اخباراخبار خارجی

رونمایی از تسلا مدل اس 100D با پوشش محدوده 536 کیلومتری

تسلا مدل اس یک سدان کاملا الکتریکی با بیشترین برد حرکتی بوده و تاکنون هیچ کمپانی خودرو الکتریکی با برد حرکتی بیش از مدل اس روانه بازار نکرده است.

به تازگی تسلا در وب سایت خود به مدل جدید مدل اس 100D اشاره داشت که شامل باتری 100 کیلووات ساعتی می شود. مدل اس در حال حاضر می تواند محدوده 536 کیلومتری را سپری کند که نسبت به 90D افزایش ظرفیت باتری 11 تا 14 درصدی را نشان می دهد. در سوی دیگر مدل ایکس قادر است بیش از مدل اس 90D با پوشش 474 کیلومتری حرکت کند که این امر با یک بار شارژ محقق می شود.

 

تسلا مدل اس 100D با قیمت 95 هزار دلاری 39 هزار دلار قیمت کمتری نسبت به تسلا مدل اس P100D با قیمت 137 هزار دلاری دارد. در مقابل تسل مدل ایکس 100D با قیمت 98 هزار دلار که 37 هزار دلار قیمت کمتری نسبت به P100D با قیمت 135 هزار دلاری داشته، به فروش می رسد.

 
افراد می توانند تسلا 90D با 3000 دلار هزینه بیشتر به برد بالاتری افزایش دهند که 61 کیلومتر است. تسلا قصد داشته باتریهای پرظرفیت‌تری را برای خودروهایش طراحی کند تا محدوده بیشتری در قیاس با رقبا پس از هر بار شارژ حرکت کنند. این خبر با انتشار گزارش کاهش فروش تسلا در سال 2016 منتشر شد و نشان می دهد عزم کمپانی مورد بحث برای تولید اتومبیل الکتریکی با محدوده بالا جدی است. با افزوده شدن رقبای بیشتر به لیست سازندگان اتومبیل الکتریکی چون فارادی فیوچر، آینده تسلا می تواند در خطبوده و بایستی به فکر نجات خود از وضعیف تهدید آمیز باشد.

1 دیدگاه

  1. آینده خودروسازی الکتریکی مال شرکتی می باشد که بتونه دو مشکل خودروهای الکتریکی حل کنه یکی شارژ سریع دومی برد بیشتر از خودروهای بنزینی وگرنه اگه به شتاب یا سرعت زیاد بود خودروهای الکتریکی کم از خودروهای بنزینی نیستند حتی اگه این شرکت ایرانی باشه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا