اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

شلوار ایربگ موتورسیکلت: یک وسیله ایمنی خنده دار اما ضروری برای سواران

شلوار کیسه هوا موتور سیکلت تولید جدید برای موتورسواران است. CX Air Dynamics فرانسه شلوار کیسه هوا را معرفی کرده است که می تواند از زانوها، باسن و ران های سوارکار محافظت کند. اگرچه این شلوار کیسه هوا وقتی باد می شود خنده دار به نظر می رسد، اما می تواند به طور قابل توجهی آسیب های ناشی از تصادف را کاهش دهد.

مدتی است که از کیسه هوای محافظ در مسابقات موتور سیکلت استفاده می شود. آنها در یک لحظه باد می شوند تا از صدمه دیدن سوارکاران در هنگام سرعت بالا با جلوگیری کنند. سواران خیابانی و خاکی نیز می توانند از کت های کیسه هوای موجود در بازار بهره مند شوند. با این حال، مدتی طول کشید تا شلوار کیسه هوا معرفی شود، که جای تعجب دارد زیرا پاها معمولاً اولین قسمت بدن هستند که در هنگام تصادف موتورسیکلت با زمین برخورد می کنند.

CX Air Dynamics اولین شرکتی بود که CX Easyriders را معرفی کرد، مجموعه‌ای از روپوش‌های پارچه‌ای کوردورا مقاوم در برابر آب که به راحتی می‌توان آن را روی لباس‌های اداری پوشید. آنها به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل باشند و در صورت عدم استفاده قابل جمع شدن و نگهداری در کلاه ایمنی هستند.این شلوار مجهز به زره قابل انعطاف Poron XRD با قابلیت جذب ضربه در زانوها و باسن است و کیسه های هوا از باسن به پایین تا ساق پا گسترش یافته است، اگرچه یک شکاف ظاهری در وسط وجود دارد که به راننده اجازه می دهد زانوهای خود را خم کند.

CX Easyriders با قیمت 599 یورو (642 دلار آمریکا) بسیار گران است. با این حال، با توجه به میزان آزمایشی که آنها انجام داده اند، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا