اخبار خارجیاسلایدر

روش‌های تبلیغاتی جدید تسلا برای افزایش فروش خودرو!

برای اینکه بتوان بدون پرداخت پول مالک تسلا شد چه راهی وجود دارد؟ در جدیدترین نمونه از روش‌های تبلیغاتی تسلا کافی است دوست خود را برای خرید یکی از محصولات این برند تا قبل از پایان ماه جاری میلادی متقاعد کنید و شانس برنده شدن مدل ۳ را داشته باشید.

به گزارش دنده 6 – این جدیدترین حربه تبلیغاتی تسلا برای فروش محصولات است که با نزدیک شدن به پایان ماه سپتامبر و جهت افزایش فروش خودروها صورت می‌گیرد. تسلا با راه‌اندازی برنامه وفاداری مشتریان می‌خواهد کد منحصربه‌فردی را به مالکان بدهد و آن‌ها کد را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. زمانی که فردی اولین تسلای خود را با این کد خریداری کند هم خریدار و هم فرد ارائه کننده کد هدایایی دریافت خواهند کرد. از جمله این هدایا می‌توان به بهبودهای نرم‌افزاری خودرو یا استفاده رایگان از شبکه شارژ تسلا اشاره کرد.

البته گل سرسبد این هدایا طراحی است که با آن می‌توان مالک یکی از محصولات تسلا آن‌هم بدون پرداخت پول شد. بر اساس این طرح که از ۱۹ تا ۳۰ سپتامبر جریان دارد اگر یکی از دوستان شما محصولات تسلا را خریداری کند شما نیز شانس برنده شدن یک دستگاه مدل ۳ پرفورمنس را خواهید داشت، خودرویی که هم‌اکنون حدود ۵۳ هزار دلار قیمت دارد. شایان ذکر است برند یاد شده اخیراً و با نزدیک شدن به پایان دوره سه‌ماهه فروش روش‌های بازاریابی و تبلیغات جدیدی را بکار گرفته است.

پیش از این شاهد روش‌های تبلیغاتی تسلا در زمینه تخفیف قابل‌توجه خرید خودروها و شارژ رایگان بوده‌ایم که سبب رشد فروش نیز شده‌اند. ماسک همچنین به خاطر فرستادن ایمیل‌های گسترده در پایان دوره‌های سه‌ماهه فروش شناخته شده است. او با این کار از کارکنان می‌خواهد تا با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهند. تسلا در سال‌های اخیر از اجرای چنین برنامه‌های پرهزینه‌ای جلوگیری کرده چراکه به دنبال فروش خودروهای بیشتر با حاشیه سود پایین‌تر است. خریداران تسلا همچنین با استفاده از اعتبارهای خود می‌توانند از کارخانه بازدید کرده یا در قرعه‌کشی یک دستگاه سایبرتراک شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا