اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

شروع عصری جدید برای آلفارومئو

برای آلفارومئو عصر جدیدی آغاز خواهد شد. این یک بیانیه نسبتاً جسورانه است، اما سازنده ایتالیایی یک تصویر تیزر جدید منتشر کرده است که به نظر می‌رسد نویدبخش چیزهای بسیار هیجان‌انگیزی است. در حال حاضر، تنها چیزی که می‌توانیم ببینیم یک امضای چراغ عقب است که احتمالاً متعلق به توناله باشد.

ترکیب توناله در حال حاضر چیزی برای همه سلیقه‌ها دارد. بسته به بازار، این خودرو با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی، هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی به فروش می‌رسد. بدیهی است که هنوز تنها یک قطعه از پازل گم شده و آن هم یک مدل کاملا الکتریکی است. هنوز به طور رسمی تایید نشده اما شعار موجود در تیزر جدید به چیزی رادیکال برای آلفارومئو اشاره می‌کند.

این خودروساز ایتالیایی در مورد چشم انداز رونمایی از نسخه برقی توناله صحبت سختی کرده است. تنها چیزی که تاکنون می‌دانیم این است که تولید یک خودروی الکتریکی توناله از نظر فنی امکان‌پذیر است و این مستقیماً از سوی رئیس محصولات آلفارومئو، دانیل تیاگو گوزافامه، آمده است.

در فوریه سال گذشته، در طول عرضه توناله در آمریکای شمالی، او به همکاران موتور۱ در Inside EVs گفت که “پلتفرم این خودرو می‌تواند از نظر فنی یک نسخه الکتریکی خالص را پشتیبانی کند، اما هنوز درباره آن تصمیم گیری نشده است. ”

البته این تنها سناریوی ممکن در اینجا نیست. آلفا می‌تواند نسخه‌های احتراقی یا هیبریدی قدرتمندتری از این کراس اوور کامپکت را معرفی کند، چیزی شبیه به مدل QV. این فقط یک حدس و گمان از جانب ما است، اما این دوره جدیدی که آلفارومئو در مورد آن صحبت می‌کند، باید چیزی بیش از یک سطح تزئینی فانتزی یا یک مدل نسخه ویژه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا