اخباراخبار خارجیاسلایدر

شما می توانید این ماشین پرنده برقی را با قیمت زیر 100000 دلار خریداری کنید

پس از دیدن پرواز جتسون وان بر فراز زمین‌های گلف، صحراها و درختان، اولین نگاه حضوری خود را به ماشین پرنده در کالیفرنیای جنوبی در نگاه اول، جتسون وان به نظر می رسد که انگار یک پهپاد و یک خودروی فرمول بچه گانه است.

در کابین خلبان، دو اهروم استیک وجود دارد: یکی خودرو را بالا و پایین می آورد و دیگری جلو، عقب، چپ، راست و انحراف را کنترل می کند. بنیانگذار جتسون و رئیس نوآوری، توماس پاتان، می گوید هر کسی می تواند با کمک کامپیوتر پرواز، پرواز با آن را در چند دقیقه یاد بگیرد.

این کاملاً الکتریکی است و باتری آن در زیر صندلی سطلی خلبان قرار گرفته است که از فیبر کربن و کولار ساخته شده است. Jetson One دارای موتورهای زیادی است که می تواند حتی پس از از کار افتادن یک موتور در پرواز مشکلی برایش بوجود نیاید . GPS در بالا و لیدار در پایین یک ویژگی فرود خودکار را تامین می کند و به گفته پاتان، یک چتر بالستیک در عقب می تواند “در بدترین حالت ممکن از فاصله 20 متری شما را نجات دهد.”

هشت پروانه در چهار بازو پخش شده اند که برای ذخیره سازی و حمل و نقل آسان جمع می شوند.

جتسون وان برای برآورده کردن الزامات FAA برای یک وسیله نقلیه فوق سبک طراحی شده است، به این معنی که می تواند بدون مجوز خلبانی در ایالات متحده پرواز کند. با مدت زمان پرواز 20 دقیقه، هدف اصلی جتسون وان گذراندن اوقات خوش و چشیدن طعم پرواز است.

جتسون وان به قیمت 98000 دلار و با 8000 دلار سپرده برای فروش در دسترس است. آنها هنوز در مرحله آزمایش هستند، اما مشاور ارشد Rikard Steiber می‌گوید که این شرکت “صدها پیش‌سفارش” دارد و امیدوار است که در کمتر از یک سال آینده این خودروها را در آسمان ایالات متحده آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا