اخبار خارجیاسلایدشو

سریالی جدید درباره راننده افسانه‌ای فرمول 1، آیرتون سنا، پخش خواهد شد

این مجموعه ۶ قسمتی توسط شبکه نتفلیکس تهیه می‌شود.

به گزارش دنده 6 – برنامه نتفلیکس به‌زودی میزبان یک مینی‌سریال تازه با محوریت زندگی راننده افسانه‌ای فرمول ۱، آیرتون سنا، خواهد شد. این برنامه که با نام «سنا» روانه شبکه نمایش خانگی این شرکت می‌شود، تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد اما هنوز خبری از زمان دقیق اکران آن نیست.

تریلر تازه منتشر شده این مجموعه، زندگی پر پیچ‌وخم سنا را به نمایش می‌گذارد و به رویداد پیروزی او در گرندپری ۱۹۹۱ برزیل می‌پردازد. سنا در آن زمان دو عنوان قهرمانی فرمول ۱ را داشت اما هیچ‌گاه به این مقام در سرزمین خود دست نیافته بود. تریلر با فریادهای پیروزی سنا به اتمام می‌رسد.

بازیگری نقش آیرتون سنا برعهده «گابریل لئون» گذاشته شده است. به ادعای سازنده، این مجموعه کوتاه یک بازآفرینی تخیلی برپایه زندگی واقعی سنا در دو حوزه امور شخصی و موتوراسپرت است که او را از ابتدای شروع رانندگی در فرمولا فورد نمایش می‌دهد. با این وجود حدودا سی سال پیش در تاریخ ۱ مه ۱۹۹۴، خودروی او با سرعت زیادی از یکی از پیچ‌های پیست ایتالیایی ایمولا خارج شد و با سرعتی بیش‌از ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت به دیوار برخورد کرد. هرچند تیم نجات بلافاصله بدن سنا را از خودرو خارج کرد و به بیمارستان برد اما به‌گفته پزشکان، او در لحظه برخورد جان خود را از دست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا