اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

سوپراسپرت بعدی آلفارومئو در راه است

موفق در احیای کلاسیک‌ها

آلفارومئو با موفقیت احیای ۳۳ Stradale خود، روی سوپراسپرت بعدی خود فعالیت می‌کند. کریستیانو فیوریو، مسئول پروژه های استراتژیک، برنامه‌های تایید شده‌ای را برای دومین مدل کم حجم و گران در دست اجرا دارد که از نظر طراحی نیز از مدل‌های نمادین الهام می‌گیرد.

از خریداران احتمالی در مورد اینکه این خودرو چه طراحی باید داشته باشد، پرسیده شده است و بازخوردهای اولیه، جولیا TZ ۱۹۶۳ را نشان می‌دهند.

زیر چتر استلانتیس

آلخاندرو مزونرو رومانوس، رئیس طراحی آلفارومئو، جولیتا SZ ۱۹۶۰ و مونترال ۱۹۷۰ را از جمله مدل‌هایی دانست که مشتریان مایلند به نوعی احیا شوند.

همانند ۳۳ Stradale، سوپراسپرت جدید توسط Bottega (به ایتالیایی به معنای “کارگاه”) در حال توسعه است. این مرکز، یک بخش سفارشی در استلانیس است که وظیفه ایجاد خودروهای فوق العاده انحصاری را دارد و کمتر از ۵۰ دستگاه از آنها در هر مدل ساخته می‌شود.

۳۳ Stradale تنها در مدت ۱۶ ماه با استفاده از موقعیت آلفارومئو در زیر چتر شرکت Stellantis توسعه یافت؛ زیرا به پلتفرم مازراتی MC۲۰ دسترسی داشت. ۳۳ Stradale به عنوان آخرین ابرخودروی بنزینی آلفا در تاریخ ثبت خواهد شد.
Carrozzeria Touring Superleggera وظیفه ساخت ۳۳ Stradale را بر عهده گرفته است. تنها ۳۳ دستگاه در حال ساخت هستند و در حالی که قیمت آن هرگز به طور رسمی اعلام نشد، برخی می‌گویند که هزینه آن تقریباً ۲.۱ میلیون دلار است.

مشتریان تصمیم می‌گیرند که آیا موتور ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربو را می خواهند یا پیشرانه الکتریکی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا