اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فروش شلبی سری ۲ آغاز شد

شلبی سری ۱ را به خاطر دارید؟ این خودرو که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، تلاش عجیبی بود که با چهره گربه‌ماهی به سمت یک ابرخودرو می‌رفت و عملکردی شبیه کبرا با فناوری عصر مدرن را نوید می‌داد.

سری ۲ که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، قول داد که تمام مشکلات سری قبل را برطرف کند، و اکنون، ۲۵ سال پس از معرفی سری ۱، سفارشات برای ۱۰ دستگاه کوپه سری ۲ که تحت لیسانس Wingard Motorsports ساخته شده‌اند، باز است.
در حالی که این خودرو از نظر فنی اولین نسخه از سری ۲ نیست، این اولین باری است که شلبی سری ۲ به عنوان یک کوپه هاردتاپ در دسترس خواهد بود. سه تا از این ده خودروی کوپه به طور کامل از آلومینیوم ساخته خواهند شد. هفت خودروی مابقی پنل‌های بدنه فیبر کربنی خواهند داشت. وینگارد در حال ساخت این خودروها بدون موتور است، اما چندین گزینه پیشرانه را برای مالکان مونتاژ کرده است تا بعداً آن‌ها را نصب کنند. طبق گزارش‌ها، این شاسی قادر است تا ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت را مدیریت کند.

خریداران هر پیشرانه‌ای را انتخاب کنند، باید برای پرداخت هزینه آن آماده باشند. قیمت سری ۲ از ۳۸۵۶۰۰ دلار برای مدل بدنه فیبر کربنی شروع می‌شود. قیمت خودروهای بدنه آلومینیومی از ۴۹۸۲۰۰ دلار آغاز خواهد شد. ارزان‌ترین پیشرانه از ۸۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود. این موتورها، شماره سریال آمریکایی شلبی را دریافت کرده و در رجیستری رسمی خودروهای شلبی ثبت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا