اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

فیات 500e سوپرمینی الکتریکی می شود

فیات از ابتدا تولید یک خودرو شگفت‌انگیز بود برای کسانی که می خواستند در شهر راحت تردد کنند از دهه 1950 تولید خود را برای یک سدان دراخل شهری طراحی کرده بود و همیشه در این راه موفق بود اما در 13 سال گذشته به اندازه 50 سال قبل تغییررا می توان در محصولات فیات دید . مدل تمام برقی که در مقابل شما قرار دارد اکنون نشان دهنده یک بازسازی اساسی تر است.

یک موتور الکتریکی و کفی پر از باتری به جای باک بنزین خودروی پر از انرژی وبا شخصیت – اما چیزهای دیگری که وجود دارد قیمت مناسب برای یک خوردی برقی و الکتریکی است که حدود 20.000 هزار دلار هرینه دارد و می توان با مبلغی مناسب یک خودری شهری عالی داشت .

یک خودروی مینی عالی که با وجود قیمت خوب شما می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و آپشن های متفاوت از جمله نیروی باتری بیشتری برای این خودری شهری مهیا کنید که قطعا باید تا 3500 دلار دریگر برای آپشن های دیگر هزینه کرد ولی قطعا باز یک خودروی دلنشین با هزینه مناسب خواهید داشت .

سقف کانورتیبل به همان اندازه بنزینی 500 قبلی عالی است – یک پانل که مانند یک سانروف بزرگ به عقب حرکت می کند و سپس وقتی دکمه را دوباره فشار می دهید، به پایین می لغزد و در بالای صندوق عقب جمع
می شود. کل عملیات 25 ثانیه طول می کشد و شما می توانید این کار را تا سرعت 100کیلومتر در ساعت انجام دهید. سقف بالا یا پایین 500e یک کابین آرام و نسبتاً بدون باد را حفظ می کند.

در غیر این صورت، روکش با دریچه تفاوتی ندارد، روی همان پلتفرم ساخته شده قرار دارد، به این معنی که 56 میلی‌متر عریض‌تر و 61 میلی‌متر بلندتر از خودروی قدیمی است، با 22 میلی‌متر طول اضافی در فاصله بین دو محوررا طراحی کرده است .

این بدان معناست که فضای داخلی حتی با سقف پارچه‌ای با تمام گابین‌ها و ریل‌های موتوردار و مانند آن بسیار زیاد است، به‌علاوه می‌توان آن را از بیرون خودرو با نگه داشتن دکمه «e-latch» که جایگزین دستگیره درب سنتی می‌شود، بست.

قفل الکترونیکی چیست؟
500e به جای یک دسته معمولی، یک دکمه در بیرون دارد که برای ورود فشار می دهید (یا برای بستن پنجره ها و سقف نگه می دارید) و دیگری در داخل برای بیرون آمدن دوباره. البته یک دستگیره در زیر برای مواقع اضطراری در صورت از کار افتادن دکمه وجود دارد.

خودروهای میان تریم دارای صفحه نمایش 7.0 اینچی هستند در حالی که مشخصات آپشن های جدی دارای صفحه نمایش عریض زیبا و روشن 10.2 اینچی با گرافیک واضح و رنگ های تند است.

دکمه‌ای دائمی برای کنترل‌های گرمکن صندلی روی صفحه لمسی وجود دارد (روشی کارآمدتر برای گرم ماندن نسبت به دمیدن هوای گرم در اطراف) زیرا مانند اکثر مدل‌های جدید عرضه شده این روزها، بیشتر دکمه‌های فیزیکی به صفحه نمایش لمسی منتقل شده‌اند.

صندلی‌های Sequel خاص نشسته‌ایم یکی از ویژگی های این مینی زیباست . در قسمت‌های دیگر کابین از پلاستیک سخت زیادی استفاده شده است ، اما طراحی جذابی دارد که به اندازه کافی مهم نیست.

در کاربین از چرم دو رنگ روی چرخ دو پره بهره می‌برند که عالی به نظر می‌رسد . تمام زیبایی محصور کنند ه برای یک خودروی شهری در کابین می توان دید .

رانندگی کردن چگونه است؟
همانطور که برای یک خودروی کوچک با 116 اسب بخار قدرت و 162 پوند فوت گشتاور انتظار می‌رفت، این مدل از حالت سکون در دسترس است. این به معنای شتاب 0 تا 100کیلومتر در ساعت 9 ثانیه است – رکورد خوبی نیست، اما برای یک خودرو شهری بسیار مناسب و دلپذیر است .

فرمان رامی توان با یک انگشت کنترل کرد و برای مانورهای سخت مناسب است، وکنترل خوبی در رانندگی با این خودرو می توان داشت که باعث می شود راننده با اعتماد به نفس و چابکی از رانندگی لذت ببرد . اما بیش از حد سفت نباشد. همچنین خلبانی بسیار سرگرم کننده است . سواری روی چرخ‌های 17 اینچی در واقع بسیار خوب است و همچنین برای آسفالت شهری شکسته و ترک‌خورده مناسب است .

همچنین می‌توانید کروز کنترل تطبیقی ​​ را در یک فیات 500e – ببیند اولین خودروی شهری که این پکیج را ارائه می‌کند – که در بزرگراه‌ها و به همان اندازه در ترافیک با سرعت کم بسیار مفید است، حرکت کنید.

اگر صحبت از باتری ها شد، می توانید خیلی ناراحت نباشید چون این خودرو دارای دو باتری یک واحد 23.7 یا 42 کیلووات ساعتی را انتخاب کنید، و هر دو توسط سامسونگ ساخته شده و در زیر پاهایتان نصب شده اند .

برای شارژ باتری بزرگتر نیاز به 15 ساعت و 15 دقیقه دارید ولی برای بارتی کوچ فقط ، 4 ساعت و 15 دقیقه کافی است تا بارتی شما شارژ شود .

اگر بخواهیم کمی از این خودر ایراد بگیرم نداشتن دید خوب راننده بخاطر کابین و همچنین طراحی آینه ها است . آینه عقب که با مانیتور نصب می شود کمی بزرگتر از دید معمولی برای راننده درست می کند .

مشخصات
قیمت نو: 25000 دلار
موتور: موتور الکتریکی
گیربکس: محرک چرخ جلو
عملکرد: 116 اسب بخار، 162 پوند فوت، 9 ثانیه 0-100 کیل.متر در ساعت، حداکثر سرعت 150کیلومتر در ساعت، 0 مایل بر ساعت و 0 گرم در کیلومتر CO2
وزن / جنس: TBC
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع بر حسب میلی متر):

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا