اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از نسخه مسابقه‌ای آستون مارتین ونتیج

بدون هیچ اخطاری، استون مارتین ونتیج GT۳ جدید قبل از اینکه به طور رسمی معرفی شود، به پیست مسابقه فرستاده و ظاهر آن تا حدودی نمایان شد. اما پس از این حواشی، به طور کامل رونمایی شده است.

ونتیج GT۳ به ‌‌طور خلاصه یک ونتیج معمولی است که به شدت برای رقابت در مسابقات استقامتی اصلاح شده است. این رول کیج در شاسی آلومینیومی متصل شده، پنل‌های بدنه فیبر کربنی و تعدادی تغییرات دیگر نصب شده تا برای استفاده در مسیر مسابقه مناسب باشد.


همه ماشین‌های کلاس GT۳ زندگی خود را به عنوان ماشین‌های تولیدی واقعی شروع می‌کنند و ونتیج جدید هم تفاوتی با آنها ندارد. خودروهای این کلاس همگی منحصر به فرد هستند اما با وجود تنوع، عملکرد بسیار مشابهی دارند. طبق مقررات، استون موتور اصلی مشابه خودروی تولیدی را دارد، اما برای تولید قدرتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار تنظیم شده است. همه خودروهای کلاس GT۳ نیز باید بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند.


ونتیج GT۳ قبلی یک خودروی مسابقه‌ای محبوب بود و استون فکر می‌کند که مدل جدید نیز تفاوتی نخواهد داشت. تا پایان فصل ۲۰۲۴، این خودروساز انتظار دارد که ۳۰ اتومبیل در پیست‌های سراسر جهان مسابقه دهند.
استون خودروی قبلی خود را دارای برخی ویژگی‌های هندلینگ چالش برانگیز توصیف کرد که به گفته وی در مدل جدید اصلاح شده است. بازخورد رانندگان پس از یک برنامه توسعه گسترده مثبت بوده است، به طوری که این خودرو بدون عیب توصیف شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا