی با فضای داخلی ابریشمی دست دوز و نقاشی شده با دست تولید گردید. فانتوم پلاتینو گام بعدی در این سفر مهم را موادی غیر از چرم معرفی می کند. صندلی‌های جلوی فانتوم پلاتینو ظریف و صندلی‌های عقب با روکش پارچه‌ای پوشیده شده‌اند.

زیبایی فضای داخلی پلاتینو با ترکیب دو پارچه متفاوت به دست می آید. یکی در آسیاب ایتالیایی به دلیل ظاهر بادوام و در عین حال مجلل خود ساخته شده است، دیگری که از الیاف بامبو گرفته شده و برای پرداخت براق آن انتخاب شده است. هر دو ماده یک الگوی تکراری اصلی بر اساس تفسیری انتزاعی از روح خلسه مشترک دارند. در منسوجات ابریشمی، طرح کوچک‌تر است و در پارچه بافته می‌شود تا سطح بصری محرک‌تری ایجاد کند. همچنین در گالری فانتوم، درست در محدوده دید سرنشینان، و روی نقاط لمسی کلیدی مانند، دسته و کنسول مرکزی ظاهر می شود.

پارچه بامبو با آیکون های بزرگتر گلدوزی شده که ظاهری پرزدار را که معمولاً در طراحی داخلی یافت می شود، ارائه می دهد. همین طرح روی ساعت داشبورد فانتوم نیز دیده می شود. و اطراف از یک سرامیک سه بعدی ساخته شده است.

بزرگترین بوم در فانتوم، Starlight Headliner است. در طراحی منحصربه‌فردی که به ‌ویژه برای رولزرویس پلاتینو ایجاد شده است، «ستاره‌ها» برای کشیدن چشم‌ها به سمت عقب قرار می‌گیرند، با ستاره‌های عجیب و غریب که قوس فراگیر الگو را دنبال می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا