اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از جدیدترین خودروی ایمنی آستون مارتین برای فرمول یک

به گفته مکس ورشتاپن، قهرمان فرمول یک، خودروی ایمنی قدیمی ونتیج در فرمول یک به کندی یک لاک پشت بود. استون مارتین اکنون در حال رفع کمبود سرعت با مدل نسل جدید است که در مجموع ۶۵۶ اسب بخار قدرت دارد. ما این خودرو را آخر هفته آینده در گرندپری عربستان سعودی ۲۰۲۴ خواهیم دید.

در مقایسه با ونتیج جاده‌ای که ماه گذشته معرفی شد، نسخه سفارشی در نقش فرمول یک دارای یک اسپلیتر جلویی برجسته و یک بال بزرگ در عقب است. این موارد همه بخشی از یک کیت آیرودینامیکی جامع‌تر هستند که شامل یک کف زیرین اصلاح شده برای جریان بهتر هوا می‌باشد. جالب اینجاست که حتی نوار نوری نصب شده روی سقف نیز برای هوادهی بهتر تغییر شکل داده است.

کابین خودرو نیز بیش از چند تغییر داشته است. به عنوان مثال، صندلی‌های استاندارد جای خود را برای یک جفت صندلی ریکارو Pole Position باز کرده‌اند. استون مارتین کنسول وسط را بهینه کرد تا تعداد زیادی دکمه برای تابلو برق متصل به سیستم‌های اجباری FIA را در خود جای دهد.

همچنین چند صفحه نمایش در سمت سرنشین وجود دارد که مکان قرارگیری همه خودروها در مسیر را به همراه زمان‌های زنده نشان می‌دهد. تریم Lime Essence به کار رفته در سرتاسر کابین منحصر به خودروی ایمنی Vantage F۱ است و نشانه‌ای از رنگ‌آمیزی خیره‌کننده استون مارتین در رنگ Racing Green است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا