اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فراری خودروی سفارشی شما را تا سال ۲۰۲۶ تحویل نمی‌دهد!

مدیر عامل فراری در گفتگو با خبرنگاران T پس از انتشار نتایج سه ماهه سوم، گفت که لیست سفارشات در بالاترین سطح قرار دارد. Benedetto Vigna اشاره کرد که تقاضا به قدری قوی است که مارک‌های عجیب و غریب ایتالیا سفارشات کافی برای پوشش کل سال ۲۰۲۵ را دارند. این در واقع به این معنی است که سفارش‌های جدید تا سال ۲۰۲۶ برآورده نمی‌شوند.

سال ۲۰۲۳ تاکنون سال خوبی برای فراری بوده است، زیرا تحویل خودروها تا سپتامبر با افزایش ۵۲۴ دستگاهی به ۱۰۴۱۸ دستگاه رسیده که نشان دهنده افزایش ۵.۳ درصدی نسبت به ۹ ماه اول سال گذشته است. با در نظر گرفتن اینکه پوروسانگوئه هنوز در مرحله ارتقاء بود، این یک دستاورد چشمگیر است، بنابراین تولید SUV به خروجی کامل نرسیده بود.

خودروهای هیبریدی برای اولین بار در تاریخ فراری، در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ از خودروهای احتراق داخلی خالص پیشی گرفتند. بین ژوئیه و سپتامبر، ۵۱.۳ درصد از ۳,۴۵۹ خودروی تحویل‌ داده شده دارای پیشرانه الکتریکی بودند
ویگنا در مورد برقی‌سازی، تایید کرد که اولین فراری برقی در مسیر عرضه در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۵ است.  تا سال ۲۰۳۰، فراری پیش‌بینی می‌کند که ۴۰ درصد از فروش سالانه آن توسط خودروهای هیبریدی، ۴۰ درصد توسط خودروهای الکتریکی و ۲۰ درصد باقی‌مانده توسط خودروهای احتراق داخلی ارائه شود.

اگرچه به نظر می‌رسد خودروهای بنزینی با توقف تدریجی روبه‌رو هستند، ویگنا گفت: “خودروهای احتراق داخلی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند” و افزودن سوخت‌های مصنوعی می‌تواند عمر آن را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا