اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از نسخه محدود و خاص G کلاس کابریولت

پیشنهاد وسوسه‌‌برانگیز برای عاشقان G کلاس

مرسدس بنز هرگز یک G-Wagen کابریولت اصلاح شده توسط AMG نساخته است. نزدیکترین چیزی که به آن رسید، G۵۰۰ فاینال ادیشن ۲۰۱۳ با یک پیشرانه V۸ تنفس طبیعی ۳۸۸ اسب بخاری بود. Refined Marques، یک تیونر سفارشی در آلمان، تصمیم گرفته است که شکاف موجود در بازار را با یک کلاس G کانورتیبل AMG همراه با درب‌های عقب خودکشی پر کند.

محدود به ۲۰ خودرو

مرسدس AMG G۶۳ کابریولت اصلاح‌شده، یکی از ۲۰ محصول سفارشی است که از G۶۳ جدید به عنوان پایه استفاده می‌کند و با موتور V۸ توئین توربوی ۵۷۷ اسب بخاری آن تکمیل می‌شود. این شرکت برای ورود و خروج راحت‌تر، دو درب کوچک شده برای ردیف عقب اضافه کرده است.

احمد آل باکری، مدیرعامل Refined Marques به Motor۱ گفت که درهای عقب در ابتدا طوری طراحی شده بودند که به‌طور سنتی باز شوند، همانطور که در کلاس G معمولی می‌بینید.

در حالی که آل باکری در حال توسعه آن بود، به دوستان و مشتریان خود که عمدتاً کلکسیونرهای بسیار ثروتمندی از خاورمیانه بودند درباره این خودرو گفت. طبیعتاً همه آنها یکی از این مدل را می‌خواستند.

بهای میلیون دلاری!

۱۸ ماه طول کشید تا Refined Marques این خودرو را به درستی تولید کند. آل باکری می‌گوید که مشتریانش چیزی کمتر از کیفیت کارخانه یا بهتر از آن را نمی‌پذیرند. او حتی محصول نهایی را به یک رئیس سابق کنترل کیفیت مرسدس بنز ارائه کرد که پس از یک ساعت جستجو نتوانست حتی یک ایراد را پیدا کند.

طبیعتاً بیشترِ ۲۰ نمونه برنامه‌ریزی شده فروخته شده است. در واقع، آل باکری به Motor۱ گفت که منتظر مشتری است تا روی ساخت نسخه نهایی سپرده بگذارد. بنابراین اگر یکی از این جی واگن‌های خاص را می‌خواهید، باید دست دوم آن را بخرید.

اما انتظار نداشته باشید که ارزان‌تر باشد. به گفته آل باکری، مالک نمونه آبی چاینا که در اینجا می‌بینید، قبلاً پیشنهادی بیش از دو برابر قیمت اولیه ۱.۳ میلیون دلاری دریافت کرده است که آنها آن را رد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا