اخبار خارجی

فاناتک از فرمان گرن توریسمو DD اکستریم

دنیای خودروهای امروزی مملو از مدل‌هایی شده که قدرت چهاررقمی دارند اما مردم در حال درک این نکته هستند که اعداد بزرگ‌تر همیشه بهتر نیستند؛ مثال دیگر آن کیفیت دورربین است. مگاپیکسل بیشتر لزوما منجر به ثبت تصاویر بهتر نمی‌شود. این داستان درباره فرمان جدید گرن‌‌توریسمو هم صدق می‌کند. درحالی‌که مدل‌های قدیمی آن یعنی DD1 و DD2 به‌ترتیب ۲۰ و ۲۵ نیوتن‌متر گشتاور داشتند اما نسبت‌به گرن‌توریسمو DD اکستریم جدید بازخورد کمتری را ارائه می‌کنند.

به گزارش دنده 6 – فرمان جدید با بهره‌مندی از ۱۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد که برای هر کاربری کافی به نظر می‌رسد. این فرمان با بهره‌مندی از پایه کلاب‌اسپرت DD پلاس حس فوق‌العاده‌ای را به راننده منتقل می‌کند. بازخوردها قدرتمند هستند. GT DD اکستریم در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر حس پاسخگویی دقیق‌تر و چابک‌تری را به کاربر خود منتقل می‌کند.

همان‌گونه که از نامش پیدا است، این فرمان به‌عنوان کیت رسمی لیسانس‌شده برای بازی گرن‌توریسمو پلی‌استیشن معرفی شده است که خوشبختانه با کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های شرکت رقیب سونی، ایکس‌باکس، هم همخوانی دارد. هرچند برند «فاناتک» در حوزه تولید این لوازم تک‌بازار نیست و برندهای «لاجیتک» و «تراست مسترز» هم رقبای قدرتمندی را عرضه کرده‌اند اما توان بالای آن در تولید قطعات باکیفیت بدون نگرانی بودجه غیرقابل انکار است.

فرمان GT DD اکستریم به سیستم کوییک رلیز تازه مجهز شده که با سایر قطعات قدیمی سازگاری ندارد و برای استفاده از آن، تمام اجزای کیت باید به‌روزرسانی شوند. از ویژگی‌های جدید این کیت فرمان می‌توان به نمایشگر روشن‌تر LED اشاره کرد. خود فرمان هم به دکمه‌های تازه‌ای مجهز شده که گشت‌وگذار در منوها را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. کیت ۱,۱۰۰ دلاری فاناتک به‌همراه پدال عرضه نمی‌شود و خریدار را مجبور به تهیه جداگانه آن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا