اخباررپورتاژ

قیمت زنون خودرو- معرفی قویترین لامپ زنون خودرو

لامپ زنون را می‌توان یکی از بهترین و البته کارآمدترین لامپ‌هایی دانست که می‌توان برای خودروها نصب کرد. در حقیقت این دسته از لامپ‌ها به دلیل نوع ساختار منحصر به فرد خود، می‌توانند نور بسیار ایده آل و کارآمدی را از خود ساطع کنند. همین عامل هم سبب شده تا طرفداران بسیار زیادی میان رانندگان داشته باشند. با این حال کم نیستند افرادی که اطلاعاتشان در این زمینه اندک بوده یا حتی نمی‌دانند چگونه نسبت به خرید زنون خودرو اقدام کنند.

این عامل هم سردرگمی‌شان را افزایش داده یا مانع از یک خرید کارآمد خواهد شد. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مروری بر روی آن داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر قصد خرید زنون خودرو را دارید، حتماً ما را تا انتها همراهی کنید؛ چرا که این مقاله به تصمیم گیری‌هایتان کمک خواهد کرد.

لامپ زنون خودرو

لامپ زنون را می‌توان یکی از پرطرفدارترین لامپ‌ها میان رانندگان دانست. در حقیقت زنون به عنوان پرنورترین لامپ خودرو قلمداد می‌شود که مکانیسم آن از طریق تخلیه الکتریکی صورت می‌گیرد. ساختار این لامپ ها به نحوی است که درون یک محفظه کاملاً ایزوله قرار داشته و دو الکترود در طرفین آن قرار دارد. درون محفظه هم پر از گاز زنون می‌باشد. با جریان یافتن یا تخلیه الکتریکی میان این دو الکترود، نور مناسبی از آن ساطع می شود. این مکانیسم تا حد زیادی شبیه رعد و برق می باشد.

اگرچه این ساختار می تواند نور بسیار مناسبی را ایجاد کند ، اما اندکی طول می کشد تا به حداکثر حالت نوری خود برسد. از طرفی دیگر زنون ها به دلیل داشتن گاز در محفظه ی خود، می توانند تا بیش از 2000 ساعت دوام داشته باشند. این عامل برای مصرف کنندگان یک مزیت بسیار بزرگ است؛ چراکه سبب می شود تا برای مدت زمان بسیار بیشتری از این گروه محصولات بهره ببرند.

مولفه دیگری که در این میان به چشم می خورد، مصرف اندک آن می باشد. اگرچه این لامپ ها مصرف بیشتری در مقایسه با هدلایت‌ها دارند، اما به صورت کلی جزو لامپ‌های کم مصرف حساب شده و انرژی به مراتب کمتری نسبت به لامپ‌های هالوژنی نیاز دارند. همین عامل هم باعث شده تا از لحاظ کارایی، گزینه بسیار اقتصادی و مناسبی برای افراد باشند. به نحوی که اغلب نسل جوان رانندگان ایرانی در پی خرید زنون خودرو هستند.

البته باید همواره به خاطر داشته باشید که لامپ‌های زنون در صورتی عملکرد ایده آل را خواهند داشت که چیت مخصوص آنها را نیز خریداری کنید. از طرفی دیگر به دلیل تخلیه الکتریکی، احتمال آتش سوزی در آنها بالا است. با این وجود از لحاظ ساختاری مقاومت بیشتری نسبت به لامپ‌های هالوژنی دارند. همچنین نور خیره کننده آنها باعث می‌شود تا بیشتر برای رانندگانی قابل استفاده باشد که به طور پیوسته در جاده‌ها بوده و نیازمند روشنایی مناسب در شرایط جوی مختلف هستند.

قیمت زنون خودرو

یکی از موضوعات قابل توجهی که بسیاری از متقاضیان در رابطه با آن سوالات گوناگونی دارند، قیمت زنون خودرو می‌باشد. در حقیقت قیمت لامپ جزو مهمترین مولفه‌هایی است که می‌تواند بر روی فرایند خرید لامپ زنون خودرو افراد نقش مستقیم داشته و تا حد زیادی آن را تغییر دهد. به همین جهت است که متقاضیان در زمان خرید، حتماً قیمت را لحاظ کرده و بر این مبنا خریدهای خود را انجام می‌دهند. در این رابطه باید عنوان کنیم که قیمت لامپ‌های زنون بر مبنای ساختار، تکنولوژی و ابعادشان متغیر خواهد بود.

با این حال قیمت این گروه از محصولات در محدوده‌ ۳۰۰ هزار الی ۳ میلیون تومان قرار می‌گیرد. برند لنزو به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان این محصولات قلمداد می‌شود که مدل‌های با کیفیتی را در رنج قیمتی بسیار ایده‌آل و مناسب به خریداران ارائه می‌دهد. البته این موضوع به شرطی است که بتوانید آن را از عرضه کننده و نماینده معتبر آن خریداری نمایید.

انواع زنون خودرو

محبوبیت لامپ‌های زنون باعث شده تا در طی چند سال اخیر، انواع مختلفی از آنها در بازار عرضه شود. همین تنوع بالا هم به فاکتوری تبدیل شده که مانع از تصمیم گیری صحیح می‌شود. به بیان ساده‌تر، بیشتر متقاضیان در هنگام خرید با انبوهی از گزینه‌ها مواجه خواهند شد که اجازه نمی‌دهد مورد مناسبی را برگزینند.

به صورت کلی لامپ‌های زنون در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که مدل‌های زنون HID ، همان گروهی هستند که برای چراغ جلوی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل ها می‌توانند تا ۵۰ درصد نور بیشتر را نسبت به لامپ‌های معمولی داشته باشند.

از طرفی تکنولوژی‌های ساخت این گروه از محصولات متفاوت بوده و غالباً بر مبنای مقدار وات آنها دسته‌بندی خواهند شد. ما در فروشگاه لنزو لامپ ، انواع زنون خودرو را خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم که در پایین هم چند مورد از پرطرفدارترین آنها را معرفی خواهیم کرد که می تواند در فرایند خرید لامپ زنون خودرو به شما کمک کند.

زنون ۸۵۰ وات لنزو

این مدل را می‌توان یکی از معروف‌ترین و البته با کیفیت‌ترین تولیدات برند لنزو دانست که دارای کیت دیجیتالی و شارژ سریع است. این محصول توان بالایی داشته و می‌تواند نور فراوانی را تولید کند. این عامل هم باعث شده تا انتخاب بسیار مناسبی برای رانندگانی باشد که به صورت پیوسته در جاده هستند؛ چرا که می‌تواند در شب‌ها نور مناسبی را در اختیار آنان قرار دهد.

لامپ زنون سرامیکی

این دسته از لامپ‌های زنون، محبوبیت بسیار زیادی میان رانندگان ایرانی دارند. دلیل آن قیمت مناسب و پایه سرامیکی آن است که باعث می‌شود تا از انتقال دما جلوگیری شده و عمر بالایی داشته باشد. از طرفی دیگر کیفیت آن بسیار ایده آل بوده و حباب‌های بزرگی دارد که به انتشار بهتر نور کمک می‌کند. نکته جالب این است که محصول حاضر برای طیف مختلفی از خودروها تولید شده و بیشتر افراد می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. چنین عاملی هم آن را به یک گزینه مناسب برای خودروهای ایرانی بدل کرده است.

زنون ۷۵۰ وات لنزو

این مدل از لامپ‌های زنون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و البته کارآمدترین نمونه‌هایی دانست که در بازار ایران وجود دارد. کیت فلزی و با کیفیت، شبکه دقیق سیم کشی، امکان شارژ سریع، تنوع بالا در پایه ها، قدرت نوردهی عالی و… از جمله مهمترین مولفه‌هایی بوده که سبب می‌شود تا بخش قابل توجهی از متقاضیان خرید زنون خودرو به دنبال آن باشند.

البته تنوع موجود در لامپ‌های زنون تنها به همین موارد ختم نمی‌شود. از دیگر مدل‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زنون ۱۲۰۰ وات تک پرو
  2. زنون 300 وات
  3. زنون ۵۵ وات معمولی
  4. زنون 400 وات تک پرو
  5. زنون 600 وات تک پرو
  6. و …

خرید زنون از فروشگاه لنزو برادران اسدیان (لنزو لامپ) بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

اگرچه لامپ‌های زنون کارایی منحصر به فرد و نقاط قوت فراوانی دارند، اما تعداد نمونه‌های فیک و بی‌کیفیت آن در بازار اندک نیستند. در واقع استفاده از نمونه‌های بی‌کیفیت و ناکارآمد سبب شده تا بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان نسبت به لامپ‌های زنون بدبین شوند.

ما در فروشگاه برادران اسدیان (لنزو لامپ) سعی کرده ایم تا بهترین و کارآمدترین مدل‌های لامپ زنون را خدمت رانندگان عزیز ارائه دهیم. ما همواره اولویت خود را بر روی کالاهای با کیفیت قرار داده و سعی داشته ایم تا قیمت‌های منصفانه‌ای را برای آنها تعیین کنیم. از طرف دیگر ما به مشتریان مشاوره‌های لازم قبل از خرید را ارائه می‌دهیم که می‌تواند در پروسه تصمیم گیری به آنان کمک کند. لذا اگر نوع پایه یا مدل مورد نیاز خود را ندارید یا در پی خرید لامپ زنون خودرو هستید، کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که تنها سایت رسمی فروشگاه لنزو برادران اسدیان، لنزو لامپ می باشد که اولین وارد کننده محصولات برند لنزو در ایران بوده و معتبرترین و بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد. پرفروش ترین لامپ های خودرو لنزو برادران اسدیان، زنون، هدلایت، لامپ هالوژن، لامپ فابریکی، لامپ smd و … است که برای ثبت سفارش به سایت لنزو لامپ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا