اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فیس لیفت هیوندای توسان برای مدل ۲۰۲۵ معرفی شد

نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در بیرون یکسان به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره که باعث می‌شود این خودرو عریض‌تر به نظر برسد.

به نظر می‌رسد داخل خودرو متعلق به یک مدل نسل بعدی است؛ چرا که داشبورد کاملاً بازسازی شده است. مانند Ioniq ۵، توسان دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی را در یک قسمت قرار می‌دهد و لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده است که کد مورس برای حرف “H” است.

بخش مورد استفاده برای تنظیم آب و هوا نیز اصلاح شده و خوشبختانه کنترل‌های معمولی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. دریچه‌های هوای مرکزی نیز باریک‌تر از قبل هستند و توهم یک دریچه مداوم روی داشبورد را ایجاد می‌کنند.

هرچه بیشتر به داشبورد نگاه کنیم، تغییرات بیشتری را می‌توانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد انتخابگر دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا با یکپارچه‌سازی یک پد شارژ بی‌سیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آن‌ها، در مورد کنسول مرکزی تجدید نظر کند.

با توجه به دوخت ممتاز روی تودری‌ها و داشبورد، همراه با چرم سوراخ‌دار روی صندلی‌ها، باید به دنبال یک نسخه رده بالا باشیم.

اما این تمام چیزی است که هیوندای حاضر است فعلا فاش کند. با توجه به اینکه توسان ۲۰۲۴ قبلاً در ایالات متحده عرضه شده است، این به روزرسانی تا ۲۰۲۵MY ارائه نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا