اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فیس لیفت 911 GTS در خیابان‌ها دیده شد

تصاویر جاسوسی به طور دقیق نمی‌توانند مشخص کنند که این پورشه یک ۹۱۱ GTS به‌روز شده است یا خیر.

جنبه مهمی که در این مجموعه از عکس‌های جاسوسی پورشه وجود دارد. برچسب زرد گرد روی شیشه پشتی این ۹۱۱، به معنای این است که با یک خودروی هیبریدی روبه‌رو هستیم. این بدان معناست که قدرتی بیشتر از آنچه که معمولاً در GTS می‌دیدیم، یعنی ۴۷۳ اسب بخار از موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ دوقلو، وجود دارد.

مدل‌های دیگری مانند پانامرا می‌تواند به بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت برسند. در عوض، این خودرو احتمالا از یک سیستم هیبریدی ملایم متمرکز بر عملکرد و پرفورمنس بالا استفاده می‌کند.
در مورد ظاهر، ما می‌توانیم چراغ‌های جلوی جدید پورشه را ببینیم که بسیار شبیه به چراغ‌های قدیمی هستند، اگرچه این چراغ‌ها ساختارهای داخلی جدیدی دارند که چراغ‌های راهنما کهربایی را در خود جای داده‌اند. همچنین ارتقاهایی در قسمت پایینی وجود دارد. جلوپنجره مرکزی در اینجا بزرگتر است و خنک کننده بهتری را ارائه می‌دهد که برای سیستم هیبریدی که نیاز به باتری دارد، منطقی است.

نمای عقب استتار شده بسیار شبیه به نمونه اولیه ۹۱۱ GTS قبلی است که در آوریل ۲۰۲۳ مشاهده شد. خروجی‌های اگزوز در مرکز به هم نزدیکتر هستند. نزدیک به یک سال از اولین مشاهده GTS فیس لیفت شده می‌گذرد و منابع جاسوسی معتقدند که تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ شاهد رونمایی کامل این خودرو خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا