اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

سوزوکی اجازه استفاده از پلتفرم جیمنی را به تویوتا نمی‌دهد!

نگرانی از موفقیت تویوتا

تویوتا و سوزوکی با موفقیت مدل‌ها و پلت‌فرم‌های خود را در برخی بازارهای اروپایی و هند به اشتراک گذاشته‌اند که منجر به ایجاد رابطه‌ای شد که حضور هر دو شرکت در بازار را تقویت کرد. قابل ذکر است که RAV۴ به عنوان سوزوکی در سراسر قاره اروپا فروخته می‌شود و چند محصول دیگر به هر دو صورت تغییر نام داده‌اند، اما مشخص می‌شود که برخی از معروف‌ترین خودروها به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

گزارش اخیر حاکی از آن است که آرزوی تویوتا برای معرفی نسخه‌های سوزوکی جیمنی و سوئیفت خود با مانع مواجه شده است. در حالی که این شرکت‌ها به‌طور یکپارچه روی مدل‌های دیگر همکاری کرده‌اند، سوزوکی نسبت به اشتراک‌گذاری این دو مدل بی‌میل است و نگران به خطر افتادن وضعیت نمادین آن‌ها در صورت وجود لوگوی تویوتا است.

یک همکاری با حفظ سیاست‌های شرکا

مثل این است که سوزوکی از تویوتا بخواهد که به ما اجازه دهد تا لندکروزر را مهندسی کند. یکی از نمایندگان شرکت به Autocar India گفت: مدل‌هایی که در قلب نام تجاری ما قرار دارند برای اشتراک گذاری نیستند و هر دو شرکت به آن احترام می‌گذارند.

منابعی در سوزوکی فاش کرده‌اند که تویوتا علاقه شدیدی به مهندسی نشان جیمنی نشان داده و آن را به عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تر برای کراس اوورها و شاسی‌بلندهای بزرگ‌تر و گران‌تر خود تصور می‌کند.

علیرغم اینکه فروش اخیر جیمنی پس از افزایش اولیه کاهش یافته است، سوزوکی ظاهراً در تصمیم خود برای به اشتراک نگذاشتن این مدل با تویوتا صرفاً برای افزایش حجم، ثابت قدم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا