اخباراخبار داخلی

ظرفیت پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک تکمیل شد

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک در روز 6 شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر گفت: فروش ساینا اتوماتیک به عنوان ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک تولیدی داخل کشور شروع شده و این طرح فروش با تکمیل ظرفیت مواجه شده است.

 

وی افزود: تمامی ظرفیت پیش فروش این خودرو در موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.

معاون بازایابی و فروش گروه سایپا با بیان مبلغ پیش پرداختی 17 و 19 میلیون تومانی شرایط ثبت نامی ساینا اتوماتیک گفت: مابقی قیمت خودرو پس از کسر سود مشارکت بر اساس اولویت ثبت نام از مشتریان محترم اخذ خواهد شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال مناسب از پیش فروش این محصول، سایت اینترنتی گروه سایپا به خوبی ارائه خدمات نموده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ وقفه و مشکلی توانسته اند ثبت نام خود را به انجام رسانند.

تقی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال مشتریان و تمهیدات انجام شده در خصوص افزایش تولید این محصول، شرایط پیش فروش با تحویل ماه های پایانی سال ادامه یابد.

وی در تشریح مشخصات فنی ساینا اتوماتیک افزود: به غیر از گیربکس پر قدرت CVT اروپایی این محصول، فرمان برقی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سنسور پارک و… از دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی بوده که در این بخش از بازار خودرو منحصر به فرد است و نصب این امکانات در خودروهای 100-75 میلیون تومانی رایج می باشد.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را که درباره مشخصات فنی این خودرو ست بخوانید:

معرفی و مشخصات فنی ساینا اتوماتیک سایپا

معاون بازایابی و فروش گروه سایپا گفت: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به کسب اطلاعات بیشتر کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن 096550 پاسخگوی سئوالات مشتریان خواهد بود.

6 دیدگاه

  1. واقعا متاسفم واسه خودمون.اینم ماشینه کلی پول بابتش میدیم.زشت قدرت پایین حالا اتوماتیکم شده یعنی دیگه لاکپشت.کی یاد میگیریم بدو بدو نریم ثبت نام این لگنا.یعنی هر چی بسازن مردم میخرن

  2. من خودم ۲۰۷ اتومات خریدم صفر ۵۲ گیربوکسش تقه داره اثلن گیربوکس خوبی نداره واقن پول حرم میگیرن از مردم این ساینا هم تیباست دیگه فقط چراغاشو عوض کردن آشغاله

  3. فردا پس فردا این لگن رو با ماشین های چینی مقایسه میکنن خیلی خنده داره من که این ساینا رو میبینم حالم بهم میخوره

  4. ای وای دیدین باز دیر رسیدم ظرفیت تکمیل شد….!
    یه جایی خوندم یادمه نوشته بودن ایران تاریخ و فرهنگی چند هزار ساله دارد!
    ولی متاسفانه همین چند هزار سال رو عقبیم !
    کشور تولید کننده ماشینی همچون بیوک و شوورلت و….
    در سال ۱۷۸۳ میلادی طبق معاهده پاریس به رسمیت شناخته شد یعنی ۲۳۴ سال پیش!!!!! الان از نظر تکنولوژی خودروسازی چقد از ما جلوترن؟
    متاسفانه این خود ما هستیم که به خودروسازهامون این اجاره رو میدیم که به فرهنگ و ایرانی بودنمون بی احترامی کنند و همچین ماشینهای بی کفیتی رو سالهای متمادی به ما قالب کنند، در حالی که صاحبان این خودروسازی ها عاشق رانندگی با خودروهای غیر ایرانی هستن چون نمیخوان که خانواده هاشون تو عذاب و ناامنی سفر کنند ، در حالی که مدیران کمپانیهایی مانند بنز و بی ام وی و پورش، خودرویی غیر از تولید کمپانی خود رو نمیخرن چون فکر میکنند این کار بی حرمتی به خریداران این خودروهاست…
    یاحق…

  5. سایت دنده 6 کلا اعتقادی به منبع و موثق بودن خبر نداره فقط کپی میکنه؟!
    همینجا زده بود استقبال نشده از پیش فروش و سایتشو روز اول بستن!

    1. دقیقا درست فرمودید. برای دنده شش خیلی بده که بدون توجه به پستهای قبلی خودش مطلبی رو منتشر کنه که مطلب قبلی رو زیر سوال ببره و نقض کنه
      خود بنده مدتهاست که عضو کانال دنده شش هستم و مطالب فنی خیلی مفیدی ازش خوندم و یاد گرفتم . امیدوارم در بحث خبر هم همین طور دقیق عمل کنند.
      بعد خداییش چه زمان شده که یه مدل ماشین برای اولین بار که هیچ ، برای چندمین بار پیش فروش اینترنتی بشه تو این مملکت و ازش استقبال نشه . طوری میشه که تو همون دقایق اولیه همش فروش میره . مردم هم نخرند همین نمایشگاه دارها مثل خوره تمام ظرفیت رو پیش خرید میکنند.چون بیشتر سودشون در همین کاره . مردم هم نخرند نمایشگاه دار ها میخرند و بعد با یک تا چند میلیون سود خالص میچپونند به خلق الله .
      یه مطلب دیگه ، از همین الان که تولید پراید داره کم کم متوقف میشه عده ای فریاد وا اسفا و وا مصیبتا سر داده اند که ای جماعت چه نشسته اید که دارند یار دیرین و رفیق گرمابه و گلستان مون رو ازمون میگیرند .
      انگار نه انگار که همین جماعت تا دیروز میگفتند پراید تابوت متحرکه و قاتل سریالیه و از این جور حرفها.
      متاسفانه ما ملتی هستیم که فقط میشینم و خوب حرف میزنیم و خوب حرفهای قشنگ میزنیم . ولی از عمل هیچ خبری نیست . حتی در زمینه حرف هم گند زدیم (البته با عرض معذرت از دوستان فهیم و دانا) .
      مگه کمپین نه به ماشین صفر رو نداشتیم ، تا شرکتهای خودروساز دیدند که داره کارشون بیخ پیدا میکنه و مردم واقعا اسرار دارند که خودرو سازها رو به خاک سیاه بنشونند به جای اینکه بیاند و محصولات قدیمی رو از رده خارج کنند یا حداقل کیفیت رو ارتقا بدند سریع فروش اعتباری راه انداختند و بعدشم که همه شاهدیم که چه شد.
      متاسفانه مملکت ما نمونه کامل و بی نقصی از این شعر معروفه :
      خانه از پای بست ویران است ، خواجه در فکر طرح ایوان است.
      سپاس که وقت گذاشتید و مطالعه فرمودید. سپاس . مهاجر از تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا