اخبار خارجیاسلایدر

رولزرویس برای مدل های آینده تغییر از BEV به هیدروژن را در نظر می گیرد

مدیرعامل این برند خودروهای لوکس، رولزرویس در نظر دارد از پیشرانه های تمام الکتریکی به نفع فناوری پیل سوختی برای مدل های آتی بدون آلایندگی خود صرف نظر کند، زمانی که این فناوری به اندازه کافی بالغ شد و بتواند خواسته های خود را برآورده کند.

به گزارش دنده 6 – این بیانیه پس از معرفی اسپکتر، اولین خودروی الکتریکی باتری تولید سری (BEV) این شرکت که توسط یک باتری عظیم 120 کیلووات ساعتی تغذیه می ‌شود که می ‌تواند مسافت بیش از 300 مایل (482 کیلومتر) را امکان‌ پذیر کند، منتشر شد و می تواند تا 195 کیلووات شارژ شود.
اما حتی در حالی که رولزرویس از موتورهای V12 بنزینی و تخت به موتورهای الکتریکی تبدیل شده است که از بسته‌ های باتری بزرگ انرژی می ‌گیرند، مدیر عامل این شرکت می‌ گوید فناوری سلول سوختی هیدروژنی جایگزینی ممکن برای مدل‌های آینده در نظر گرفته می‌شود و می ‌تواند به خوبی با این موتورها کار کند.
موتورهای احتراقی هیدروژنی قابل بحث نیستند، اما چون مولر اوتووس فکر می ‌کند این کارآمدترین راه برای استفاده از عنصر شیمیایی نیست، با یادآوری آنچه شرکت مادر بی ام و در اوایل دهه 2000 با سری 7 مهندسی شده ویژه آزمایش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا