اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از نسخه تقویت شده مرسدس بنز GLC کوپه

مرسدس بنز از دوقلوهای GLC بهینه شده توسط AMG، یعنی GLC۴۳ و GLC۶۳ S E Performance در شکل کوپه، رونمایی کرد.

در زیر بدنه‌ شیک‌، تجهیزاتی مشابه با شاسی‌بلندهای استاندارد AMG GLC که در ماه جولای معرفی شدند، خواهید دید.

برای GLC۶۳ S E Performance، این بدان معناست که موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ، به تنهایی ۴۶۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و ۲۰۱ اسب بخار از تک موتور الکتریکی آن برای خروجی ترکیبی ۶۷۱ اسب بخار و ۱۰۱۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌شود. البته لازم به ذکر است که این حداکثر توان فقط برای ۱۰ ثانیه‌ در دسترس است.

GLC۴۳ همچنین پانچ هیبریدی را ارائه می‌دهد، البته به طور قابل توجهی ملایم‌تر. مرسدس بنز همان پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ را در زیر کاپوت نصب می‌کند، اما ۴۱۶ اسب بخار قدرت با یک موتور کوچک تقویت شده که در صورت نیاز، ۱۳ اسب بخار را به طور موقت اضافه می‌کند.

هر دو نیرو از طریق گیربکس ۹ سرعته AMG Speedshift این خودروساز به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود. هر دو مدل دارای فرمان پذیری محور عقب با سیستم تعلیق AMG Ride Control در گروه تجهیزات استاندارد هستند.

حذف بخشی از سقف SUV برای ایجاد یک کوپه اسپرت، آمار عملکرد هیچ کدام از مدل‌ها را تغییر نمی‌دهد. مرسدس AMG GLC۴۳ در ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی به ۱۵۵ مایل در ساعت محدود می‌شود.

GLC۶۳ S E Performance همان شتاب را در ۳.۴ ثانیه طی می‌کند و محدود کننده سرعت آن تا ۱۷۱ مایل بیشتر در ساعت کار نمی‌کند.
آنچه متفاوت است، در فضای داخلی است. برای GLC۶۳ S E Performance، حدود ۱۳.۸ فوت مکعب فضای بار با صندلی‌های عقب در جای خود یا ۴۷.۱ فوت مکعب در حالت تا شدن خواهید یافت. فضای کمی بیشتری در GLC۴۳، به طور خاص به ترتیب ۱۹.۲ و ۵۲.۶ فوت مکعب، وجود دارد.

وقتی صحبت از قیمت شد، مرسدس حاضر نیست قیمت کوپه-SUVهای جدیدش را به اشتراک بگذارد. همچنین ما اطلاعات کاملی درباره زمان عرضه آنها نداریم. با این حال، می‌توانیم به شما بگوییم که مرسدس AMG GLC۴۳ را به عنوان مدل ۲۰۲۴ فهرست می‌کند در حالی که GLC۶۳ S E Performance، مدل ۲۰۲۵ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا