آفروداخبار خارجیاسلایدشو

شورولت سیلورادو فاکس خودرویی عضلانی معرفی شد

شرکت تیونینگ فاکس فاکتوری از نسخه ارتقا یافته شورولت سیلورادو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت و قیمت ۲۱۰ هزار دلار رونمایی کرد.

به گزارش دنده 6 – شورولت رقیب مستقیمی برای فورد F-150 رپتور R یا رم TRX تدارک ندیده اما فاکس فاکتوری نسخه پرقدرتی از سیلورادو را معرفی کرده که می‌تواند جای خالی چنین وانتی را پر کند. این هیولا از ۷۰۰ اسب بخار قدرت سود می‌برد و سیستم تعلیق آن به حدی کاراست که به راحتی می‌تواند از سخت‌ترین مسیرها عبور نماید. فاکس فاکتوری می‌گوید ۵۰۰ دستگاه از سیلورادو را با قیمت ۲۱۰ هزار دلار تولید خواهد کرد.

تیونر موردبحث اظهار می‌دارد قیمت ۲۱۰ هزار دلاری فعلاً رقم تخمینی بوده هرچند همین قیمت نیز ۱۰۰ هزار دلار بیشتر از F-150 رپتور R است. شما با این مبلغ هنگفت یک پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۸ نیوتون متر گشتاور دریافت می‌کنید. سیستم اگزوز بورلا هم صدای جذابی را ارائه می‌کند و یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را راهی چرخ‌ها می‌کند؛ اما باید گفت گل سرسبد پکیج تیونینگ فاکس فاکتوری به پیشرانه مربوط نمی‌شود.

فاکس به خاطر جادوی خود در ارائه تجهیزات آفرود شناخته شده و این سیلورادو ارتقا یافته نیز بجای سیستم تعلیق فنر تخت عقب از نمونه مولتی لینک یا چند اتصالی استفاده می‌کند. فنرهای پیچشی فاکس ۳.۲ به همراه بازوهای آلومینیومی باعث می‌شوند سیستم تعلیق میزان بازی بسیار زیادی داشته باشد. در بخش جلو نیز شوک‌های فاکس ۳.۲ به همراه بازوی A کاراتر بکار رفته است. این سیستم از نوع نیمه فعال است و یک سیستم کنترل الکترونیکی وجود دارد که می‌تواند از کابین مدیریت شود. فاکس فاکتوری تأکید دارد این سیستم تعلیق کنترل و پایداری زیادی در سرعت‌های بالا و در آفرود دارد.

برای ارتقای بیشتر شورولت سیلورادو فاکس هم کیت باجا بکار رفته که شامل اکسل دانا ۶۰ و لوکر ARB در عقب است. همچنین نسبت‌های اکسل لغزش محدود جلو تغییر کرده و فاصله بین چرخ‌های روبرویی نیز افزایش را نشان می‌دهد. به این موارد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های بی اف گودریچ K02 با ابعاد ۳۷ اینچ را اضافه کرد. تیونر یاد شده دستی هم بر سر و روی بدنه کشیده که شامل کاپوت و گلگیرهای پهن فیبر کربنی است. سپرهای متمایز در جلو و عقب، چراغ‌های بیشتر و پوشش آلکانترا و فیبر کربن در کابین جزو دیگر بهبودهای شورولت سیلورادو فاکس به شمار می‌روند. این تیونر اشاره‌ای به زمان فروش و تحویل پروژه جدید خود نکرده اما امکان پیش‌خرید آن با پرداخت اولیه ۵ هزار دلار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا