اخبار خارجیاسلایدر

فورد F-150 رپتور R مدل 2024

ما می دانیم که یک فیس لیفت برای F-150 برای سال 2024 از جمله رپتور و رپتور R با عملکرد بالا در راه است.

به گزارش دنده 6 ، ما خودروهای آزمایشی را با برخی استتارهای جزئی دیده ایم، اما این اولین نگاه ما به یک کامیون کاملاً بدون پوشش است.
یک جلوپنجره جدید با طراحی مشبک‌تر در پشت حروف بزرگ فورد وجود دارد که در واقع کمی بزرگ‌تر به نظر می‌ رسد و کمی بیشتر نمایان می ‌شود. چراغ های جلو در گوشه ها تا حد زیادی یکسان هستند، اما دارای عناصر داخلی جدید هستند.
در قسمت عقب تنها تغییری که می بینیم مربوط به چراغ های عقب است. همانطور که در قسمت جلو وجود دارد، شکل چراغ ها یکسان است اما ساختار و عناصر برای سال 2024 تازه هستند.همه چیز در این وانت پیکاپ آشکار نیست. منبع جاسوسی ما به ما می‌گوید که فضای داخلی هنوز قسمت ‌هایی از داشبورد را پنهان کرده است. عکس واضحی از شیشه کناری این بار در دسترس نیست، عکس‌های جاسوسی قبلی F-150 نشان می‌ دهد که یک صفحه نمایش لمسی وسط پرتره بزرگتر در کنار سایر تغییرات کوچک تریم در راه است.
در مورد قدرت، هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم فورد موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژ قدرتمند را در زیر کاپوت لمس خواهد کرد. یعنی مگر اینکه فورد بخواهد عنوان قدرتمندترین آفرود بد را از رم TRXبگیرد. این فقط به یک تغییر جزئی نیاز دارد، زیرا رپتور Rدارای 700 اسب بخار قدرت در مقایسه با 702 پونی در TRX است.
به زودی منتظر معرفی مناسب برای F-150 به روز شده، از جمله انواع رپتور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا