اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رژه خودروهای رنگی هیوندای و جنسیس در قلب آمریکا

اتومبیل‌های هنری رنگارنگ هیوندای و جنسیس از ۱۷ تا ۲۲ سپتامبر در منهتن رانندگی می‌کنند. این خودروها در طول هفته برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۲۰۲۳، برای تبلیغ پیشنهاد بوسان کره جنوبی جهت میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰، در جاده‌ها هستند.

۲۰ خودروی هنری شامل هیوندای آیانیک ۵ و ۶ و جنسیس G۸۰ Electrified هستند. بدنه آن‌ها دارای طراحی گرافیکی متفاوتی با پیام «بوسان آماده است»، طراحی شده توسط هنرمند Jay Flow است. موج‌ها و شخصیت‌های کارتونی، نقوش مکرر در این طرح هستند.

زمان‌بندی نمایش این خودروهای هنری با هفته مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۳، به این معنی است که این امکان وجود دارد که رهبران جهانی و دیگر مقامات بلندپایه بتوانند پیام ترویج مناقصه نمایشگاه جهانی را دریافت کنند. علاوه بر رانندگی در اطراف، نمایشگاهی نیز در Genesis House نیویورک در منطقه Meatpacking منهتن برگزار خواهد شد.

Genesis House شامل یک رستوران کره‌ای، یک کتابخانه، یک سالن استراحت و یک غرفه چای است. این برند همچنین خودروهای خود را در آنجا به نمایش می‌گذارد و از این فضا برای برگزاری رویدادهای خاص استفاده می‌کند.

سه شهر برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ با هم رقابت می‌کنند. بوسان کره جنوبی، رم ایتالیا و ریاض عربستان سعودی. دفتر بین المللی نمایشگاه‌ها برنده را در نوامبر ۲۰۲۳، از طریق رای گیری توسط کشورهای عضو BIE انتخاب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا