اخباراخبار داخلی

سایپا برای ارایه جزییات پیش فروش خودرو اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری ایرنا، پنجاه هزار نفر از متقاضیان موفق شدند در طرح پیش فروش خودرو که هفته گذشته توسط سایپا صورت گرفت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این طرح از روز چهارشنبه آغاز شد و تا نیمه روز پنجشنبه ادامه یافت. خودروهای پراید 131، 132، 151، تیبا، تیبا دو، ساینا و وانت نیسان در این طرح به مشتریان عرضه می شدند. این شرایط از ابتدا با حواشی گوناگونی همراه بود و اخبار مختلفی در مورد آن منتشر شد. این مشکلات بارها در فروش های مختلف شرکت های خودروساز و وارد کننده مشاهده شده و گویا پاسخگویی برای آن وجود ندارد.برخی کارشناسان می گویند تکرار این روند نشان می دهد شیوه کنونی و پیش فروش اینترنتی محصولات نمی تواند پاسخگوی نیاز خریداران و مصرف کنندگان واقعی باشد.

بنابر اعلام شرکت سایپا،29 درصد ثبت نام کنندگان از استان های تهران و البرز بیشترین خودروها را پیش خرید کردند و پس از آن متقاضیان استان های خراسان رضوی،‌ اصفهان و فارس به ترتیب با 9، هشت و هفت درصد در رده های بعدی قرار داشتند. 47 درصد متقاضیان از سایر استان ها موفق به خرید خودرو شدند.
63 درصد خریداران مرد و 37درصد زن بودند.

 گروه خودروسازی سایپا برای ارائه جزئیات ثبت نام و پیش فروش محصولات خود به دستگاه های نظارتی و سازمان های مرتبط اعلام آمادگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا