اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از جدیدترین خودروی آلپینا ویژه آفریقای جنوبی

آلپینا از نسخه ویژه بی ام و سری ۳ ادیشن آفریقای جنوبی رونمایی کرد. این مدل پنجاهمین سالگرد تاسیس بی ام و را در این کشور جشن می‌گیرد. این سدان که در رنگ نمادین سبز رنگ آلپینا رنگ آمیزی شده، دارای رینگ‌های زیبای ۲۰ اینچی چند پره آلپینا است. روی اسپویلر جلویی حروف Alpina و نشان‌های دیگر، ما را به دهه ۱۹۸۰ می‌برند.

درها را باز کنید و با رکاب‌هایی با برند آلپینا و یک پلاک مخصوص روی کنسول میانی که نشان‌دهنده انحصاری بودن خودرو است، روبه‌رو شوید. تنها پنج مورد از این خودرو در حال ساخت است و همگی دارای نمای داخلی چرمی مشکی با آرم ویژه سالگرد ۵۰ سالگی BMW Group آفریقای جنوبی بر روی پشت سری‌ها هستند. همچنین دوخت سفید و سبز به همراه فرمانی با روکش چرمی با نشان آلپینا هم وجود دارد.

نسخه ویژه منحصر به فرد آفریقای جنوبی بر اساس فیس لیفت نسخه قدرتمندتر B۳ است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو، قدرتی معادل ۴۸۸ اسب بخار و گشتاور عظیم ۷۲۹ نیوتون متری تولید کرده که از طریق یک گیربکس هشت سرعته به هر دو محور هدایت می‌شود. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد و به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این سدان اسپرت که با نام کامل BMW Alpina B۳ ۵۰ Years of BMW South Africa Edition شناخته می‌شود، در حال حاضر به فروش می‌رسد. قیمت این نسخه ویژه از آلپینا به حدود ۱۶۲,۴۰۰ دلار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا