اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی تک‌ارت از جدیدترین پروژه پورشه ۹۱۱

قدرت بیشتر برای افعی پورشه

جدیدترین پیشنهاد تک‌ارت، شرکت تیونینگ مستقر در آلمان، نسخه Turbo S پورشه ۹۱۱ را تقویت می‌کند و تا ۷۹۰ اسب بخار قدرت را ارائه می‌دهد. این پروژه Techart GTstreet R Touring نام دارد.

همانطور که مشخص است، چیزی بیشتر از یک بال عقب جدید در اینجا وجود دارد. تک‌ارت می‌گوید که کیت بدنه جدیدش دارای بیش از ۴۰ جزء مختلف است. گلگیرهای کربنی جدید، ادوات نمای جانبی، ورودی‌های هوا، فلرهای گلگیر و کاپوت و موارد دیگر نیز در این خودرو وجود دارد. این خودرو دارای مقدار زیادی فیبر کربن است و می‌توان جزئیات آن را با روکش براق یا مات نشان داد.

اما، نقطه جذاب آن اسپویلر دم اردکی بسیار شیرین در پشت است. این قطعه یک ظاهر کلاسیک دارد. تک‌ارت تنظیمات استاندارد Turbo S را با این اسپویلر ثابت تعویض می‌کند، که به گفته شرکت برای نیروی رو به پایین و آیرودینامیک خوب در سرعت های بالاتر است. همچنین ۶۰ درصد سبک‌تر از چیزی است که از کارخانه دریافت می‌کنید، و طراحی آیرودینامیک آن هوای بیشتری را به موتور شش سیلندر تخت تقویت‌شده می‌رساند تا به خنک ماندن آن کمک کند.

افزایش قدرت ۱۵۰ اسب بخاری

تک‌ارت همچنین ارتقای قدرت را در GTstreet R Touring ارائه می‌دهد. دو نسخه در دسترس است که در نسخه اول، ۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور به موتور قدرتمند اضافه می‌شود. مرحله دوم تهاجمی‌تر است. همه تغییرات اعمال شده در توربو و سیستم اگزوز منجر به تولید ۷۹۰ اسب بخار قدرت و ۹۴۹ نیوتون متر گشتاور می‌شود. این یک افزایش ۱۵۰ اسب بخاری و ۱۴۹ نیوتون متری نسبت به نمونه اولیه Turbo S است. Techart می‌گوید که حداکثر سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
برای مدیریت نیروی رانش اضافی، ارتفاع سیستم تعلیق اسپرت خودرو تقریباً ۱ اینچ کاهش می‌یابد.

در مورد فضای داخلی، انتظار انبوهی از چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و موارد دیگر را داشته باشید. Techart فقط هزینه این ارتقا را برای خریداران اروپایی ذکر می‌کند که از ۹۸۲۵۰ یورو (معادل ۱۰۷ هزار دلار) شروع می‌شود. به خاطر داشته باشید که این فقط هزینه تبدیل است. شما همچنان به یک ۹۱۱ توربو S با قیمت ۲۳۰ هزار دلار به علاوه هزینه هر گزینه اضافی نیاز دارید. این شرکت قصد دارد که ۲۵ نمونه از این خودرو را بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا