اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی رسمی از اولین مینی‌ون ولوو

اولین مینی ون ولوو

اگرچه هر ولوو جدیدی که در سال‌های اخیر عرضه شده، یک SUV بوده است، اما در مورد EM۹۰ اینطور نیست. این اولین مینی ون برند سوئدی است که با درهای کشویی در دو طرف طراحی شده است.

ولوو EM۹۰ سوار بر رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی، نمای جلوی بازطراحی‌شده‌ای در مقایسه با زیکر ۰۰۹ دارد. این خودرو از یک جلوپنجره نورانی ظریف‌تر و چراغ‌های جلوی جدید استفاده می‌کند.

نمای عقب به طور ماهرانه‌ای با چراغ های عقب جدید به روز شده که روی ستون‌ها امتداد می‌یابد تا با زبان طراحی ولوو هماهنگی بهتری داشته باشد.

ولوو EM۹۰ برای شش نفر در سه ردیف ارائه می‌شود و شما می‌توانید در ردیف وسط بنشینید، جایی که یک جفت صندلی راحت تهویه‌دار وجود دارد که به جلو و عقب حرکت می‌کند. این خودرو هم مانند بی ام و سری ۷ جدید دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است که از روی سقف پایین می‌آید.

نفوذ چینی‌ها در ولوو سوئد!

تقریباً به همان اندازه، صفحه نمایش لمسی ۱۵.۴ اینچی برای اطلاعات-سرگرمی دسترسی به اکثر عملکردها را فراهم می‌کند. صفحه نمایش بزرگ وسط با یک نمایشگر کاملا دیجیتالی کیلومترشمار همراه است که تقریباً به یک امر عادی تبدیل شده است.

سیستم صوتی Bowers & Wilkins با ۲۱ بلندگو نوید تبدیل EM۹۰ را به یک سالن کنسرت خصوصی در حال حرکت می‌دهد.

قدرت تولیدی توسط یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب تامین می‌شود که ۲۶۸ اسب بخار قدرت دارد و برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۸.۳ ثانیه مناسب است. در حالی که ولوو EM۹۰ فعلاً فقط RWD است، زیکر ۰۰۹ همچنین با یک سیستم دو موتوره بسیار قوی‌تر AWD با قدرت فوق العاده ۵۳۶ اسب بخار و شتاب ۴.۵ ثانیه‌ای نیز عرضه می‌شود.

رقیبی برای لکسس و بیوک

در EM۹۰، یک بسته باتری عظیم ۱۱۶ کیلووات ساعتی را می‌توان از ۱۰ تا ۸۰ درصد در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ کرد. حداکثر برد خودرو ۷۳۸ کیلومتر ذکر شده است، اما این در چرخه آزمایش خودروهای سبک چین (CLTC) است.

ولوو می‌گوید EM۹۰ در حال حاضر برای پیش‌سفارش چین در دسترس است، جایی که رقیب دیگر مینی‌ون‌های سطح بالا مانند لکسس LM و بیوک GL۸ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا