اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

عرضه بی ام و Z۴ با گیربکس دستی تنها در ایالات متحده

طرفداران گیربکس دستی باید خوشحال باشند چرا که بی ام و Z۴ ۲۰۲۴ دارای آپشن گیربکس شش سرعته دستی در ایالات متحده است. تولید آن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود، اما هنوز جزئیات قیمتی آن در دسترس نیست.

جعبه دنده شش سرعته دستی به طور انحصاری برای تریم M۴۰i در دسترس است که مجهز به موتور ۳.۰ لیتری تویین توربو و شش سیلندر خطی است و قادر به تولید ۳۲۸ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور است.

بی ام و با ZF برای توسعه گیربکس دستی شش سرعته مخصوص این خودرو همکاری کرده است. به گفته بی ام و بلاگ، ظاهراً اتصال دنده در این خودرو متفاوت از سوپرای شش سرعته است. هیچ مشخصات عملکردی برای Z۴ مجهز به گیربکس شش سرعته در دسترس نیست. مدل رودستر با جعبه دنده اتوماتیک در ۳.۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

Z۴ M۴۰i مجهز به گیربکس دستی نیز نسبت به مدل گیربکس اتوماتیک برخی ارتقاها را دریافت می‌کند. این مدل سیستم تعلیق اصلاح شده‌ای دارد که شامل دمپرهای تطبیقی ‌‌مجدد کالیبره شده است که باید هندلینگ را بهبود بخشد. بر اساس گزارش‌ها، تنظیم تغییر یافته فرمان حس دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب در این نسخه حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا