اخباراخبار داخلیاسلایدشواطلاعیه فروشبهمن موتور

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار ایران

قیمت فیدلیتی پرستیژ پس از تحویل به مشتریان در بازار ایران مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Fidelity Prestige در بازار آزاد ایران آشنا می‌شویم.

به گزارش دنده 6 ، شرکت بهمن موتور اخیرا نخستین سری از فیدلیتی پرستیز را به مشتریان تحویل داد و بلافاصله پس از آن نیز قیمت این شاسی بلند جدید در بازار آزاد تعیین شد.

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار

در حالی که بهمن موتور قیمت کارخانه فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره را ۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت کارخانه فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره را ۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان در نظر گرفته بود، اما مشتریان و فعالان بازار برای فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره قیمت ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار

گفتنی است فیدلیتی پرستیژ در دو تیپ 5 و 7 نفره روانه بازار ایران شده که هر دو تیپ از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه با مهندسی AVL اتریش می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی Fidelity Prestige

قیمت فیدلیتی پرستیژ در بازار

از امکانات رفاهی و ایمنی فیدلیتی پرستیژ می‌توان به نورپردازی کابین تطبیقی، حسگر اثر انگشت، سامانه استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سردکن صندلی‌های جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، چراغ‌های تطبیقی جلو، نوربالای اتوماتیک، سامانه پیشگیری از تصادف و ترمز گیری هوشمند، ترمز اضطراری پارک، رادار تابلو خوان، رانندگی خودکار، کنترل حرکت در سراشیبی، تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم صوتی حرفه‌ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای، در صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، سنسور باران، سنسور نور، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی‌های برقی جلو، رادار بین خطوط و رادار نقطه کور اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا