اخباراسلایدربررسیکره ای

رونمایی از تیوولی در نمایشگاه مشهد + قیمت

برگ برنده سنگ یانگ در بازار

سپهر زنگنه – تحولات بازار خودرو کشورمان به سرعت و شدت ادامه دارد و در راستای معرفی خودروهای کراس اوور سایز کوچک چون رنو کپچر و لیفان X50 ، حالا محصولی توسط رامک خودرو معرفی شده است که دقیقا از نظر مشخصات فنی و قیمتی در حد فاصل این دو خودرو قرار می گیرد و می تواند در بازار برخی مشتریان کراس اوور های چینی را به سوی خود جلب کند.

تیوولی سنگ یانگ رامک خودرو

سنگ یانگ تیوولی با موتور 1.6 لیتری 126 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک بدون مالیات 83.5 میلیون تومان قیمت خورده است – که با احتساب مالیات به حدود 90 میلیون تومان می رسد-  و پیش فروش آن به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) توسط رامک خودرو آغاز شده است .


رونمایی از سنگ یانگ تیوولی نمایشگاه مشهد

تیوولی یک خودرو شهری با قابلیت استفاده خارج از شهری با طراحی خاص و امکانات مناسب است که برخلاف کپچر مشکلات استفاده از پیشرانه توربو را هم ندارد و به عنوان یک خودرو کره ای شناخته شده که در بازارهای غربی هم عرضه می شود، از اعتبار بیشتری نسبت به لیفان X50 برخوردار است و البته بر خلاف کپچر در هر چهار چرخ به ترمز های دیسکی مجهز است.

تیوولی سنگ یانگ رامک خودرو

شتاب صفر تا صد تیوولی با وزنی در حدود 1270 کیلوگرم به شکل رسمی در حدود 10.5 ثانیه اعلام شده است اما وب سایت های معتبری چون اوتو اکسپرس، شتاب مدل دنده دستی این خودرو را در حدود 12 ثانیه و برای نسخه اتوماتیک در حدود 12.3 ثانیه اعلام کرده اند.همچنین آرایش سیستم تعلیق نمونه پایه (دیفرانسیل جلو) به صورت مک فرسون (چرخ های جلو) و میله پیچشی در محور عقب است، اما نمونه دو دیفرانسیل آرایش پیچیده تری دارد و برای محور عقب به فنربندی مولتی لینک مجهز است.

تیوولی سنگ یانگ رامک خودرو

This automobile has a 5 door suv/sports utility vehicle body style with a front mounted engine powering the front wheels.
The 1.6 litre engine is a naturally aspirated, double overhead camshaft, 4 cylinder unit that develops 124 bhp (126 PS/92 kW) of power at 6000 rpm, and maximum torque of 157 N·m (116 lb·ft/16 kgm) at 4600 rpm.
A 6 speed manual transmission transmits the power to the wheels.
The Ssangyong Tivoli weighs a claimed 1270 kg at the kerb.

سنگ یانگ تیوولی-2

طول 4.2 ، عرض 1.8 و ارتفاع 1.6 متر

مشخصات فنی و امکانات ایمنی سنگ یانگ تیوولی 

سنگ یانگ تیوولی به بازار می آید+ مشخصات فنی و امکانات!
سنگ یانگ تیوولی در بازار رقیب های چون جک S5 ، MVM X33 و حتی چری تیگو 5 یا جیلی X7 را پیش روی خود می بیند که همگی در زمینه چینی بودن با هم مشترک هستند اما در بازار خودروهای کمتر از 100 میلیون تومان کراس اوور (شبه شاسی بلند) عملا هیچ خودرو غیر چینی دیگری عرضه نمی شود و رنو داستر اتوماتیک هم با طراحی نه چندان جذاب و امکانات رفاهی کمترش، قیمتی بیش از تیوولی دارد.
سنگ یانگ تیوولی-8 سنگ یانگ تیوولی-6 سنگ یانگ تیوولی-5 سنگ یانگ تیوولی-4 سنگ یانگ تیوولی-3

87 دیدگاه

  1. با قیمت حدود 90 میلیون امکانات خیلی خوبی داره. اگه با این قیمت بیاد و البته کیفیت خوب یا متوسطی هم داشته باشه میتونه بازار ماشینهای شاسی بلند و حتی سدان زیر 100 میلیون رو به خودش اختصاص بده. البته یک مشکل هست اونم ارایه این خودرو توسط رامک خودروست که شبکه خدمات بعد از فروشش خیلی گسترده نیست و تا به حال هم نارضایتی ازش زیاد بوده. ولی اگه این مشکل نادیده گرفته بشه میشه گفت بهترین ماشین رده قیمتی خودش هست و زنگ خطر جدی برای رقبای چینی خواهد بود

    1. یک نکته که البته در مورد سانگ یانگ متوجه شدم اینه که برعکس برندهای هیوندای و کیا توی موسسات معتبرتر تست تصادف اروپا و آمریکا دارای تست نیست و تستها مثلاً در موسسه تست تصادف استرالیا انجام شده که البته دو مدلی که تست شده یکی سه و دیگری 4 ستاره گرفته. در مورد خودرو تیولی هر چه گشتم تست تصادفی پیدا نکردم. به نظر میرسه که برند سانگ یانگ هر چند از برخی چینی های موجود بازار ما معتبرتر هست ولی با برندهای کیا و هیوندای هم فاصله دارد و ارزانی نسبی این خودرو بی دلیل نیست. به هر حال به نظر میرسه که با توجه به رقبای چینی و امکانات خوبی که این خودرو داره با قیمت 90 احتمال موفقیت زیادی داره.

  2. قیمت این خودرو در محدوده 75 الی 78 تومان هست و دقیقا 10 ملیون با توجه با سایز و بدنه و کلاس و سگمنت خودرو اضافه قیمت گذاری شده مطمئنا در بازار آزاد بعد از 3 الی 6 ماه قیمتی در محدوده 75 الی 80 خواهد داشت تیولی در نمای جلو اصلا طراحی زیبایی ندارد و بیشتر شبیه دانا عذر میخواهم دنا است با درون مایه های سمند طراحی قسمت عقب بیشتر شبیه خودروی فیات 500 که یک خودروی کامپکت است و متعلق به یک دهه پیش روی هم رفته با اوجه به کند بودن شتاب نداشتن نمایندگی خوب و قطعات نایاب و بازار دست دوم بد این خودرو درست قیمت گذاری نشده

    1. خخخخخخخخخخخخخخ خوب خندیدم….. دنا رو خوب اومدی…. اینقد جوک نگو……..معلوم شد اطلاعات فنی صفره……….از تیگو که کپی کودکانه می کنه خیلی خیلی بهتره……….

  3. شرکت رامک خودرو حق هرگونه تغییر در مشخصات را بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ میدارد ! عجب! حالا هی برید پول بریزید بحساب پیش خرید کنید. توی تبلیغات نیو کوراندو هم نوشته گرمکن کلیه صندلیها ولی کسی ندید کسی هم سراغشو نگرفت.

    1. ایران کشور سردسیر مثل روسیه نیست. گرمکن صندلی بدرد کانادا و روسیه میخوره نه کشور ما.

      1. بله کاملا درسته. این اپشن حد اقل تو ایران بلا استفاده است بجاش یک اپشن کاربردی تر میزاشتن

    2. عباس اقا راست میگوید من هم یک نیو کراندو ثبت نام کردم موقع تحویل خیلی از مشخصاتی که تو تبلیغاتشون بود روی ماشین نبود ولی در کل ماشین خوبی هست حیف که رامک خودرو وارد کننده این ماشین هست

  4. این ماشین جزو کاندید های بهترین ماشین اروپا در سال 2016 قرار داره و با این اپشن ها و قابلیت هایی که داره خیلی قیمت خوبی داره. رامک خودرو هر بدی داره اما قیمت گذاری خوبی داره. اون دوستانی هم قیمت ماشین رو بالا میدونن یه سری به قیمت ماشین های چینی (به ظاهر هم رده این ماشین )بزنن ببینن با اون سطح کیفیت و امکاناتشون چه قیمتی دارن

    1. رامك قيمت كذاري خوبي داره؟؟!!مثلا كوراندو با اون موتور و امكانات واقعا ١٣٠ تومن مي ارزه؟؟

      1. دوست عزیز شما کوراندو داری؟؟؟؟من خودم کوراندو دارم که کاملا با قیمت122 که خریدم کاملا راضی هستم. تو این قیمت شما ماشین بهتری سراغ داری؟؟؟؟؟؟؟

  5. یاد فاکتور ۲۱ میلیونی تعمیر گیریبکس نیواکتیون اون بنده خدایی افتادم که چند وقت پیش رامک خودرو حسابی نقره داغش کرده بود بنده خدا شانس آورده بود سکته نکرده بود.

  6. رقبایی چینی زیادی داره
    از لحاظ ابعاد و اندازه لیفانx60 ، چانگان cs35 ، جک s3 ، بریلیانس v5، جیلی x7 ، چری تیگو 5 و جک s5 که سه تای اول کوچیکتر(25>) و سه تای آخر با اختلاف حداکثر 14 سانت بزگتر هستن
    ولی از لحاظ قیمت جک s5 ، بریلیانس v5، چانگان cs35 و گریت وال هاوال H6، گک گونو GX5 و G5 و لندمارک…

    حالا ی تحلیلگر لازمه بیاد بگه این با رقابت با این همه چینی پیروز میاد بیرون یانه..؟

      1. کوروش عشق دنا ؟؟؟ من خودم دنا داشتم خیلی خیلی بیکیفیت و آشغاله جنازه خودرو سانگ یانگ یا هر خودرو کره ای میرزه به اون دنا ی سمندونت.

        1. دوست عزیز من دنا رو با خودروی کره ای مقایسه کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. با توجه به جو ضدچینی که توی ایران هست به احتمال خیلی زیاد نسبت به بقیه چینی ها پیروز خواهد شد ضمن اینکه این خودرو از نظر آپشن از برخی چینی ها سرتر هم هست ( مثلاً در مقایسه با چانگان و برلیانس) و قیمتگذاری آن هم در بین خودروهای غیرچینی استثنائاً مناسب انجام شده. ولی حسی که من نسبت بهش دارم اینه که با آپشنهای مساوی نسبت به خودروهای رقیب چینی مثل هاوال ، تیگو و چانگان از نظر کیفیت خیلی متفاوت با چینی ها نیست و اگر هم بالاتر باشه این اختلاف جزییه. چیزی که به نظر میاد اینه که خودروهای این کلاس و این محدوده قیمت با وجود تفاوت در کشور تولید کننده ولی در تکنولوژی ها و قطعات دارای اشتراک زیادی هستند. مثلاً اگر گیربکس نگاه کنید گیربکس خودروی تیولی از شرکت aisin است که برخی چینی ها مثل هاوال هم از همین شرکت گیربکس خود را تامین میکنند یا موتور نیز کمتر ماشین چینی توی این رده هست که از یک موتور کاملاً چینی استفاده بکنه و اکثراً از تکنولوژی های برندهای معروف ولی یک نسل قبلتر انها استفاده میبرند. به هر حال هر چند قابل انتظار هست که سانگ یانگ تیولی با استقبال مواجه بشه ولی بعید میدونم در آینده خریداران این خودرو نسبت به برخی چینیهای هم رده خیلی راضیتر از خودروی خریداری شده خودشون باشند

  7. قیمتش بالاست و با این قیمت ارزش خرید نداره. با توجه به خدمات پس از فروش ضعیف و ابعاد بدنه نه چندان بزرگ بنظرم قیمتش باید حدود 60 تومن باشه.

  8. کاربران گرامی نظر شماست که باعث بحث میشه و من اینو خیلی دوس دارم هرکسی باید نظرش بدون هبچگونه دل مشغولی بگه بله از منظر بنده قیمت اینخودرو 75 هست به دلایل زیر
    سگمنت این خودرو کراس آور کوچک و نه متوسط شهری با قابلیت های خارج از آفرود و سافاری هست
    قدرت ضعیف موتور برای وزن یک و نیم تنی خودرو با احتمال وجود 5 سرنشین که چیزی حول و حوش هزار 800 کیلو هست و قدرت فقط 126 اسب یک فاجعه زیست محیطی هست
    طراحی هدلایت و جلو پنجره دقیقا بمانند خودروی معروف و سوپر اسپرت و تاریخ ساز جهان “دنا”هست با اندکی تغییر و مارا بیاد دنای پرشی میندازه
    نمایندگی های بی کفایت تامین قطعات ضعیف هم ازین خودرو یک خودروی 75 ملیونی میسازه

    1. والا من هرچقدر که نگاه میکنم جلوشو شبیه دنا نمیبینم! دنا پنجره موتورش بزرگ و الهام گرفته شده از میتسوبیشی لنسر هست . ولی این هندی کره ای در جلوی موتور میشه گفت جلوپنجره نداره ویا با ارفاق جلوپنجره کوچکی دارد. بیشتر شبیه چند مدل فیات ویا حتی میتسوبیشی میراژ هست. بیشتر شبیه ماشین های قدیمی هست که برای بازار های سردسیر مانند روسیه میساختن و برای موتور جلوپنجره و نمیزاشتن.

      نمیدونم این دنا چه هیزم تری به شما فروخته که انقدر مسخرش میکنید !!! ادم اگر بخواد چیزی رو مسخره کنه دنا که سهل است بنز sls هم میتونه مسخره کنه. دنا هرچقدر هم افتضاح باشد از تمام ماشین های چینی حوزه قیمتی خود بهتر است.

      1. حرف شما کاملاً درسته مخصوصاً از نمای بقل و خطوط زیبا یی که داره ، گواه این زیباییه 🙂

        1. الان دوستان میشه توضیح بدهند در مورد چی دارند بحث میکنند .تیولی, دنا, سانگ یانگ , ایران خودرو , کره, ایران اینها چه ارتباطی با هم دارند ؟قیمتشون یکیه و یا نزدیک به هم هست؟ کلاسشون یکیه؟ ساخت یک کارخونه هستند ؟ چه نکته مشترکی با هم دارند که دوستان دارند با هم مقایسشون میکنند ؟تعجبم بیشتر از اینه که افرادی دارند این بحثها رو میکنند که افراد گذری که برای هر کامنتشون یک اسم رو انتخاب میکنند نیستند و همگی جزء افراد ثابت قدم و به بیان دیگر اعضاء این سایت خوب و قوی هستند و در بسیاری از فرومهای دیگه نوشته های خیلی قوی و خوبی نوشتند که خود من کیف کردم برای نمونه لینکلن عزیز شما که در بحث 3000کیلومتر تجربه رانندگی با دنا یکی از منطقی ترین نظرها رو نوشتید الان اینجا چرا اینقدر ببخشید قصد خدائی ناکرده بد گفتن ندارم چون ارادت دارم خدمت دوستان راحت این مطلب رو مینویسم بله الان اینجا چرا اینقدر سطح پائین دارید مطلب مینویسید .فقط خواستم به دوستان بگم که خیلی از دوستانی که نام ثابتی دارند و مدتهاست دارند در سایت مطلب مینویسند برای دیگر خوانندگان اعتبار و احترام دارند حتی اگر دیدگاهشون کاملا متفاوت با دیدگاه دیگران باشد .و شخصا انتظار ندارم سطح نوشته هاشونو به سطح کسانی که گذری و صرفا برای تخریب و خیلی اوقات توهین به سایت و افراد مطلب مینویسند برسونند.

          1. بله حرف های شما درسته ، بعضی اوقات تناقض هایی که در کامنت های دوستان میبینم رو به شوخی گوشزد میکنم اما درستش اینه که سکوت کنم و چیزی نگم چون خود مردم حرف های ضد و نقیض رو تشخیص میدن.

      2. (افغانیها حداقل جنسشون اصله و قاطی نداره) خودرو ملی دنا معلوم نیست ایرانیه چینیه( درجه1 2 3 4 5 ) هندیه فرانسویه و غیره ….

    2. البته از نظر من برند سانگ یانگ خیلی معتبرتر از برندهای چینی مثل ام وی ام و جک و هاوال و برلیانس و چانگان …. نیست ولی با این امکاناتی که پیش بینی شده و رقبایی که داره قیمت 90 میلیون قیمت بالایی نیست. حساب کنید که توی همین رده حتی با امکانات پایینتر برلیانس دارای قیمت 100 ، کپچر 105، چانگان 85 و داستر 97میلیون هست. پس این هم با این سطح امکانات قیمت 90 نه تنها بد نیست بلکه خیلی هم مناسب پیش بینی شده.

      1. جناب احمدرضا سانگ یانگ قدیمیترین کارخونه ماشین سازی کره جنوبی هست که بیش از 60 سال قدمت در تولید ماشین دارد و در بسیاری از مواقع ارتباط بسیار نزدیکی نیز با مرسدس بنز داشته و دارد .نمیدونم شما چطور این برند رو بالاتر از چینیها نمیدونید؟اطلاعات زیادی در مورد تیولی ندارم و تا حالا هم حتی ندیدمش چه برسه به اینکه باهاش رانندگی کرده باشم و بخواهم نظری در موردش بنویسم ولی میدونم که یکی از کاندیداهای خودرو سال 2015 اروپا هست.بنابراین به هیچ عنوان نمیشه بخاطر آپشن با چینیها مقایسه اش کرد .آپشن آخرین موردی هست که باید در مقایسه بین ماشینها مورد بررسی قرار بگیرد چیزی که کارشناسان خارجی انجام میدهند و متاسفانه کارشناسان و افرادی که علاقه به خودرو دارند در ایران اولین و آخرین مورد همین آپشن هست ماه گذشته یه مقایسه بین دنا و ام وی ام 550 و لیفان 620 در یکی از نشریات خوب میخوندم و تیترش رو که دیدم خیلی خوشحال شدم که بالاخره یه مقایسه فنی انجام دادند ولی متاسفانه از اول تا آخر فقط نوشته بود هر کدام چه آپشنهائی دارند و کمترین اشاره ای به کیفیت حرکت ماشین در جاده و وضعیت ترمز و سایر مسائل اساسی نکرده بود و حتی آپشنها را هم در عمل امتحان نکرده بودند. در حالی که در دنده5 ,در تاپ گیر ودیگر نشریات معتبر اروپائی و آمریکائی اساسیترین مشخصه یک ماشین نحوه حرکت ماشین و به اصطلاح هندلینگ و لذت رانندگی و احساس خوبی که از رانندگی به راننده داده میشه و در مرتبه بعدی ترمز و بعد آپشنهای اساسی که تاثیر بی چون و چرائی حتی در ایمنی میگذارد مانند کولر و بخاری بعد اون آخر سر مواردی مثل شیشه های برقی و یا صندلی برقی و ….مطرح میشه .این آپشن زدگی راه رو برای ورود یکسری ماشین بی کیفیت و نه چسب ولی مملو از آپشنهای بی کیفیت و گاها غیر ضروری باز کرده است .

        1. عذر میخوام ، الان ایران فرغون هم 45 سال سابقه داره به نظرتون میشه به این سابقه اکتفا کرد؟!! در ضمن اگر منظورتون از ماشینهای بی کیفیت چینیها هستن ، خدمتون عرض کنم که شما هر چقدر پول بدی آش میخوری . شاید از نظر لوازم داخلی کمی کیفیت پایینی داشته باشن ( نسبت به ماشینهای خارجی نه داخلی ) ولی از نظر موتوری خیلی هم خوبن . اونهایی هم که بد گویی میکنن یا سوار نشدن یا عوامل اون دو تا شرکتن. به هر حال چین داره دنیا رو قبضه میکنه چه خوشمون بیاد چه نه. چند تا از برندهاشون هم وارد اروپا شدن مثل جیلی و بی وا دی و چانگان و همچنین چری که داره در انگلستان خط تولید میزنه. به شعور مردم توهین نکنیم! اگه نمیدونیم بریم و از نزدیک ببینیم

  9. در کل طراحی قشنگی داره مخصوصا قسمت سقف و ستون که از سنگ یانگ بعید بود.عقبش جا داشت که بهتر هم بشه ولی کلا طراحی سنگ یانگ داره خیلی بهتر میشه .

  10. یک سوال برای چند تا از امکانات این سانگ یانگ نوشته اپشنال این یعنی باید بیش از 90 میلیون برای این امکانات هزینه کنیم. و این موضوع این هندی کره ای رو از نظر امکانات ضعیف میکنه و مزیت رقابتی بودن رو ازش میگیره

    1. همونطور که بعضی افراد برای دنا بخاطر یه صفحه نمایش و دوتا صندلی برقی ۴۲ تومن میدن ، تیوولی هم باید ۹۰ قیمت داشته باشه! 🙂

  11. شما فکر میکنید رامک خودرو این تیوولی رو تا پایان سال 95 میتونه بده دست مشتری
    چون هنوز نیو کوراندو های ثبت نامی دیماه 93 رو تحویل نداده…

  12. امروز ینی سومین روز نمایشگاه مشهد ام جی شاسی بلند رو قیمتشو گذاشته بود 120 چوب بهرحال به نظرم حرف بعضی از دوستانی که نقدی نسبت به شرکت ارایه دهنده کردن رو قبول دارم و دور از ذهن نیست ولی نسبت به قیمت و امکانات و اینکه جز خودروهای منتخب اروپا و طراحی به روز ایتالیا داره بهره میبره 90 تومن دیگه تو این دوره زمونه پولی نیست و متعجبم از دوستانی که این ماشین رو با دنا دانا و… شبیه میدونن یا میبینن البته این امر بخاطر نقاط ضعف نداستن طراحی خودرو هست..
    به نظرم با این قیمت تو این مملکت یکی از بهترین گزینه هاست….

  13. باعرض سلام
    تونمایشگاه مشهد ماشین روتست کردم کیفیت داخلیش از رنوکپچر به مراتب بهتر میخواستم کپچر بخرم ولی با سوارشدن تو این ماشین وتست اون باید به کارخانه سانگ یانگ تبریک گفت ومتقاعد شدم که این ماشین روبخرم 4ماه بعد ماشین رو تحویل میدهند درضمن کیفیت وسواری وقیافه ماشین از ماشینهای چینی بی کیفیت سالها جلوتر است شما با تست وسوار شدن به این خودرو ورنوکپچر متوجه منظورم خواهیدشد پس این خودرو رابا خودروهای چینی مقایسه نکنید چون کیفیت درونی وبیرونیش وامکانتش ازکپچر که یک خودروی اروپایی است خیلی سرتر است قیمتش هم ازکپچر خیلی کمتر

      1. اصن دیر بدن نمایندگیشم افتضاح ه کلا ماشین پر آبشن و ماشین روز مثلا کپچر رو با این مقایسه کن اونم رو کاغذ ببین کی سر تره این بنده خدا هم که حظوری تو نمایشگاه بوده دادا… وگرنه منو شما ازخدامونه که بی ام دبلیو رو بدن 90 تومن …..

  14. آقاکیان دست شمادرد نکند ممنون والله نمیدونم چکار کنم ماشین تیوولی حرف نداره ولی نمایندگیش رامک خودرو مثل اینکه وضعش خیلی داغونه راهنمایی کنید چکار کنم

  15. از نمایندگی های ایرانی که خدمات پس از فرررررروش خوبی ندارند و با سود بالایی ماشین های درجه دو و سه دنیا رو برای فروش در ایران انتخاب میکنند متنفرم.
    دوستان به نظر شما حالا که به دلیل درگیری دو کره شمالی و جنوبی ارزش پول شون پاین تر داره میاد نمایندگی در اینده قیمت ماشین ها شو کمتر میکنه یا فرقی تو ایران نداره؟؟؟چین هم که کلی ارزش پول شو کاهش داده بالاخره چی میشه؟؟!!!

  16. همین تیولی بسیار با کیفیت تر از کپتئور هست اما کاش رامک با نمک نماینده ش نبود احتمالا برای قطعه و خدمات دچار مشکل میشید بخشوص تعداد کم نمایندگی های کیسه کش..

  17. مطمئنا این موتور با بنزین های ایران قدرت کمی داره حداقل موتور 2000 میزاشتی

    رقیب رنو داستر فک میکنم اون بزرگتر و سنگین تر باشه البته موتورشم بهتر از اینه

    1. کلا کانسپت و طراحی طوری درنظر گرفته شده مصرف سوخت خیلی کم و با صرفه رو داشته باشه …..
      تیون کردن ماشین اونم متورش کا حاجی کاری نداره ولی برا این شهر خراب شده صنعتی که کل شهرها ایران اومدن تهران و جمعیت فکنم 50 میلیونی رو داره متور 1.4 هم زیادی نه جای پارک نه فضایی برا رانندگی….

  18. اقا کاوه از شما استدعا دارم بیشتر نظراتتون در این سایت منعکس کنید بنده نظرات شما را بسیار منطقی و علمی میبینم لطفا ما کاربران از اطلاعات و نقطه نظراتتون مستفیذ کنید کامنتی که در مورد کیفیت دادید بسیار به ذهن من خجسته و امیدوار گونه آمد بالاخره یکی پیدا شد که صحبت از کیفیت کند که کمیت و آپشن درود بر شما

    1. سورن عزیز احتیاجی نیست به کسی نیست خودت یه سرچ کنی تو نت آمارشو خیلی راحت در میآری یه چند هفته من خودم درگیر خوب یا بدش بود خودت ببین چه کارایی و امکاناتی داره و کلا آدم باس منطقی باشه مثلا شما رنو کپچر رو با تییولی مقایسه باس بکنی حتی ماشینهای چینی رو نباس مقایسه کنی ینی برندهای در سطح خودش نباس هم مثلا پیش خودت با بنزی یا بی امی چیزی مقایسه کنی چون ایرانی جماعت خیلی از اینکارا میکنن فقط ضعف این داستان ماشین میست بلکه شرکتش تو خیلی از سایتها بررسی کردم فهمیدم که کلا شرکت داغونیه و خیلی پول میگیرع و اینکه کلا تو ایران خیلی کم نمایندگی داره یه چیز مهم یادت نره که با 90چوب ببین چه ماشینی بغییر از تیوولی میتونی بگیری و با اون امکاناتش البته بازم چینی هارو حساب نکنی پیش خودت وا……

  19. باعرض سلام
    دوست عزیزم کیان به این نتیجه رسیدم که این خودرو ارزش صبرکردن روداره مطمئنا ارزش داره اگر این خودرورادوخودروساز بزرگ کشورمان وارد میکردند از110تومان کمتر نبود ترمزعالی فرمان نرم نفوذصدای کم داخل خودرو جعبه دنده عالی کیفیت داخل خودرو عالی موتور خوب
    مصرف سوخت کم آپشنهایی متنوع من به دوستان توصیه میکنم ازبین کپچر وتی ولی انتخاب برترتیوولی

  20. دوستان یک خبر جالب یکب از همکاران که اتفاقا تخصصی در خودرو داره از مشهد تازه برگشته میگفت “تیولی” حالا بغییر از طراحی نه چندان مدرنش کیفیت بسیار بالایی داره و مشخص هست که با چینی ها فاصله بسیاری داره از کیفیت قطعات و ماتریال کابین و بدنه تعریف میکرد و حتی موتور و طرز چیدمان و دورهای خودرو ضریب دنده ها واقعا باید به کره بابت این شراکت خوبش با آلمان تبریک گفت من که خیالم از کیفیت بالاترش نسبت به کپتئور راحت شد میمونه قیمتش..که قدری بالاست انصافا

  21. این ماشین رو واقعا دوست داشتم. با قیمت پایه ی نزدیک سیزده هزار دلار، فک میکردم قیمت پایین تری بخوره. البته فروش این ماشین با دنده ی اتومات با قیمت نود تومن یه خوبی داره که سایپا و ایران خودرو ماشیشن های شاسی بلند چینیشون رو مجبور میشن با قیمت کمتری بدن. این توالی به شاسی بلند های دنده دستی میرسه که اونم اثرش رو قیمت سدان های قیمت پایین تر میذاره. به امید ورود خودروهای متنوع تر و رقابتی شدن جو بازار

  22. به نظر من که خرید سری اول عرضه ی این ماشین عاقلانه نیست. آقا محمود میگن ماشین رو تست کردن تو نمایشگاه مشهد و یه سری ویژگی های مثبتش رو گفتن… ولی آیا با موتور ضعیفی که داره به عنوان یه کراس اور جوابگوی مثلا یه سفر تو جاده کوهستانی خانوادگی هست؟ ایضا آیا کولرش تو همچین شرایطی جواب میده؟ والله کولر ال 90 (با قدرت موتور نزدیک و وزن کمتر) فول سرنشین تو جاده و حتی دنده های سنگین offه.

    ولی طراحی و امکانات روی کاغذ با این قیمت سبب میشه تا تحلیلهای رو تیولی رو دنبال کنم.

  23. دوسان عزیز اشتباه نکنید.رامک خودرو علاوه بر بدقولی در تحویل و خدمات پس از فروش ضعیف ،خودروهای معیوب و به درد نخوری هم داره.الان کارانتی خودروهای وارداتی چینی نظیر جیلی و هاوال m4 هم پنج سال یا صد و پنجاه هزار کیلومتره ولی گارانتی محصولات سانک یانگ سه سال یا پنجاه هزار کیلومتر!!!!خودتون قضاوت کنید و تصمیم بگیرین.در ضمن بازار دست دوم بسیار بدی هم داره و گیر بکس،کولر،سیستم abs این خودروها مشکل دارند.این هم لینکی که همه اسناد و مدارک و جوابیه ها رو دارهhttp://www.akhbarbank.com/vdcguz9w.ak93q4prra.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا