اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

زینگر 21C با الهام ازهیولای آسمان، لاکهید بلک بِرد، رونمایی شد

زینگر آخرین نسخه ۲۱C را این هفته به نمایش گذاشت. ابرخودروی Blackbird Edition با الهام از هواپیمای جاسوسی افسانه‌ای لاکهید SR-۷۱ Blackbird، تماماً مشکی رنگ است.

رکوردشکنی های پیاپی و تهدید بزرگان

زینگر ۲۱C اصلی در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شد. رکورد ۱ دقیقه و ۲۵.۴۴ ثانیه در پیست WeatherTech Laguna Seca Raceway در کالیفرنیا را به نام خود ثبت کرد و رکورد قبلی مک لارن سنا را شکست. این خودرو، ۱۲۵۰ اسب‌بخار قدرت خود را، از یک پیشرانه ۸ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوشارژ و یک جفت موتور الکتریکی می‌گرفت.

این دو پیشرانه برقی زینگر ۲۱C بلک‌بِرد ادیشن، قدرتی معادل ۱۰۰ اسب‌بخار دارند که مجموع آن را به ۱۳۵۰ اسب بخار می‌رساند و از طریق سیستم چهار چرخ محرک به چرخ‌ها فرستاده می‌شود. علاوه بر سرعت و قدرت، این خودرو به همنام هواپیمای جاسوسی خود، با ظاهری کاملا مشکی ادای احترام می‌کند.

۲۱C که با رنگی سفارشی به نام جت مشکی رنگ آمیزی شده است، حاوی مقدار زیادی فیبر کربن با لوگوهای Blackbird است که نمای SR-۷۱ را نشان می‌دهد.

رینگ‌های آن، شکل براق هواپیمای جاسوسی را در پره‌های خود منعکس می کند.

داخل کابین، تم Blackbird را ادامه می‌دهد و از فضای داخلی مشکی رنگ شروع می‌شود.

حتی منظره پشت فرمان نیز بسیار شبیه به آنچه در هواپیمای جاسوسی SR-۷۱ وجود دارد، به نظر می‌رسد و با چیدمان صندلی‌های پشت سر کم ارتفاع، تقویت شده است.به طور مشابه با هواپیمای جاسوسی، Czinger ۲۱C رکوردهای چند دور را در مسیرهای مسابقه در سراسر ایالات متحده به ثبت رساند. علاوه بر لاگونا سکا، در پیست قاره آمریکا رکورد ۲ دقیقه و ۱۱.۳۳ ثانیه را به نام خود ثبت کرد.

اوایل امسال، Czinger یک نسخه V Max از ۲۱C را قبل از جشنواره سرعت گودوود معرفی کرد. V Max با رنگ نارنجی به نام Golden State of Mind، تضاد قابل توجهی با Blackbird ۲۱C دارد، اما قدرت آن کم نیست. هر دو ابرخودرو، با قدرت ۱۳۵۰ اسب بخار از پیشرانه هیبریدی V۸ عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا