اخباراخبار داخلی

ساندرو 43 میلیونی میخرید یا 206 37 میلیونی؟

آغاز فروش محصول جدید سایپا از هفته آینده

مراسم معرفی خودرو رنو ساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

     

    به گزارش سایپانیوز مراسم معرفی خودرو رنوساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل شرکت پارس خودرو، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و نمایندگی های منتخب فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

    در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو در سخنانی گفت: شرکت پارس خودرو پیشرو در کیفیت بوده و همواره به عنوان یکی از خودروسازان شاخص کشور محسوب شده است.

    وی افزود: خودرو رنوساندرو که با همکاری شرکت رنوپارس در پارس خودرو تولید خواهد شد، یکی از محصولات باکیفیت محسوب می شود و پیش بینی ها نشان می دهد این خودرو در بازار نظرات فراوانی را به خود معطوف خواهد کرد.

    ساندرو رنو تست و بررسی

    وی تصریح کرد: رنوساندرو در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و در فرایند تولید آن از بهترین روش های کیفی و فنی استفاده خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به سابقه همکاری شرکت های پارس خودرو و رنوپارس افزود: این همکاری که در گذشته نیز به صورت مستمر و مطلوب وجود داشته با تولید خودرو ساندرو وارد فصلی جدید خواهد شد و امیدواریم منجر به ارتقا جایگاه تولید مشترک خودرو میان پارس خودرو و رنوپارس شود.

    همچنین رپا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت فروش محصولات گروه در طرح های فروش اخیر گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهری جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر90 محسوب می شود.

    قیمت رنو ساندرو

    وی افزود: این خودرو در مدل گیربکس دستی با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان از روز یکشنبه هفته آینده به فروش خواهد رسید.

    ساندرو رنو تست و بررسی

    تقوی تاکید کرد: در فاز نخست فروش و پیش فروش این خودرو قرار است هزار و 500 دستگاه به صورت سی روزه به مشتریان تحویل شود و هزار و 500 دستگاه دیگر نیز با شرایط واگذاری بهمن ماه امسال پیش فروش خواهد شد.

     

    رنو ساندرو،محصول جدید پارس خودرو + گالری تصاویر،مشخصات فنی و قیمت نهایی

    رنو ساندرو،محصول جدید پارس خودرو + گالری تصاویر،مشخصات فنی و قیمت نهایی

    مقایسه ضمنی رنو ساندرو و پژو 206

    مقایسه ضمنی رنو ساندرو و پژو 206

    کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

      کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

     لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

    ‏«Telegram» را در بازار:
    http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

    برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
    https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

    تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
    https://tdesktop.com/win

    محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

    از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

    500 کیلومتر با رنو ساندرو

    500 کیلومتر با رنو ساندرو

    71 دیدگاه

    1. اگه 206 تیپ 5 با همون کیفیت تولیدات 84-85-86 تولید میشد
      قطعا 206 تیپ 5 انتخاب میکردم (یه مدل 84 ش داریم مثل ساعت کار میکنه )
      با اینکه طراحی 206 تو دهه 90 میلادی انجام شده ولی به عنوان یه هاچبک شهری هنوز جذاب تر و اسپورت تر از ساندرو 2008 هست.
      جالبه مسئولین دلسوز ما حتی یه خودروی اقتصادی و ارزون که بازار هدفشم بازار های مثل ایرانه رو نتونستن یا نخواستن مدل جدیدش بیارن
      از حالت اقتصادی که برای اقشار ضعیف جامعه هست هم خارجش کردن.
      قطعی رنو یا همون زیر مجموعه اش داچیا مخالفتی نداشتن که مدل جدید این ماشین برای تولید به ایران بفرستن.
      ولی امان از تفکر اقتصادی مسئولین دلسوز ملت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      آپشن های همینم تا جای ممکنه میزنن.
      این است مدیریت ایرانی !!!!!!!!!!!!

    2. به نظر من با توجه به افت شدید کیفیت 206 های ایرانی ، قطعاً صرفه با خرید ساندرو هست. درسته ظاهرش به خوبی 206 نیست ولی جادارتر، بسیار با کیفیت تر، نرم تر، ولی کم آپشن تره. ضمن اینکه رنو نسبت به پژو بیشتر به مسئله کنترل کیفی اهمیت میده. دیدید که در رده بندی کیفی خودروهای داخلی همیشه تندرها در جدول اول هستن.
      البته 206 هم بهتر بود با مدلهای جدیدتر جایگزین میشد و بعد مقایسه انجام میگرفت.
      خودروی 18 سال پیش رو با خودروی 8 سال پیش که نمیشه قیاس کرد.
      شخصاً امیدوارم استقبال چندانی صورت نگیره تا کمی قیمتش تعدیل بشه. (مگه تو خواب ببینیم 🙂 )

    3. یعنی واقعا کسایی هستن که 49 میلیون پول رایج این مملکت رو بدن برای این خودرو؟؟؟ واقعا داریم؟؟؟؟

    4. http://www.pedal.ir/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%81%d8%b1-%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a72-%d9%be%da%98%d9%88-206/comment-page-1/#comments
      کیفیت 206 داخلی اینه.حالا گران بودن ونسل قدیم بودن ساندرو هم باید لحاظ کرد.درحالی که نسل جدید ساندرو با طاهر بسیار زیباترواپشن های بیشتر سه ساله در دنیا تولید میشه ولی سددجویی پارس خودرو مانع تولیدش میشه.نسل قدیم رادارن با قیمت نسل جدید میفروشن

    5. به هیچ وجه ساندرو فروش خوبی نخواهد کرد. همونطور که سیمبل با قیمت 77 تومن اصلا استقبال نمیشه، گرچه نگین خودرو همش به دروغ میگه بهترین اتوماتیک با کیفیت اعلا…..!!!!! به شخصه یه چرخ 207 را با ساندرو عوض نمیکنم. گزینه های دسته دومی مثه جنتو یا مزدا323 بسیار بهتر از ساندرو هستند. 208 هم سال دیگه با قیمت 50 تومن مونتاژ خواهد شد که از نظر زیبایی 100برابر بهتر از ساندرو است. من نمیدونم چرا بعضیها همش میگن کیفیت. بنظرم کیفیت ساندرو با 206 یا کلا هر ماشین زیر 100تومن فرقی نداره. وقتی به یه کامیون برخورد خدای نکرده کسی بکنه، هر ماشینی باشه نابود میشه. فقط گزینه هایی مثه بنز هستند که به شخصه یه مدل eکلاس در برخورد با کامیون دیدم هیچیش نشد و از تعجب همگان شاخ در آورده بودند. ماشین یعنی بنز و چند گزینه محدود دیگر و بقیه همه لگن هستند. تبریک به مردم آلمان، به این فرهنگ، به این انسانیت، به این تلاش صادقانه. حالم از هر چی جهان سومی بهم میخوره. تا آخر دنیا در همین لجنزار باید دست و پا بزنند.

      1. دوست عزیز207 همون 206 است با کمی تغیییرات ظاهری.همون پولی که شما دادی به جای 206 رفتی 207 خریدی یه سری هم میدن به جای ال نود ساندرو میخرن.با این تفاوت که کیفیت رنو خیلی بالاتره.کاری به قیمت غیر منطقی ندارم

        1. 207 از نظر شما 206 هست؟! الان گیربکس 206 برای ma چینه اما 207 والئو فرانسه. موتور فابریک tu5 فرانسه است برای 207، اما 206 ایرانیزه شده. حتی 206 های مدل 85 تا 90 بدنه ایرانی داره، اما 207 بدنه برای پژو ساخت برزیله. یعنی 206 بعد 3 سال به صدا در میوفته اما 207 کاملا بیصداست. کیفیت ادوات بوضوح بیشتره. بهرحال شما دوس دارید ساندرو بخر، خیلی کلاس داره و کیفیت فوق العاده با شتاب عالی:)

          1. داداش رامین قبول دارم 207 یا بهتر بگوییم +206 اصلا ایرانیزه نشد و حتی بعد تحریم ها هم تو سال 91 تولیدش قطع شد ولی همون جور که خودتون گفتین 207 های ما برزیلی هستند ( دست پروده و طراحی و ساخت برزیل) دقیقا مثل فولکس گل و 207i یه خودروی فرانسوی ناب محسوب نمیشه و دورگه است.در ضمن من همون ساندروی زشت ولی صفر رو به یه 207 به قول مالکینش زیبا ولی دست دوم ترجیح میدم.ماشین دست دوم جز دردسر و اعصاب خوردی و هزینه های پی در پی نیست.اگه از صفر کسی 207 شو هنوز نگه داشته باشه قبول دارم از ساندرو بهتره ولی دست دومش به هیچ وجه!!!

      2. دوستم وقتي ارزش براي كسي يا شركتي احترام به مردم و مشتري باشه حقش همينه كه بنام بشه و بشه بنز .

    6. اقا سپهر به نظرتون چه کنم بین تیپ 5 و ساندرو موندم کدوم انتخاب کنم دنا هم مد نظرمه اما هیچکس جواب مارو نمیده اینجا خاهشا بگید کدوم به صرفه تره دنا از موتورش بد میگن تیپ 5 که کلا میگن مرخصه ساندرو هم قیافش یجوریه

      1. سلام…تا حدی به سلیقه و نیازهای شخصیتون مربوط می شه اما به نظر بنده، اگر با قیافه ساندرو مشکل دارید، جک J5 دستی ! (اتوماتیک خیر) گزینه قابل تاملی هست که امتحانش را هم به خوبی پس داده است.خرید دنا و تیپ 5 با کیفیت فعلی ، به چیزی بیش از شجاعت نیاز دارد.

        1. ممنون پدرم خودش جی 5 دستی داره قبول دارم ماشن خوبیه اما بازارش یکم خرابه و افت قیمتش زیاد ساندرو قیمتش معقول تر بود میشد خرید اخه هیچی نداره 43 تومنم باید بدی بازم ممنون

          1. عذر می خوام ربطی نداره ؛ جی 5 دستی نسبت به اتوماتیک برتری فنی داره یا اینکه صرفا جهت قیمت می گین ؟
            چون یکی از دوستان بین دنا و جی 5 دستی مردد
            و اگه امکان داشت میشه یه پست در مورد بازه قیمتی سدان های 40 تا 50 تومن بذارین که شامل 550 و 620 و دنا و جی 5 میشه بذارین ؟

            1. مدل دستی بر خلاف نمونه اتوماتیک کم عیب و ایراد و بی دردسر هست و از نظر دوام و مشخصات عملکردی هم نمره قبولی میگیره….در مورد پیشنهاد دومتون دوست داریم همه این خودروها رو باهم مقایسه کنیم اما متاسفانه مهیا کردن شرایطش بسیار سخت هست،هرچند قبلا یک مقایسه بین چینی ها و پارس ELX داشتیم که توی سایت موجود هست…

    7. با سلام.
      دوستان تو مطالب بالا اشاره کردن که اگه 206 با کیفیت سال های گذشته تولید بشه خرید نسبت به رنو بصرفه تره.چون رنو ساندرو و ال 90 تو بییشتر قطعات مشترک هستن میخوام این مطلب عنوان کنم.بنده تجربه رانندگی با هر 2 خودرو را بیش از 50/000 کیلومتر دارم.
      اولا تکنولوژی 206 مربوط به سال 2000 و رنو ساندرو 2008 و قطعا از این لحاظ به روز تر ه.
      دوما من تو 2 سال حتی 1000 تومان واسه ال 90 خرج نکردم و البته اصلا احل مدارا کردن با ماشینم نیستم و از لحاظ کیفیت و دوام و استقامت اطاق نسبت به 206 خیلی سر تره. و 206 اگه از قیافه و داشبورد جذاب ترش نسبت به ال9 یا ساندرو بگذریم تقریبا هیچ چیز سر تری نسبت به رنو نداره.از روز اول خرید 206 به مشکل برخوردم خرابی گیربکس . سرو صدای اتاق و مشکل در جلوبندی و ….و1 نکته دیگه واسه خانواده هایی که بالای 2 نفرن اینکه تو 206 روی صندلی عقب کسی جا نمیشه چون جای پاش صفره.در هر صورت 100 % رنو ساندرو از 206 و ماشینای دیکه هم رده خیلی سرتره اگه فاکتور قیافه خودرو واستون مهم نباشه

      1. برتری ساندرو رو فقط کسانی که ال نود داشتن میفهمن!!
        لامصب خرابی تو کارش نیست، بی صدا، نرم ، شتاب خوب و … !

      2. با شما موافقم من تیپ5مدل 89 داشتم
        والانم ال 90 مدل 92 دارم
        انصافا206 ازخوشدستی و دلبری سنگ تموم میذاره
        ولی ظرافت این عروسک با خیابانها و جاده های ما جور در نمیاد
        کیفیت بد تولید و دزدیها رو که دیگه اصلا به کنار
        تندر هنوز کیفیت خودشو حفظ کرده استهلاک پایین و تناسبش با خیابونای شخم خورده ایران ازش گزینه مناسبتری ساخته

      3. دقیقا.من هم یه 206 تیپ 5 مدل 90 به قول دوستان فرانسوی با سیستم برق مالتی پلکس و ECU بوش مجارستان داشتم.اونجوری که تو ذهنم میپروندم نبود.تازه سال 90 صفر هم خریده بودم.ولی الان که تندر خریدم فوق العاده ازش راضیم.تنها مشکلش اینه که تو جاده های کوهستانی و پیچ های تند اگه با سرعت زیاد بپیچید تمایل به لیز خوردن داره که با توجه به ارتفاع بلند اتاق و لاستیک های 175 طبیعی هم هست.ولی غیر از این که گفتم هیچ ( واقعا هیچ ) ایرادی نداره.هندیلینگ و زیر پاش هم فوق العادس و با تمام ماشین های ایرانی متفاوته و یه جور حس ماشین اروپایی رو به آدم تداعی میکنه.از من میشنوید تو ایرانی ها فقط تندر و ساندرو رو بخرید البته فقط صفر کیلومترش.(در ضمن در مورد چینی ها هم صحبتی نکردم که چینی دوستان بیان تعریف جک و چانگان و لایفان و … رو کنن بگن از ال ممد بهتره!!!!)

        1. محمد رضا جان ضمن تایید گفته شما یه موردو باید توجه کنیم
          چه اصراریه با 140 تا سرعت وارد پیچ بشیم
          والبته قبل از خرید ماشین باید ببینیم ازش چی میخوایم و نوع رانندگیمون چیه
          ال90 ماشینیه برای رانندگی منطقی و کاربردی
          انصافا برای کسی که با خون دل پولی جور کرده و تونسته یه چار چرخه جور کنه مانور و هیجان یه مقداری دور از عقله

    8. از ویژگی های یه خودروی هاچبک قیمت مناسب ، زیبایی ، کاربری شهری راحت و صد البته جوان پسند بودن ماشینه

      حالا نمی دونم ساندرو چی داره و چه دلیلی داره که ال نود بی صندوق رو چن میلیون گرون تر بخری فقط بخاطر اینکه مورد اعتماد ترین کارخونه های جهان (هه) اظهار داشتن این ماشین نسبت به ال نود بهینه شده

      شایدم کسی از ظاهر این ماشین خوشش بیاد !

      مطمئنا کیفیت ساندرو از 206 بیشتره اما اگه من تا این حد بودجه داشتم ام وی ام 315 نیو می گرفتم ؛ (با اینکه دیسلایک خور این کامنت خیلی بالا می ره ) و با اینکه خودمم می دونم 315 چینیه( …) و با اینکه می دونم افت قیمت بدی داره و با توجه به اینکه موتور خسته ای داره

      اما ترجیح می دم ماشینی داشته باشم که حداقل بالابر های شیشه هاش رو در هاش خورده باشه و وقتی داخلش می شینم یاد پراید نیفتم

      اتفاقا بر اساس تجربه 3 ساله یکی از نزدیکان چندان هم ماشین بی کیفیتی نیس

      1. گفتن نظر هر کسی محترمه ، آزاده نظرشو اعلام کنه ، ولی آخه mvm315 new ؟؟؟!!!!
        افت قیمت بالا که داره ، موتور خسته که داره، کیفیت قطعاتم که عمراً نداره و …. !
        اتفاقاً طبق معمول یکی از آشناهاتونم 3 ساله داره و ازش راضیه !(یه سوال: مدل نیو سه سال هست وارد بازار ایران شده؟؟)
        بالابر شیشه هاش رو درهاش باشه!!!
        خخخخخخخخخخخ

        1. 315 نیو صرفا یه فیس لیفت مینوره و با مدل قبلیش تفاوت خاصی نداره (حالا می گن دیسک صفحه اش بهتر شده ) پس اینکه 3 ساله یکی نزدیکانمون داره رو من دروغ نگفتم لطفا راحت به دیگران توهین نکنین در ثانی من نگفتم ازش راضیه گفتم کیفیت چندان بدی نداره و حتی چن بار هم بخاطر ترمز هاش و … به نمایندگی مراجعه کرده بوده که تو خوب این اتفاقا تو هر ماشین شانسیه

          مابقی موارد هم کپی همون ایراداتی بود که خود من راجع به این ماشین دادم

          اینو بگم که انتخاب افراد بر اساس نگاهشون به ماشین از زمین تا اسمون فرق می کنه
          مثلا خود من یه دوو ماتیز دارم که تو دو سال گذشته یه بار رادیاتور یه بار واشر سرسیلندر عوض کردم و همین الانم تعمیرگاه چون اول هفته ای تسمه رد کرده بود و کلا با مشکل روبرو شده
          اون موقعی که من می خواستم ماتیزو بگیرم خیلی ها به من گفتن بجای ماتیز پراید بگیر که هم بتونی مدل بالاتری گیر بیاری و هم هزینه کمتری بابت تعمیر بدی و راحت بتونی پولش کنی

          اما بشخصه هنوز که هنوزه هر موقع ماشینمو پارک می کنم احساس رضایت دارم که از پراید پیاده نمیشم و واقعا هم نسبت به پراید هم از لحاظ فنی ( در شرایط مناسب 🙂 ) عملکرد بهتری داره و هم اتاقش الخصوص طراحی داشبوردش از زمین تا آسمون با پراید متفاوته و حس بهتری داره

          نمی گم 315 ماشین خوبیه به هیچ کسم توصیه نمی کنم بخره هر چند تو خیابون پر شده ؛ انصافا هم بهترین توصیف ازش اینه که چینیه و مسلما بازدهی بدی داره اما بین 206 چینی و ال نود هاچبک (که عکس هاشو امخصوصا تاق رو ملاحظه کردین ) برای یه استفاده معمولی و اروم 315 امکانات بیشتری رو ارائه می ده پس اگه کسی دنبال امکاناته می تونه گزینه خوبی باشه چون اگه مشکل دیسک صفحه نبود ظاهر خوبش می تونست ضعف موتوریش رو مسلما اونم بخاطر دیسک صفحه اش هس بپوشونه

          1. نتیجه گیری آخرت نابودمون کرده!!
            بین 206 چینی و ال نود هاچبک، 315 رو پیشنهاد دادی! 🙂

      2. نداشتی که میگی 315 داداش خودم داشت این ماشین اندازه تیپ 2 قدرت و کشش نداره شمال پشت ترافیک کلاچ و دنده چوب خشک بود زیر پامون در ثانی منه کارمند 100% واسم مهمه ماشین میخرم افت قیمتش کمتر باشه چون پولم ارزش داره درمورد جی 5 دنده ای چون پدرم داره واقعا تو این 20000 کیلومتر هیچ مشکلی نداشته اما بازم میگم چون بازار فروشش ضعیفه میترسم بخرم وگرنه هم خوشگل هم کیفیت خوب

      3. دلیل گرئن تر بودنش نسبت به ال 90 اینکه درصد داخلی ساختش نسبت به ال 90 کمتره.یعنی بیشتر قطعاتش وارداتی از رنو و در صد کمی (در حدود 30 الی 40) داخلیه.

    9. رنو ساندرو طراحی فرانسه نیست بلکه طراحی داچیای رومانی هست برای کولی ها و افراد کم درآمد رومانی. من هرچی به رنو ساندرو نگاه میکنم هیچ زیبایی نمیتونم توش ببینم. صندلی هاش که دقیقا کپی پیست رانا شده و داخلش هم که با ال نود تفاوت آنچنانی نداره فقط ال نود صندوق داره این صندوق نداره و با توجه به اینکه اکثر خریداران خانواده هستند صندوق عقب خیلی لازم میشه برای مسافرت برای خرید و…
      وجدانن یکی بیاد به من بگه رنو ساندرو چه چیزی سرتر از ال نود داره که شش هفت میلیون باید بابتش بیشتر بدی؟ قیافش و درهاش که همون ال نوده! فقط به خاطر دوتا چراغ؟

      1. کاملاً موافقم. تعداد منفی هایی که نظر شما خورده نشون دهنده اینه که مشتری برای این خودروی از رده خارج هست. همینان که میرن صف میکشن و این آت و آشغالای درجه 3 رو میخرن.

          1. خخخخخخخخ یعنی هرکی از قیافه زاقارت داچیای رومانی مدل 2008 خوشش نیاد لزوما باید آشغالهای چینی و لگنهای ایرانی رو بخره؟
            استدلالت توی حلقم 🙂

            1. من که نگفتم ماشین ایرانی بخره.شما اصلا برو بی ام و i8 بخر.ما دعات هم میکنیم.

          2. همین حرفا رو میزنین که میگن لیاقتتون همیناست دیگه. اون سمند و تیبا هم از این آشغال تر. مگه هرکی از داچیا انتقاد کرد باید عاشق سمند و تیبا باشه؟
            آخه 50 میلیون برای این ماشین؟؟؟؟؟؟!!!!!! آقا شما برو بخر چون لیاقتت همینه که برای این خودروی زشت و بی کیفیت و بی امکانات با برند درجه 3، 50 میلیون پول بدی. حتماً به نظر شما 80 میلیون برای داچیا سمبل هم عقلانیه؟

      2. گل گفتی داداش.این ماشین مال ضعیفترین اقشار جامعه و طراحی رومانیه اما نکته ی به شدت تاسف بار اینه که انقدر قدرت خرید از دست مردم ایران رفته که حتی توان خرید این فرغون داچیا رو هم ندارن.واقعا متاسفم برای خودم و هموطنان فهیمم که چوب ندونم به کاری ادمایی عین اون 120 هزار نفری که واسه خرید فرغون های ایرانخودرو و سایپا سر و دست شکستن رو میخوریم.تا بوده همین بوده همیشه تلاش مردم متعهد و باشعور فدای کارهای اینا میشه

    10. باپول ساندرو 43 میلیونی می شودهيونداي اكسنت یا ای 20منطقه آزاد خرید خیلی قشنگ تر وجدید تراند .
      درکل ساندرو با این قیمت ارزش نداره.

    11. شاسی بلند رنو داسترپلاک اروند درنمایشگاه اهواز 51میلیون تومنه.
      چری تیگو x33جدید اتوماتیک 2015پلاک اروندقیمت45میلیون

    12. بنظر من علیرقم بی آپشنی و سادگی ساندرو و حالت خودروی کمونیستی و حداقل بودن امکانات بازهم بهترین گزینه هست البته بنده تا دقایقی دیگر طول و عرض و ارتقاع را برای نمایش قرار میدم

      1. با شما موافقم ولی به نظرتون اگر لاداهای روسی جدید وارد ایران میشد کیفیت و دوامش از محصولات رنو-داچیا بهتر نبود؟ الان لاداهای روسی از نظر قیمت هم تقریبا هم رده همین داچیا هستند و به نظر من لادا با کیفیت تر و ایمن تر و زیباتر از داچیا هست و از نظر تکنولوژی هم یه سر و گردن از داچیا بالاتره. از نظر دوام و نرمی هم باز لادا بهتر از داچیا هست.

        1. محض اطلاع لادا زیر مجموعه رنوشده ومحصولات داچیارا باظاهر متفاوت مونتاژ میکنه.لاداهای جدید هم تماماپلتفرم وموتور لوگان هستند.همون نمونه هایی که قراربود به ایران وارد بشه

    13. بابا قیافش خیلی ضایع است معلومه 206 از این بهتره مگه بین بنزو 206 میخواین انتخاب کنید که این سوال و پرسیدین حالا مگه کیفیتش چقدر بهتره

      1. رنو کیفیت بالایی نداره این ماشینهای داخلی هستند که فوق العاده بی کیفیت شدند و چون مردم مقایسه نسبی انجام میدن میگن کیفیت رنو بالاست وگرنه تویوتا یکی از با دوام ترین و ارزان ترین و با کیفیت ترین خودروسازهای جهانه و کیفیت محصولات تویوتا خیلی بالاتر از محصولات رنو داچیای رومانی هست.

    14. سعید عزیز دقیقا همینطوره متاسفانه این خودرو با قیمت سرسام آوری به فروش میرسه اما چون پیچیدگی طراحی و آپشن خاصی نداره بهمین علت تعمیراتش ساده و کم خرجه کلا چیزی نداره که بخواهد خراب بشه
      سیاوش شما درست میگی 206 باینکه قدیمی تره اما طراحی بهتری داره یادمون نره که 206 طی 5 سال پرفروشترین خودروی اروپا شد کلا رنو بجز مدل تالیسمان و رنو کلیو و تا حدی کپتچر بقیه خودروهاش طراحی جالب نداره اما خب کم استهلاک هستن و به نسبت پژو کم خرج تر اما بدونین در مقایسه با تویوتا و کیا هیوندا پراستهلاک هستن ای کاش حداقل یاریس و هیوندای آی 20 مونتاژ میشد اما خب بازار انحصاری هست و حداقل ها را برای مردم در نظر میگیرند

      1. استهلاک رنو از کیا هیوندای بیشتره!!!؟؟؟فکر کنم اشتباه نوشتی.خودروهای رنو همواره جز کم خرج ترین هابوده وهستند.کیا وهیوندای هم بعد از چند سال دردسرهاشون شروع میشه

        1. مسعود جان خیلی حرفای ایشونو جدی نگیر!!!
          از دید ایشون کیا و هیوندای کم استهلاک ترین خودروها در سراسر کهکشان هستند!

      2. کیا هیوندای در کلاس ال نود چه ماشینی دارن که همون کیفیت را داشته باشه؟عمرا کیا هیوندای بتونن ماشینی بزنن باکیفیت مگان وکولیوس و سفران و…رنو تمام قطعات فنیش با نیسان مشابه است.شما چطور میفرمایید استهلاک رنو بیشتره.موتورسفران با تیانا وکولیوس با نیسان ایکس تریل یکیه.اطلاعاتت خیلی کمه سانمارتین جون

    15. خراب شدن گردگیر پلوس سیستم حساس برقی و ضعف در ضربه از جلو و سختی صافکاری بدنه لوگان بدلیل ارتجاعی بودن سطح بدنه نصب نشدن سیستم های صوتی تصویری dubel din بدلیل تعبیه نشدن محل اسقرار آن و دکورراسیون نامنطم داخلی اعم از محل قرار گیری بالابر شیشه و گرم کن شیشه عقب و قفل مرکزی نداشتن پوشش مناسب زیرین خودرو واز ایرادهای این خودروهستن

      1. عزیزمن لوگان ظاهرساده داره ودرعوض دوام بالا وکم هزینه.هدف رنو خودرویی بوده بدون خرج برای قشر کم درامد که در واقع میشه نود در صد ایرانی ها.حالا شما هی بیا سخنرانی کن.اون که داشته میدونه ال نود چه موجود بی ازار ودوست داشتنیه.فقط زیبا نیست.باطنش حرف نداره

    16. با اینکه میدونم کیفیت 206 تیپ 5 پایین تره ولی با هر منطقی بش نگاه میکنم هنوزم خرید 206 عاقلانه تر از ساندرو نسل قبله ، این ماشین هیچ نکته مثبتی بجز کیفیت قابل قبولش نداره که البته اون به دلیل اینه که این ماشین هیچیی نداره … همش پلاستیکه ، بقیشم پارچست یعنی هیچی نداره این بشر که خراب بشه :دی

    17. “”””همچنین رپا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت فروش محصولات گروه در طرح های فروش اخیر گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهری جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر90 محسوب می شود”””

      آره واقعا!!! خیلی جذاب و مدرنه، آدم اصلا یه جوری میشه نگاش میکنه (استغفرا…)، مرد حسابی! یه طراحی افتضاح از گروه رنو نیسان (داچیا رومانی) که در حد خودروهای شوروی سابق تو دوران جنگ سرده، اینهمه سر و صدا نداره. استقبال احتمالی از خودرو نه به خاطر برند (مثلا) اصیل اروپایی رنو است و نه به خاطر کیفیت (مثلا) خارق العاده مونتاژ پارس خودرو، از سر ناچاری مردم و تحمیل بازار انحصاری از سوی شما نالایقان است.
      انقدر حیا هم ندارین که نسل اول هاچ بک یک ماشین از رده خارج رو از مدل سدانش دارین گرونتر میفروشین. خدا ما رو از شر شما راحت کنه.

    18. شما بنده مسخره میکنید اما کیا هیوندا نه بگفته من بلکه هر تست و مجله و شرکت نهاد و موسسه معتبری دارای دوام بالا استهلاک کم و هزینه نگهداری پایین هستند
      بهر حال از یکشنبه ثبت نام شروع میشه کاش حداقل اینخودرو همقیمت خود ال نوت بود این افزایش 6 ملیونی برای چه موردی هست؟ آپشن خاص و یا سیستم و قوای محرکه که اضافه نشده و تغییر نکرده؟؟
      قراردادهای جدید با پژو هم همگی در رنج 43 یعنی پژو 301 تا 87 یعنی 2008 و 52 ملیون برای 208 هستند که بازهم قیمت بالا در نظر گرفته شده من میگم حقوق ها خیلی پایینه و درآمد ها کم هستند وگرنه باید دخل و خرج باهم تناسب داشت درصورتیکه اینطور نیست

      1. عزیز من پزو 301 تو مدل پایش الان حدود 44 تومن تو امارات فوش میره یا مثلا 208 حدود 47 تومن چجوری تو ایران میخاد 43 و 52 عرضه بشه ما همین ساندرو بد شکل و بتونیم بخریم خداروشکر

      2. از قضا من دیدم که تماما مینویسن کره ای استهلاک وهزینه های دراز مدتش جبران اختلاف قیمتش با برندهای معتبر را میکنه.درواقع خریداران این برند نفعی نمیبرن در دراز مدت وهمش هزینه میشه برای تعمیرات ونگهداری و…

    19. ببینید دوام ساندرو بالاتر از دوام تولیدات داخلی و چینیهاست ولی مگر قراره چند سال سوار یه ماشین بشیم؟ خود من هر ماشینی که گرفتم حتی یه دونه خراش روش ننداختم من اینقدر روی ماشینم وسواس دارم که همیشه زودتر از موعد روغن عوض میکنم و حتی وقتی ماشینم توی پارکینگه روشو میکشم و بعد از دوسال استفاده ماشین عین همون روز اوله ولی با همه این اوصاف حداکثر بعد از سه سال ماشینو عوض کردم. واقعا ارزششو داره آدم یه سواری بدون لذت رو تحمل کنه و دلش به این خوش باشه که ماشین زشنش دوام داره؟
      درضمن من هنوز نتونستم درک کنم این چه تفاوت خاصی با ال 90 داره که قیمتش 7 میلیون گرونتره!
      تازه از نظر کاربردی ال 90 صندوق داره ولی این نداره. پس ال 90 کاربردی تره برای یک خانواده! ماشین صندوق دار نسبت به هاچبک خیلی کاربردی تره مخصوصا توی خرید و مسافرت با خانواده. پس بابت چی باید 7 میلیون تومن اضافه بدیم؟ برای 4 تا چراغ؟

    20. یه نظر سنجی از منظر شما استقبال از ساندرو هاچ بک با قیمت 43 ملیون و اتومات با قیمت 48 ملیون به چه صورت هست از کدام مدل استقبال بیشتری به عمل میاد و آیا قیمتش افت پیدا میکنه (کاهش داره پس از ثبت نام چیزی که در مورد چانگان و برلیانس و گریت وال m4 دیدیم )یا خیر.لطفا نظرات خودتون ررح کنید تا به یک جمع بندی برسیم

    21. هیچکدوم چون جفتشون آشغالی بیش نیستن. اونم با این قیمت های کذایی مگه آدم خل باشه بره اینا رو بخره. 50 میلیون سرمایه کل زندگی خیلی از افراد جامعه ست. یعنی یه عمر زحمت و تلاش و پس انداز مساویه با داچیا ساندرو !!!!!!!!!!!

    22. جناب sepehr نظرات دوستان را خوندم و تقریبا به این نتیجه رسیدم که ساندرو اتومبیلی با کیفیت معقوله اما همگی از ظاهرش نظر مثبت نداشتند. حال بنظر شما یین هاچبکهای در این رنج قیمت، مانند ساندرو- پژو 207 (گرچه صفرش نیست اما با کارکرد خیلی پایین در بازار یافت میشه، مثلا حدود 20هزار تا)- برلیانس h320 (که بنظر گیربکس هیوندا داره و آپشنهایی مثه سانروف و فرمان برقی و ظاهر خوب و کیفیت مونتاژی پارس خودرو) گزینه ارجح بین این سه گزینه بترتیب چیست؟ با تشکر

    23. دوستان یه جوری میگن فرغون که انگار 206 چی داره!
      اگه دنبال آپشن هستین چینی بخرین.
      اگر هم دنبال قیافه هستین 206 بخرین.
      ولی یه جیز رو فراموش نکنین .قیافه و آپشن رو فدای کیفیت نکنیم.
      اگه کسی رو پیدا کردین که از ال نود ناراضی باشه.
      ولی در عوض 206 یه ماشین 2نفره و البته بسیار خشک.که بعد از چند سال از همه جاش صدا درمیاد.
      حالا که با 50تومن نمیتونیم اکسنت و یاریس سوار شیم.حداقل یه ماشین هر چند ساده اما اروپایی میتونه راضیمون کنه…
      خودتون رو تو چاه ماشین چینی نندازین.اگه هم کیفت داشته باشه.صاحب اول و آخرش خودتی…

    24. یه دوستی نوشته 206 آپشن داره.ولی ساندرو آپشن نداره.میشه چندتا از اپشنهای 206 رو نام ببرید.

    25. آشغال ترین ماشین 206.گیربکس که تعطیل.فاصله بین دنده ها اینقدر زیاده که تو مسافت های طولانی دست درد میگیره آدم،اصلا هم نرم نیست،سواری پراید از همه ماشین های ایران خودرو بهتره،در مجموع 206 سمند پرشیا و انواع تیپ های 206 سواری ندارن،ال 90 اگر هیچی نداشته باشه سواری با کیفیت داره،با این بودجه هایی که ما داریم کیفیت و سواری راحت رو نباید فدای ظاهر و آپشن کنیم،وقتی اتاق ماشین بعد 10000 کیلومتر به صدا بیفته دیگه ظاهرو آپشن به درد نمیخوره،ماشین باید بی دردسر باشه،سرو صدا نداشته باشه،این چیزاست که رانندگیو لذت بخش و راحت میکنه بعد آپشن و بعد زیبایی

      1. به نظرتون واقعا ارزششو داره آدم یه سواری زشت و بدون لذت رو تحمل کنه و دلش به این خوش باشه که ماشین زشتش دوام خوبی داره؟
        فکرشو بکنید یه پسر 25 ساله با یک خانم 65 ساله ازدواج کنه و پسره دلش به این خوش باشه که همسر پیرم آشپز خوبیه !

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا