اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فروش جالب خودروهای دنده دستی بی ام و در سال ۲۰۲۳

بی ام و یکی از معدود خودروسازانی است که هنوز گیربکس‌های دستی را در مدل‌های با کارایی بالا ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۲۳، آنها در ایالات متحده محبوبیت خود را نشان دادند. تقاضا برای گیربکس‌های دستی در محصولات M با عملکرد بالا در سال ۲۰۲۳ بسیار قوی باقی ماند و حدود ۲۰ درصد از فروش M۳ و M۴ و بیش از نیمی از فروش M۲ را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است که تنها مدل‌های پایه M۳ و M۴ با گیربکس دستی ارائه می‌شوند. کامپتیشن و کامپتیشن xDrive و نسخه‌های ویژه مانند M۳ CS و M۴ CSL فقط گیربکس اتوماتیک دارند، در حالی که مدل‌های پایه دارای گیربکس دستی هستند. در حال حاضر مدل M۲ با گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود.


در هر صورت، این اعداد بسیار قوی هستند و منعکس کننده روندی است که در میان علاقه‌مندان به گیربکس دستی به عنوان یک آینده تمام الکتریکی در پیش است. بی ام و همچنین یکی از معدود خودروسازانی است که عرضه گیربکس‌های دستی خود را در ایالات متحده گسترش می‌دهد، با آپشن گیربکس شش سرعته دستی برای Z۴ M۴۰i که مدتی بعد در سال جاری عرضه می‌شود.

BMW M متعهد شده است که خودروهای گیربکس دستی را تا پایان دهه بفروشد و تا آن زمان بیشتر خودروهای M الکتریکی خواهند شد. ما به یقین می‌دانیم که M۲ فعلی آخرین خودروی M است که فقط پیشرانه احتراق داخلی دارد و M۵ جدید در اواخر سال جاری به صورت پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا