اخبار خارجیاسلایدر

فورد از موستانگ GT3 2024 رونمایی کرد

فورد به تازگی از خودرویی رونمایی کرده است که در مسابقه 2024 شرکت خواهد کرد. موستانگ جدید آماده مسابقه با هدف تسخیر کلاس محبوب GT3، همکاری مشترک بین Blue Oval و شرکای قدیمی Multimac و M-Sport است.

به گزارش دنده 6 – خودروی مسابقه ای جدید بر اساس موستانگ دارک هورس، افراطی ترین نسخه جاده ای ماشین پونی فورد ساخته شده است. مانند Dark Horse، خودروی موستانگ GT3 قدرت خود را از موتور 5.4 لیتری Coyote V8 می گیرد، البته به طور ویژه توسط M-Sport مشهور در رالی مونتاژ شده است. بقیه توسط Multimac از شهرت خودرو فورد GT GTE ساخته خواهد شد.

مارک راشبروک، مدیر جهانی Ford Performance Motorsports گفت: برای پروژه‌ای مانند موستانگ GT3، ما به دو شریک مورد اعتماد خود در دنیای موتوراسپرت مراجعه کردیم تا این وسیله نقلیه و برنامه را در کنار هم قرار دهیم. من می دانم که وقتی موستانگ در سال 2024 در بالاترین سطح مسابقات GT مسابقه می دهد، همه ما به اندازه طرفداران فورد هیجان زده خواهیم شد.

ضرب‌المثلی می‌گوید «یکشنبه برنده شوید، دوشنبه بفروشید»، اما فورد قبلاً برای GT3 جدید خود مشتری دارد. Proton Competition، یک تیم GT3 مستقر در Ehingen آلمان، در مسابقات قهرمانی WEC 2024 با موستانگ GT3 رقابت خواهد کرد. فورد همچنین در همان سال یک تیم کار دو خودرو را در IMSA اداره خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا