اخبار خارجیاسلایدر

فولکس واگن تیگوان با آپشن های هیبریدی پلاگین عرضه می شود

 نسل سوم فولکس واگن تیگوان در اروپا رونمایی شد. این خودرو سال آینده با سوار شدن بر نسخه شاسی بلند بدنه خودرو به ایالات متحده خواهد آمد.

به گزارش دنده 6 –  طراحی بیرونی آشناست، اما با نکاتی کهID.4  الکتریکی را تداعی می کند، به ویژه جلوپنجره بالایی. این مدل بر روی پلتفرم MQB Evo با دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد و چهار چرخ محرک به عنوان یک آپشن سوار می شود.

حداقل در اروپا، فولکس ‌واگن چند گزینه پیشرانه جدید را معرفی می‌ کند. گزینه برای ایالات متحده هنوز یک راز است.

دو گزینه هیبریدی پلاگین با خروجی کلی 201 اسب بخار (150 کیلووات) یا 268 اسب بخار (200 کیلووات) وجود دارد. این مدل‌ها همچنین از باتری 19.7 کیلووات ساعتی استفاده می‌ کنند که می ‌تواند مسافت 62 مایل (100 کیلومتر) را فقط با برق داشته باشد. شارژر AC اکنون 11 کیلو وات را پشتیبانی می کند و خودرو می تواند تا 50 کیلو وات را با اتصال به شارژر سریع DC بپذیرد.

گزینه های مجهز به پیشرانه نیمه هیبریدی نیز وجود دارد. موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر به یک باتری لیتیوم یونی 48 ولتی و استارت/ژنراتور 48 ولتی متصل می شود. غیرفعال کردن سیلندر می تواند به موتور اجازه دهد روی دو پیستون کار کند.

نسل سوم تیگوان همچنین دارای یک موتور توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر است که 201 اسب بخار (150 کیلووات) یا 262 اسب بخار (195 کیلووات) تولید می کند.

گزینه های توربودیزل نیز همچنان وجود دارد. یک تیون 2.0 لیتری با قدرت 148 اسب بخار (110 کیلووات) یا 190 اسب بخار (142 کیلووات) وجود دارد.

جزئیات فنی در مورد تیگوان مخصوص ایالات متحده هنوز در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا