اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

غرفه عجیب و غریب پورشه در نمایشگاه مونیخ

پورشه به معنای واقعی کلمه در نمایشگاه IAA امسال در مونیخ، حضور پررنگی دارد. این شرکت یک غرفه بزرگ در فضای باز به شکل ۹۱۱ ساخته و ترکیبی از خودروهای مدرن و کلاسیک را در داخل آن به نمایش گذاشت. کل غرفه مساحت ۱۰۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد.

یک فضای عکاسی در آنجا، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا با ۹۱۱ غول‌پیکر عکس بگیرند.

۹۱۱ اس/تی اولین نمایش خود را برای عموم افراد، در داخل این غرفه خاص انجام می‌دهد. این مدل به ۱۹۶۳ دستگاه محدود شده که اشاره ای به سال عرضه ۹۱۱ است. این خودرو عناصری از GT۳ Touring و GT۳ RS را، به عنوان یک مدل با عملکرد بالا و متمرکز بر جاده ترکیب می‌کند.

با وزن ۳۰۵۶ پوندی، این سبک‌ترین ۹۱۱ نسل ۹۹۲ تاکنون است. قدرت تولیدی از یک موتور ۴.۰ لیتری شش سیلندر تخت تامین می‌شود. خروجی آن به ۵۱۸ اسب بخار قدرت می‌رسد. این خودرو دارای یک گیربکس شش سرعته دستی است. این خودروی کوپه در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن هم به ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

کانسپت Mission X نیز در این غرفه به نمایش گذاشته شده است. اگر پورشه تصمیم به ساخت آن بگیرد، این شرکت می‌خواهد که این خودرو سریع‌ترین مدلی باشد که تا به حال پیست نوربرگ‌رینگ را طی کرده است.

پورشه همچنین دو صحنه نمایش دیگر را هم در دست دارد. Brave New Love بر آخرین نوآوری‌های این برند تمرکز دارد. ۹۱۱ Love Stories هم شصتمین سالگرد تولد ۹۱۱ را جشن می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا